أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > منتدى البرمجة العام > تطوير المواقع

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

26-02-2005, 02:33 AM
police_30011 غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

يا جماعه انا عاوز ارجوكوا شرح حاجتين دى جى شات ومنتدى

يا جماعه انا محتاج ضرورى شرح تركيب منتدى وشرح تركيب دى جى شات علشان انا فعلا الشرح اللى لقيته هنا مش كامل زى انى المفروض اسمى الملفات بأسم 777 دى انا مفهمتهاش انا مبتدىء الصراحه وثقتى فى شرحكم هو اللى خلانى الجأ ليكم فياريت حد يرد عليا فى اسرع وقت لأنى محتاج شرح يكون من الصفر اللى القمه وياريت اللى يشرحلى يشرحلى خطوه خطوه وكمان لما يقول نسمى الملف دا كدا طيب انا سميته ليه كدا

انا عارف انى بتعبكوا بس والله مش لاقى حد الجأ ليه غيركوا وانا اسف جدااا على تعبكوا وشكرا ليكوا جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى جماعه عاوز ارجوكوا حاجتين ومنتدى

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
يا جماعه ارجوكم عاوز كورس اللغه الانجليزيه Full English Discoveries عبدربه منصور تعليم اللغات, كورسات وبرامج وكتب تعليم اللغات 1 17-02-2015 10:43 PM
لى حاجتين لو تكرمتم بخصوص المستخدمين ودمج التحديثات فارس مصرى المرحلة الاولى : إنشاء نسخة مصدرية معدلة 5 30-10-2012 12:48 AM
موقع ومنتدى للبيع alsakr1982 مواقع ومنتديات وصفحات فيس بوك للبيع 1 01-10-2010 03:44 PM
لو سمحيتم يا جماعه انا عاوز باتش لتغير امتداد ملف shell32.dll vemita المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 3 06-07-2010 12:31 PM
بجد تعبت من البحث ياريت ريال بلير 10 صامت ارجوكوا sa_e7sas المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 7 04-07-2009 08:55 PM
28-02-2005, 07:12 PM
police_30011 غير متصل
عضو فعال

يا جماعه محدش رد عليا ليه انا عاوز حد يرد عليا لأنى بجد انا احتاج الشرح دا اوى اوى محتاجه جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ا

[FL="ياريت حد يقدر يفهمنى ويشرحلى اللى انا عاوزه وشكرا للجميع "][/FL] :un8:

11-03-2005, 10:39 AM
police_30011 غير متصل
عضو فعال

انا مش عارف ليه محدش عبرنى طيب لو محدش قادر يوصلى المعلومه ممكن حد يدلنى على موقع اقدر استفيد منه عشان بجد انا محتاج الموضوع دا ضرورى جدا واسف على الأازعاج

يا جماعه انا عاوز ارجوكوا شرح حاجتين دى جى شات ومنتدى

English