أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > صيانه الماذر بورد واللاب توب والهارد ديسك - هاردوير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

21-10-2016, 12:44 AM
Blue Eagle غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 20
تلقى 7 إعجاب على 7 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

مشكلة في الهارد ديسك بعد شيله من اللاب

الإخوة الأعزاء
مشكلة الهارد اللاب و رحمة الله و بركاته
قمت بعمل ترقية للهارد ديسك للاب من 750 GB إلى 1تيرا و عند توصيل الهارد القديم باللاب إكسترنل اللاب بيقرأه عادي لكن مش بيظهر مع البرتشنات الموجودة مع العلم إن الهارد الأصلي (اللي تم إستبداله مقسم لـ 3 برتشن)

مشكلة الهارد اللاب

مشكلة الهارد اللاب

و لما دخلت على Computer Magnament طلعت لي الرسالة دي فقولت Cancel لقيت الهارد حتة واحدة مش 3 أجزاء و Unallocated

مشكلة الهارد اللاب

مشكلة الهارد اللاب

شيلت الهارد الجديد و ركبت القديم تاني برضوا مش عايز يفتح و بيطلب مني كلمة سر مش فاكر إذا كنت عملت للهارد كلم سر ولا لأ لكن اللي الفاكره كويس إن عملت للوحة البيوس بس

دخلت بإسطوانة DLC قولت لنفسي يمكن تشوف البرتشانات بتاعته و تقرأه وأقدر أنقل الداتا لكن للأسف مش شيفاه

يا ريت تنقذوني شغلي كله على الهارد دا و حسابات و مستندات و عقود

تعرف تتكلم عربي .. و تشم الورد البلدي .. و تعيش الحلم العصري..يبقى إنت أكيد المصري

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مشكلة فى الهارد ديسك اشرف التركى صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 8 23-10-2016 11:19 PM
مشكلة فى جهاز ديسك توب ديل gx 260 لايقرأ الهارد ديسك ولا محرك الأقراص khaled helal صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 8 14-07-2013 11:42 AM
صدمه في الهارد 2 TB منار عوده صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 2 22-11-2011 05:20 AM
مشكله فى الهارد ديسك عندى الهارد ديسك مقسمه الى 5 برتيشن ElTurkey2 صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 14 28-11-2008 09:45 PM
مشكلة في الهارد عندي في القسم دي في الجهاز في الهارد ديسك محمد جرامنة صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 1 14-11-2008 05:16 PM

25-10-2016, 03:47 PM
Blue Eagle غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 20
تلقى 7 إعجاب على 7 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

مشكلة في الهارد ديسك بعد شيله من اللاب