أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > العاب كمبيوتر PC Games

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

22-02-2017, 01:50 PM
asile غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 1
تلقى 20 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
01:50 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ABU.AMR 
فى العاب تانى بتقفل مثل اللعبة دى عندك لو فى احتمال كبير يكون عندك فيرس استخدم اى انتى فيرس وستعمل ان شاء الله واهم شء الويندوز لازم يكون نواة 64

انا استخدم ايست سمارت 9 انتى فيروس- نسخه اصليه- ولا توجد اى فيروسات والحمد لله--كذلك نسخه الويندوز 10 --64 اخر تحديث "الرد ستون " محدثه حتى تاريخه.
وتم ازاله كل كودكس الميديا بلير لان فى ناس قالت انها بتتعارض مع الريباك دا بالذات -الخلاصه ان ريبكات Fit girl ,Black box ++اسوء ريبكات وكلها مشاكل-- فمشكورين حد يشوف لنا ريباك تانى لو ممكن - لو دخلتم على اليتيوب حتلاقوا ناس كثير مثلى مع نفس الريباك.

22-02-2017, 02:10 PM
asile غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 1
تلقى 20 إعجاب على 8 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
فى العاب تانى بتقفل مثل اللعبة دى عندك لو فى احتمال كبير يكون عندك فيرس استخدم اى انتى فيرس وستعمل ان شاء الله واهم شء الويندوز لازم يكون نواة 64

انا استخدم ايست سمارت 9 انتى فيروس- نسخه اصليه- ولا توجد اى فيروسات والحمد لله--كذلك نسخه الويندوز 10 --64 اخر تحديث "الرد ستون " محدثه حتى تاريخه.
وتم ازاله كل كودكس الميديا بلير لان فى ناس قالت انها بتتعارض مع الريباك دا بالذات -الخلاصه ان ريبكات Fit girl ,Black box ++اسوء ريبكات وكلها مشاكل-- فمشكورين حد يشوف لنا ريباك تانى لو ممكن - لو دخلتم على اليتيوب حتلاقوا ناس كثير مثلى مع نفس الريباك.

باسورد ويوزرنيم تحميل الملفات
Username: damas & Password: damas

08-04-2017, 10:43 PM
احمد الشمري1 غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 930
تلقى 153 إعجاب على 144 مشاركة
تلقى دعوات الى: 168 موضوع
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asile 
النسخه الFitgirl-واناا باسطبها اخدت تقريبا 5 ساعات وبعد ما تسطبها فيها مشكله بتقفل بعد التشغيل "close program"
وجهازى مواصفاته"ممكن كارت الشاشه تعبان لكن شغل عندى (Call of Duty Infinite Warfare -Mafia III -Assassins Creed Syndicate) وكل التعريفات محدثه وبأستخدم ويندوز 10
-Core I7-َQX اي جيل فيهم اكتبه كامل
Ram-16 GB ترددها كم
-Vga:-GForce -GT635 - 2GB

ممكن حد يفيدنى لو سمحتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عطيني مواصفاتك كامله عشان اشوفها لك بس خلي في بالك كرت الشاشه تعبان جدا واحتمال كبير الخلل من كرت الشاشه لانه اللعبه يبي لها مواصفات قويه اقوى من مافيا

سبحان الله وبحمده سبحانه الله العظيم

سبحان الله وبحمده.. عدد خلقه ورضا نفسه.. وزنة عرشه. ومداد كلماته

تحصنت بذي العزة والجبروت، واعتصمت برب الملكوت، وتوكلت على الحي الذي لا يموت.

08-04-2017, 10:46 PM
احمد الشمري1 غير متصل
عضو محترف

ربي يعطيك العافيه يالغالي تم التحميل وجاري التنصيب يابعدي ولي عوده بعد التجربه

08-04-2017, 11:00 PM
احمد الشمري1 غير متصل
عضو محترف
اشترك فى السرعات الجديدة للى هى ميجا بلص 100 جيجا فى الشهر و السرعة بتنزل ل1 ميجا بعد ال100 جيجا ما يخلصوا انا مشترك فيها والتحميل 2 ميجا بالثانية بتديك اعلى سرعة يستحملها الخط بتاعك ب 160 جنية
وانا اخوك انا مشترك كيبل ضوئي سرعة التحميل عندي 25 ميجا في الثانيه بس انا في العراق هذي الخدمه جديده نزلت صار لها تقريبا سنه او اقل شويه بدفع اشتراك شهري 75 دولار غير محدود التحميل لاني ماشاء الله ماينفع معاي غير هذي خلال اسبوع فيه موقع عطاني بلوك للاكاونت تبعي لاني تعديت ال 1 تيرا ههههههه
كنت قبل هذا الاشتراك ادفع في الشهر 65 دولار والله سرعه التحميل عندي ماتوصل 200 كيلو

انا كنت في مصر لمدة 7 سنوات وكنت مشترك في تي داتا سرعه النت كويسه افضل من كثير دول والحين في عروض جديده زي ماقلت اللي هي ميجا بلص سرعه حلوه بس مشكلته انه محدد 100 او 120 جيجا شهريا لان اهلي لسه في مصر مشتركين فيه

المشكله اني صار لي 3 شهور مجالس اعمل اي داون لود لاي لعبه لاني خارج بلدي وكمبيوتر ماهو معاي لاني مجمع كمبيوتر على يدي مكتبي معاي لاب توب بس العاب قليل اشغل عليه ان شاء الله كلها شهر زمان وراجع لديرتي ولبيتي وان شاء الله اول ماارجع بغير كل مواصفات كمبيوتري من كرت الشاشه والمعالج و المذربورد والرامات

09-04-2017, 01:19 AM
سيف العدالة1985 غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 51
تلقى 15 إعجاب على 12 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
الله يكرمك

تم تكريك لعبة الرعب المنتظرة RESIDENT EVIL 7: BIOHAZARD + 2 DLC | CPY FitGirl ريباك بالترجمة عربى

English