أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > مواقع الانترنت > الربح من الانترنت

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

20-04-2016, 04:30 PM
mohamedsasa غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 49
تلقى 8 إعجاب على 7 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

شرح مفصل لربح من الانترنت واصدق الشركات وعن تجربة شخصية

مفصل لربح الانترنت واصدق الشركات وبركاته

ياجماعه فى البداية كده الموضوع ده محدث بستمرار كل شئ عن الشركة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ
اولا انا مكنتش هنزل الموضوع ده كنت خايف احسن يعملولى حظر من منتدى دامس الرائع

ولاكن لقيت ناس كتير بتتكلم عن الربح من الانترنت هنا فى المنتدى قولت اتكلم انا كمان وافيد الناس بتجربتى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
اول حاجه عايز بس ارد على شوية اساله
ـــــــــــــــــــــــــــــ
السؤال الاول
ــــــــــــــــــ
يعنى ايه ربح من الانترنت وده حقيقى ولا كذب
ــــ
الجواب : حقيقى طبعاّ بنسبة 100%100 فعلاّ فى ربح من الانترنت وفى ناس كتير قاعدة مخصوص على النت بتجيب فى فلوس
وعاملة النت ده هو شغلها الاساسى ودخلها الاساسى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
السؤال الثانى
ــــــــــــــــــــــــــــ
طيب ازاى هوا النت بيدفع فلوس لى اى حد حتى لو كان شخص عادى مجرد عنده وصلة النت فى البيت
ـــــــــــــــــــــ
الاجابة : طبعاّ فى شركات كتير على النت صادقة 100%100 بتدفع فلوس لى اى حد حتى المستخدمين العادين اللى زاى حلاتى كده باخد فلوس كل شهر بمجرد انى عندى وصلت النت فى البيت وبقوم بلمهام المطلوبة منى فى الشركة
ــــــــــــــــــــــــــ
السؤال الثالث
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ
هو انا اول ما هسجل فى الشركة هاخد فلوس سهلة كده يعنى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــ
الاجابة : طبعاّ هتاخد فلوس اول ما بتسجل فى الشركة والطريقة اسهل مما تتخيل
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ
طبعـــاّ فى اساله كتـــــــ ــ ـــــ ـــــــــــــــــــــــــير بدور فى ذهنك وانا كنت زاى حلاتك كده فى الاول
بس بعد ما فهمت كل شئ كويس بقيت بتعامل مع الشركات لوحدى بدون اى وسيط
وانا حاليا مش هقدر اجاوبك على كل الاسالة اللى انته عايزها حاليا لانها كتير ولاكن انا هرد على اسالة حضراتكم كولها بستمرار ولاكن فى الدروس القادمة ان شاء الله خلونا بس فى الدرس الاول
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــ
اول حاجه المضوع محتـاج الصبـــــــــــــر الصــــــــبر الصبـــــر
لان مستحيل هتشتغل فى اى شركة فى العالم وتاخد منها فلوس تانى يوم واى حد يقولك غير كده تعرف انوا بيشتغلك
ولاكن انته هتشتغل فى الشركة اللى هعرضهالك دى وهتاخد فلوس ولاكن انته لازم تعرف انك شغال فى شركة على ارض الواقع مش فى شركة على النت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ
اول حاجه المطلوب منك فى الشركة انك توفر على قد ما تقدر وصلت نت خاصة بيك انته على قد الشركات اللى هتتعامل معاها
ودة هشرحوا لى حضراتكم بتفصيل فيما بعد خلونا دلوقتى نختصر وندخل فى التسجيل فى الشركة وطريقة الشغل فيها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــ
اول حاجه الشركة بتعرضلك كام اعلان فى اليوم ونته بتضغط علية وبتشوف الاعلان والشركة بتديلك واحد سنت على كل اعلان و100 سنت بواحد دولار الشركة بتعرضلك فى اليوم الواحد حوالى 30 اعلان او 20 اعلان يعنى مش كل يوم هتلاقى العلانات بتاعت كل يوم لا عدد الاعلانات بتتغير
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
المهم : انك مطلوب منك كل يوم تضغط على الاعلانات
وبعدين واحد يقولى بس المبلغ ده صغير جدا
منا قولت لى حضراتكم من الاول الموضوع عايز الصبر وهافهمك كل حاجه بتفصيل وهخليك توصل لى اكتر من 4 دولار فى اليوم وممكن توصل لى 50 دولار فى اليوم لو عايز كلة بيتوقف على مجهودك انته يعنى ايه الكلام ده معقول اوصل لى 50 دولار فى اليوم طبعا وبكل بساطه
لان الشركة فيها مميزات كتير هتكتشفها بنفسك بعد ما تسجل فيها
مميزات الشركة
ـــــــــــــــ
1- لمه توصل لى 600 سنت فى الشركة ممكن تأجر بيهم 3 من الناس اللى موجودين فى الشركة يضغطوا معاك على الاعلانات
يعنى لو انته بتضغط على 20 اعلان فى اليوم وكل واحد انته مأجر يضغط معاك على 20 اعلان يعنى ال3 اللى انته مأجرهم بيضغطوا فى اليوم على 60 اعلان ونته بتضغط على 20 اعلان يعنى الحسبة بتاعت كل يوم 80 اعلان فى اليوم شوف انته بقة لو اجر 10 او 20 او 100 يشتغلوا معاك ده فى كمان مميزات كتييير اوى اوى اوى بس انا والله العظيم مش هقدر اشرحها كولها لانى ايدى وجعتنى من الكتابة ولاكن انا هتابع الموضوع مع حضراتكم بتفصيل عن كل شئ فى الشركة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــ
دلوقتى اتفضلوا سجلوا فى الشركة والدرس التانى هنكمل فى مع بعض باقى مميزات الشركة
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
ده رابط التسجيل فى الشركة
اتفضلوا :
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الدرس الثــــانى : انا اسف أنى مكملتش الدرس الاول لانى والله العظيم ايدى وجعتنى من الكتابة والعصر اذن وروحت اصلى الحمد لله على نعمة الاسلام وكفاه بها نعمة
نبدا على بركـــة الله
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد ما سجلنـــا فى الشركة العملاقة نيجى بقة لى اهم نقطة وهى طريقة الشغل فيها
تانى شئ

كفاية كده النهارده ياجماعه انتظرونى ان شاء فى الدرس الثالث هشرحلكم كل شئ بتفصيل الممل فى الشركة وانا تحت امركم فى اى استفسار اهم شئ تابع الشركة بستمرار
ونسيت اققول لى حضراتكم على شئ مهم ماينفعشى تعمل اى مشاركات فى المنتدى العربى فى الشركة قبل ما تكمل 15 يوم فى الشركة اسمها فترة الاختبار الشركة بتختبرك الاول
اسمعوا منى تابعوا الشركه وخليكوا معاها للاخر ومش هتخصروا اى شئ والله بلعكس هتشتغلوا فى الشركة زاى اى شركة فى الواقع وممكن تخليها هى شركتك الاساسية فى الدخل الشهرى بس فى قوانين لازم متتعدهاش عشان الشركة ما تقفلش حسابك اهم القوانين دى لازم يكون ليك اميل واحد من على الخط اللى انته مشترك فى يعنى متعمليش كام اميل على نفس الخط زاى الفيس كده لا ماينفعشى لو عملت اكتر من اميل الشركة هتقفلك كل اميلاتك حتى لو كان ليك داخل الشركة 1000 دولار
انتظرونى فى الدرس الثالث ان شاء الله وانا اسف لو طولت على حضراتكم او حصل اى اخطاء منى فى الكتابة سامحونى لانى الموضوع شرحوا طويل وغظب عنى بنسة بعض الحروب فى الكلمات واخيرا احب اذكركم

ده رابط التسجيل فى الموقع
اهلا بحضراتكم من جديد فى الدرس الثالث من دروس اشتغل على النت ونته مكانك :::: خلونـــا فى الدرس ده نتكـــلم عن اساله واجوبة :
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــ
الاســأله اللى بدور فى بال كل الناس :::هــى:::
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ
س1: المــوقع انجليزى وانا بتكلم عربى بلعافيا ياترا هنفع اشتغل فى الشركــات دى ؟
ــــــــــــ
الجــواب: لا مشكلة فى ذالك خالص خالص خالص استخدم متصفح جوجل كروم لترجمة اى صفحه على الانترنت وهقولك تترجم الصفحه ازاى
اول شئ حمل المتصفح اخر اصدار من هنــا https://www.google.com/intl/ar/chrom...defaultbrowser

بعد ما تضغط على الرابط انتظر شوية وهايبدا التحميل مباشر من الموقع الرسمى
بعد ما تحمل المتصفح وتسطبة على جهازك افتح المتصفح وتابع الصور

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
خلصنـــا من السؤال الاول بتفصيل واى استفسار انا تحت امركم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ
الســـــــــــوال التـــانى : انا هسحب فلوسى ازاى انا متابع الشركة وكل يوم بضغط على الاعلانات واجر ناس كتير فى الشركة وشغال زاى الفل وبقة الحمد لله رصيدى فى الشهر دلوقتى مثلا 1500 جنية او اكتر عايز اسحب فلوسى ومش عارف
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
الجـــواب : لازم يكون ليك حساب فى البنك اللى على ارض الواقع وبعدين تعمل حساب فى البنك الالكترونى اللى هتحول علية فلوسك من بنك الكترونى اللى بنك الواقع وده سهل جدا وشرح عمل حساب على بنك الكترونى ده افضل البنوك الالكترونية انا شخصياّ بتعامل معاه وسريع فى التحويل اسم البنك بيزا وفى بنوك كتير بس ده افضلهم لانوا داعم جميع الشركات الربيحه وانا مشترك فى 10 شركات ربحية بس انا مش راضى انزلك روابط الشركات غير لمه اسحب منها فلوس مافيش غير شركة نيوبوكس اللى سحبت منها فلوس عشان كده نزلتلك رابط التسجيل ولمه اسحب فلوس من الشركات التانية هبقة انزلك رابط التسجيل عشان ابقة صريح معاكم المهم ده شرح وافى عن التسجيل فى البنك الالكترونى بنك بيزا انا مش هاينفع اشرحلك كل شئ بتفصيل عشان الشرح طويل اوى ده شرح من الموقع نفسى بيشرح بتفصيل

بس لازم تسجل فى الشركة قبل ما تقرا اى موضوعات
ده رابط التسجيل فى الشركة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ

الســــــــــؤال الثـــالث " هو : انـا لسة مفهمتش الموقع كـــويس ومحتــاج حد يشرحى على الاقل ايه المطلوب منى بظبط ؟
ـــــــــــــــــــــ
الاجـــابة : ليك حق تفهم كل شئ فى الموقع قبل ما تشتغل فى اتفضل ده شرح الموقع كله بتفصيل ومن قبل الموقع كمان

بس قبل ما تدخل نصيحه منى سجل فى الموقع الاول عشان تقرا الموضوعات كولها برحتك لان لو قرا الموضوع وبعدين سجلت فى الشركة ممكن يعملولك حظر من المنتدى لمدة 10 ايام
ده رابط التسجيل فى الشركة .

الســـــــــــؤال الــرابع :هو : عايز اعرف قوانين الموقع عشان ما يقفلوش حسابى بعد كده ؟
ـــــــــــــــ
الاجــابة : اتفضل دى قوانين الموقع مترجمه للغة العربية قوانين الموقع كله

بس قبل ما تقرا القوانين لازم تكون مسجل فى الموقع نصيحه منى عشان مايعملكش حظر من المنتدى
ده رابط التسجيل فى الموقع

الســـؤال الخــــامس :هو: سمعت إنى لازم اضغط على الاعلانات فى معادها وانا معرفش معاد الاعلانات ؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ
الجــــواب : بس ياباشا مش لازم تضغط على الاعلانات فى معادها بظبط يعنى بس المفروض انك تضغط على الاعلانات كل يوم
ولو عايز تضغط على الاعلانات فى معادها اققولك يا باشا شوف نفسك سجلت فى الشركة الساعه كام وكل يوم فى نفس الميعاد هتلاقى الشركة عرضتلك اعلاناتك اضغط عليها
يعنى لو انته سجلت فى الشركة الساعه 4 العصر كل يوم هتلاقى الاعلانات ظهرتلك الساعه 4 العصر وهو ده ميعاد الاعلانات اضغط عليها كولها بس ياصحبى :

اهلا بحضراتكم من جديد فى الدرس الرابع من دورة اشتغل على النت
الشركة رقم 2 الجبارة فى الربح من الانترنت او ماسحبت منها فلوس امبارح عرفت انها صادقة وجبتلكم رابط التسجيل فى الموقع
اتفضلوا

ويوم او اتنين بكتير هنزلكوا شرح مفصل لشركة بتوفيق للجميع

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اقوى واصدق الشركات الربحية اربح الدولارات من تصفح الاعلانات fedaaabbas الربح من الانترنت 2 12-05-2015 01:48 PM
شرح مفصل لشركات الربح المجانية عن طريق الانترنت و قائمة باصدق واكبر الشركات الرب ابو علكم الربح من الانترنت 0 25-07-2012 05:54 PM
افضل واصدق 3 شركات عاليمة "incrasebux_onbux_neobux + شرح كامل + اثباتات دفع شخصية mahammmed الربح من الانترنت 0 09-01-2011 12:11 AM
افضل الشركات واصدقها يا صاحبى بعد تجربة شخصية + اثباتات الدفع الشخصية mahammmed الربح من الانترنت 0 08-01-2011 11:22 PM
افضل الشركات واصدقها يا صاحبى بعد تجربة شخصية + اثباتات الدفع الخاصة بى لكل شركة mahammmed الربح من الانترنت 0 05-12-2010 02:52 PM

21-04-2016, 11:45 PM
mostefadz غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
شرح جميل واصل

22-04-2016, 11:57 AM
mohamedsasa غير متصل
عضو مميز
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostefadz 
شرح جميل واصل
تحت امرك وشكر ا ليك على تشجيعك ولو حضرتك سجلت فى الشركات دى وفى حاجات عايز تستفسر عنها فى الشركات قولى وانا تحت امرك ولمه اسحب فلوس من الشركات التانيا اللى انا مشترك فيها ابقة انزلك روابطها

21-07-2016, 09:57 AM
mohamedsasa غير متصل
عضو مميز

ارجوا من حضراتكم محدش يسجل فى الشركات دى لانها نصابة وعن تجربة شخصية
وانا اسف انى نزلت لينكات الشركات دى

21-07-2016, 09:58 AM
mohamedsasa غير متصل
عضو مميز