أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

02-12-2016, 03:45 AM
Omar khedr غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

استخراج اذن سفر من مكتب التجنيد

لو سمحت انا في سنه رابعه، كليه لغات وترجمه جامعه الازهر.
عايز اسافر في اجازه نصف العام امريكا اللاتينيه( الاكوادور)
ايه الورق اللي المفروض اقدمه لمكتب التجنيد علشان اخد اذن سفر
ملحوظه:الدوله لا تطلب تأشيره دخول من مصر. (يعني مفيش فيزا) طب ايه اللي ممكن اقدمه بدل الفيزا؟
اجازة نصف السنه قصيره وطبعا ممنوع السفر اثناء الدراسه وخصوصا اني في اخر سنه كمان.
ف لو سمحت عايز اعرف اجراءات الموضوع دا هتستغرق قد ايه بالظبط
شكرا.........

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفسار عن استخراج الشهاده التجنيد لمن تجاوز سن 35 mohamed abd elgowad مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 16-07-2016 10:36 PM
هل يمكن استخراج شهادة مكتوب فيها العذر الطبى المسبب للاعفاء من التجنيد معاذ احمد الشحات مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 1 04-02-2015 10:28 PM
بخصوص التخلف عن دفعة التجنيد للمرض، و بخصوص استخراج كارنيه نقابة المحامون hunted22 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 16-02-2012 10:31 PM
استخراج جواز سفر وعندي اعفاء من التجنيد مؤقت لاني وحيد eino_5 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 1 08-12-2010 07:20 PM
موقف تجنيد: مواطن مصري بلغه عمره 56 سنه وهارب من التجنيد ويريد استخراج جواز سفر لعمل عمره فما هو ا yasser_t مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 5 04-06-2008 08:23 PM

استخراج اذن سفر من مكتب التجنيد