أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

16-03-2005, 01:58 PM
mancy1st غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 0
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

لو عايز تعرف مين عملك دليت في الأميل ادخل وشوف الطريقة

عايز تعرف عملك دليت الأميل وبركاته

اذا كونت حابب تعرف مين عملك دليت في الأميل بتاعك امشي وراية خطوة خطوة

بس انا مينفعش اعرض بالصور عشان لسة موصلتش اشتراكاتي 100 :gentleman

مش عارف اذا كونتم عرفين الطريقة ولا لاء بس للميعرفش بقة هيا طريقة قديمة بس مش كولو عرفها

روح علي المسنجر الرأيسي وبعدين اخترا قائمة

Tools

وبعدين روح علي

Options..

وبعدين وبعدين أختار

Privacy

بعد الاختيار دة هتلاقي مربعين واحد علي الشمال والثاني علي اليمين خليك علي الشمال
وبعدين دوس بالفارة كليك يمين هتشوف فية 3 اختيارات

Add To Contacts

Move To bolck List

Delete

لو كلمت دليت ظاهرة مش مختفية اعرف ان الشخص دة عملك دليت لو مش ظهرة يبقة مش عملك دليت

ممكن يكون في حد عارف الطريقة وممكن لا الا مش عارف يجرب ويشوف ويدعيلي :victory: ا

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كيف تعرف أن جوال النوكيا الذي تملكه أصلي أو لا؟! ادخل وشاهد الطريقة Sir-Shiko برامج والعاب النوكيا سيمبيان Nokia Symbian 21 18-07-2012 09:07 AM
عندك فضول تعرف تشوف اي داخل الكعبة المشرفة ...ادخل وشوف tito xp المنتدى الاسلامي 10 13-01-2010 08:15 PM
لو عايز تشوف 200 موضوع فى أى منتدي ادخل لتعرف الطريقة e.rooney برامج 7 01-06-2008 09:58 PM
تعرف الفرق بينك وبين رئيسك في العمل ايه؟؟؟ادخل وشوف بسررررعه فتاة الاسلام صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 6 09-08-2007 02:48 AM
كيف تعرف الأميل وصل لمن تريد أم لا ... معلومة هامة oneman صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 2 23-06-2007 03:09 PM

لو عايز تعرف مين عملك دليت في الأميل ادخل وشوف الطريقة

English