أسْتَغْفِرُ اللهَ العَظِيمَ .... اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

17-09-2016, 03:13 AM
الازهرى ابو دينا غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 2 إعجاب على 2 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

يا نساء العالم اتحدن .....................................

نساء العالم اتحدن وقررن أن لا يقومو بأى أعمال في المنزل وبعد أسبوع تجمعوا ليعرفوا النتائج إلاضراب .. فقالت الزوجة الفرنسية “أنا قلت لجوزى ميشيل أنا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع دة كلة” وقالت “أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح” وقالى “انتى بتتعبى اوى ياحبيبتى” وقالت الزوجة الانجليزية “أنا قلت لجوزى أنا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده .. أول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة.” جت المصرية وقالت “أنا قلت لأبو العيال أنا مش هعمل حاجة في البيت الأسبوع دة” وقالت “أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات أشوف شوية بعينى الشمال.”

نساء العالم اتحدن .....................................نساء العالم اتحدن .....................................نساء العالم اتحدن .....................................نساء العالم اتحدن .....................................

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
إحترم نساء العالم عمر ابو الليل المنتدى العام 2 27-10-2013 03:17 PM
قصص عن أغرب عادات و تقاليد نساء العالم في الزواج abo_mahmoud المنتدى العام 10 15-08-2012 05:18 AM
للبيع: شاحنة مرسيدس بنز - اتيجو 1218 شاحنتي شاحنات وباصات - شيول كتربيلر - رافعات و حفارات - وقطع غيار 0 08-05-2012 08:58 PM
غرائب عادات الزواج عند نساء العالم؟؟!!! Big Shark صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 10 19-03-2009 10:45 PM
بوش يدعو نساء العالم بأن يقتدين بنساء المسلمين!!!! لولوة الاسلام المنتدى العام 14 22-08-2006 05:42 PM

17-09-2016, 07:56 AM
elmoslem غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 957
تلقى 428 إعجاب على 323 مشاركة
تلقى دعوات الى: 298 موضوع
هههههههههههه

علي سبيل الحرص علي السنة فقط والله وليس التعليق علي النكتة

كان التبي صلي الله عليه وسلم في عمل اهل بيته
فإذا نودى للصلاة خرج للصلاة
كما قالت عائشة -رضي الله عنها- :
(مَا ضَرَبَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِيَدِهِ امْرَأَةً لَهُ قَطُّ وَلَا خَادِمًا)

ومن اقواله صلي الله عليه وسلم خيركم خيركم لاهله و انا خيركم لاهلي
او كما قال صلي الله عليه وسلم
كل عيد وانت في اتم الصحة والعافية والستر

19-09-2016, 02:49 PM
الازهرى ابو دينا غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 2 إعجاب على 2 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
شكرا على مروركم ومرور مقبول ومحترم اخى وسام وهذا ترفيه ليس الا

يا نساء العالم اتحدن .....................................

English