أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

25-09-2016, 01:41 AM
mohamed atif abdel غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

بخصوص شهادة الجيش المزورة ارجو الرد

بخصوص شهادة الجيش المزورة بصراحة انا متغيب من الجيش بقالى سنتين المهم جبت شهادة جيش تبشة الاصلية تماما باسمى وكل حاجة لكن خايف اواى عايز اعرف خطورة الشهادة من الشغل لو الشغل اكتشف انة مزروة اية الا هيحصل فى الحالة والتامينات كذلك مع العلم ان الشهادة الهدف منة فقط فى الشغل القطاع الخاص فقط لكن لا جواز سفر ولا سفر ولا شغل حكومة ولا اى حاجة انا هستختدمة فى الشغل القطاع الخاص فقط
وعايز اعرف اعمل لانى مرعوب جدا من الموضوع ومنة لله الا كان السبب فى انقطاعى عن الجيش
وانا ندمان على الغلط دة لكن اعمل البلد مش بتستنا حد الجيش اجبارى مش عارف لية بخصوص شهادة الجيش المزورة

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الغيا ب من الجيش ارجو الرد daxiaa18 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 1 07-09-2016 05:28 PM
استفسار بخصوص شهادة الجيش من جيد جدا الي قدوة حسنة عمر المكسور مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 07-07-2015 09:46 AM
استفسار بخصوص تجديد شهادة الإعفاء من الجيش bosi مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 5 12-12-2010 02:32 AM
بخصوص استلام شهادة الاعفاء من الجيش حسن حس مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 6 11-12-2010 11:05 AM
استفسار بخصوص شهادة الاعفاء من الجيش محمود محمد 1988 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 1 09-08-2010 01:07 AM

29-09-2016, 06:03 PM
gamal gamal غير متصل
محامى ومستشار قانوني
إعجاب: 1,043
تلقى 419 إعجاب على 59 مشاركة
تلقى دعوات الى: 912 موضوع
عليكم السلام

يسيطة يا غالى

هى هاتبقى جناية تزوير تصل عقوبتها الى عشر سنوات حبس فقط ...
فاحسبها جيدا ولا تغامر بنفسك مرة أخرى ....... الأمر خطير

السـيد الـجمـل
المحامى
بـالنقض والإدارية والدستورية العليا
30 ش عنتر من ش الإنتاج من ش كريستال عصفور عزبة عثمان شبرا الخيمة
الإستشارات المجانية في المنتدى فقط !!
والاستشارات التليفونية مدفوعة مقدما فودافون رصيد
ت / 18303730 010
المعلومات القانونية في هذا المنتدى ملكية فكرية لبوابة داماس فقط فاعلم

29-09-2016, 08:06 PM
عضو جديد
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamal gamal 
عليكم السلام

يسيطة يا غالى

هى هاتبقى جناية تزوير تصل عقوبتها الى عشر سنوات حبس فقط ...
فاحسبها جيدا ولا تغامر بنفسك مرة أخرى ....... الأمر خطير

حضرتك انا مش عارف اشتغل خالص هربت من الجيش وبعد سنة من الهروب اصبح الامر اسؤا تم حجب الفيش عنى يعنى مش هيطلع ليا فيش جنائى ومش عارف اعمل اية وحاولت ادور على حد يشغلنى معرفتش دا لو محل عادى فى الشارع بيطلب ورقى واهم حاجة الموقف من التجنيد

ملحوظة هامة :
انا عملت الشهادة بهدف انى اشتغل فى اى شركة وخلاص لكن انا خايف لو الشركة اكتشفت ان الشهادة مزورة هيحصل اية فى الحالة دى هيتم طردى ولا هيبلغوا عنى انا اسف ان بضايق حضرتك انا عارف ان الامر خطير لكن زى ما بلغت حضرتك انا عامل الشهادة دى بهدف الشغل فى القطاع الخاص فقط لا غير قولى اعمل اية والنبى انا نفسيتى تعبانة جدا

29-09-2016, 08:12 PM
عضو جديد
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed atif abdel 
حضرتك انا مش عارف اشتغل خالص هربت من الجيش وبعد سنة من الهروب اصبح الامر اسؤا تم حجب الفيش عنى يعنى مش هيطلع ليا فيش جنائى ومش عارف اعمل اية وحاولت ادور على حد يشغلنى معرفتش دا لو محل عادى فى الشارع بيطلب ورقى واهم حاجة الموقف من التجنيد

ملحوظة هامة :
انا عملت الشهادة بهدف انى اشتغل فى اى شركة وخلاص لكن انا خايف لو الشركة اكتشفت ان الشهادة مزورة هيحصل اية فى الحالة دى هيتم طردى ولا هيبلغوا عنى انا اسف ان بضايق حضرتك انا عارف ان الامر خطير لكن زى ما بلغت حضرتك انا عامل الشهادة دى بهدف الشغل فى القطاع الخاص فقط لا غير قولى اعمل اية والنبى انا نفسيتى تعبانة جدا انا هشتغل بية فى القطاع الخاص بس غير كدة مش هعمل بية اى حاجة
هل الامر هيبقى عادى ام لا ارجو الرد من فضلك معلش

14-10-2016, 07:49 PM
7amd غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 66
تلقى 89 إعجاب على 27 مشاركة
لا تقلق استحاله اى شغل بيدور على توثيق الشهاده من ادارة السجلات هذا هراء غير موجود ، أهم شىء هو وجود الشهاده وفقط أنت فى مصر يامحمد

بخصوص شهادة الجيش المزورة ارجو الرد