أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

30-07-2016, 04:18 PM
Mr.HaZeM غير متصل
مشرف منتدى الفضائيات والستلايت
إعجاب: 367
تلقى 1,168 إعجاب على 326 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1792 موضوع

واحد يحكى تجربته مع صديق له

واحد يحكى تجربته صديق

واحد بيحكي:
وانا في ثانوي جبت 74 % وعرفت النتيجة عن طريق صاحبي اللى اتصل يبلغني بيها بنبرة كلها شماته عشان هو جاب 96% وقالي باللفظ انا "هدخل هندسة انت اخرك حقوق أو خدمة اجتماعية".
ومن اليوم ده قطعت علاقتي بصاحبي ده، وفعلاً مجموعي دخلني حقوق مع اني مبحبش المجال ده. وبعد ما خلصت والدي عرف يشغلني موظف ف الجامعة عشان هو موظف هناك. والحمد لله ربنا كرمني واتجوزت وخلفت وحاولت اشتري عربية بالتقسيط اشتغل بيها مع أوبر تزود دخلي بس وقفت معايا على مبلغ المقدم.
وأنا بدور على فيس بوك لقيت صورة صاحبي ده ظاهرة عندي في "اشخاص قد تعرفهم" دخلت بروفايله أشوفه فين دلوقت ووصل لإيه؟
لقيت نفسي بحمد ربنا وبقول اللهم لا شماته
عرفت من الصور والكلام اللى على بروفايله انه فعلاً دخل هندسة وخلص وشغال ف قطر من بعد ما اتخرج علطول ومتجوز واحدة اردنية زي القمر وعنده بنت وولد ينفعوا يكونوا موديلز لإعلانات الاطفال، ومتصور راكب عربية مرسيدس غير الصور اللي ليه في باريس وف نيويورك..
أومال انتوا كنتوا فاكرينه هيكون فين؟؟ واحد يحكى تجربته صديق .. يلا اللهم لا شماته

واحد يحكى تجربته صديقواحد يحكى تجربته صديقواحد يحكى تجربته صديقواحد يحكى تجربته صديقواحد يحكى تجربته صديقواحد يحكى تجربته صديق

My Facebook
for any help

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
المصحف المرتل للشيخ محمد صديق المنشاوي .. رابط واحد مباشر +سيرفرات متعددة بجودة عالية REALLY_SMART الاسطوانات والصوتيات والمرئيات والبرامج الاسلامية 3 21-04-2011 02:42 PM
تحميل فيلم الكرتون الرائع اليتيمة مدبلج للعربية يحكى قصة حياة فتاة يتيمة برابط واحد abdo628 أفلام الأنمي وأفلام الكرتون للأطفال 0 21-01-2011 03:16 PM
كم صديق لديك و أنت صديق لكم شخص أبو أسامة 123 المنتدى العام 6 24-07-2008 05:27 AM
بعض من تسجيلات الشيخ صديق وا بنه الشيخ محمد صديق المنشاوي علي نادر المنتدى الاسلامي 8 11-02-2008 12:49 AM
عندي صديق واحد سارق ايميله ويهدده يسرق ايميل صديق صديقي fouad صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 0 09-11-2004 01:48 AM

30-07-2016, 11:43 PM
جهاد ع غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 1,304
تلقى 762 إعجاب على 282 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1244 موضوع
مؤسف ان تكون الصداقة اكثر من اخوة ولسبب ما انت لا تعرفه يبتعد صديقك عنك علما انه يتميز بخلق طيب ووجه ملائكي وعلى درجة من التدين لن امدح نفسي بالمقابل . ودام البعد والفرقة عشرات السنين وسمعت انه توفاه الله تألمت كثيرا لوفاته وادعو له بصلواتي كما ادعو لابي ولكنني لا اعرف سبب بعده عني وانا لم اكترث

سلامة القلوب بتقوى الله

واحد يحكى تجربته مع صديق له

English