أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

09-07-2016, 10:40 PM
عندليب البريجات2 غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

عايز رد ضروري جدا في الموضوع خاص بشهادة التجنيد

انا دلوقت خلصت جيش ومدة الحدمة العسكرية وطلعت ليا الشهاء بالانهاء بس معملتش التعبئة الثانية بسبب فقد صورة التعبئه الاولي وعايز اعمل التعبئة التانية علشان الكتيبه متحفظه علي شهادة الخدمه العسكرية وقالت مش اخدها غير لما اعمل التعبئة الثانية فانا عايز اعرف ايه العقوبة في تاخر التعبئة الثانية وازاي اعملها بعد مرور شهر من انهاء الخدمة العسكرية وفقد صورة التعبئه الاول حسب الاحتياج من منطقه التجنيد
الرجاء المساعده والرد عليا \
______
ملخص كلامي عايز اعمل التعبئة الثانية وانا متاخر فيها تم فقد صورة التعبئية الاولي وبلغت الكتيبه بفقدها قالت انها راحت السجلات العسكرية

قولولي اعمل من فضلكم عايز افهم ؟؟؟!!

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ضرورى جدا - متوقف على هذا الموضوع الصقر شاهين برامج 7 16-01-2016 10:57 PM
اللى عايز يحج بيت الله يدخل الموضوع ده mohamed abdelkader المنتدى الاسلامي 0 21-12-2012 02:24 PM
الموضوع بخصوص الإعفاء النهائي من التجنيد desouky مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 21-02-2011 02:15 PM
عايز برنامج autodata ضروري come4me برامج صيانة السيارات Cars Repair Software 2 25-07-2010 06:30 AM
عايز اعرف موقفي من التجنيد .. وهل ممكن أخد إعفاء ؟؟ ضروري ربنا يكرمكم zoroo مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 14 25-11-2008 08:12 PM

13-07-2016, 05:33 PM
عندليب البريجات2 غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
برغم ان ما فيش حد جاوب عليا السؤال القانوني طبعا دي كانت مشكلة بنسبه ليا
انحلت المشكلة والحمد الله بس ازاااااي
اول حاجة روح منطقة التجنيد عادي بالاوراق اللي معاك عادي قول ليهم موضوعك ده
هما عيسجلو ليك في دفتر 19 تعبئه البيان ويدوك ورقه مختومة تروح بيها مركز التجنيند عشان تختم التعبئيه وخلصت الحكاية ومفيش اي عقوبة بس ركز عتروح فين وتقدم الورق فين
في شباك تصاريح السفر كانك عتسافر بالظبط
ومبروك عليك

عايز رد ضروري جدا في الموضوع خاص بشهادة التجنيد

English