أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

18-04-2016, 06:13 AM
Amr486 غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

سؤال بخصوص صحيفة الحالة الجنائية

من 12 سنة تقريبا كنت بشتغل فى محل انترنت كافيه و الرخصة بتاعته كانت لسة بتتعمل و مكانش معانا غير وصل اتضح انه ملوش لازمة. ساعتها مباحث المصنفات خدتني و فضلت اربع ايام و خمس ليالي من القسم لــ مديرية الامن للقسم و فى المديرية انا و اللي معايا كنا بنتعرض على ظابط لابس مدني فى مكتب كبير (معرفش اذا كان دة نيابة ) و كان بيسألنا كام سؤال و كأنه تحقيق. مش فاكر بالظبط الاسئلة للاسف. كمان انا ساعتها مكنتش عملت بطاقة و كان سني 18 سنة... فى الليلة الاخيرة كانت حالتي النفسية وحشة و افتكرت ان مستقبلي ضاع فاتخانقت مع واحد بلطجي جوة الحبس و نقيب القسم ساعتها ربنا يباركله خرجني و قعدني قدامه لحد ما خرجت بعديها بساعة او اتنين تقريبا مش كتير... من بعديها مدخلتش القسم الا عشان اعمل البطاقة و اجددها و دخلت الجامعة و عملت تأجيل للجيش و مكانش فى اى مشاكل.

دلوقتي انا عايز اروح اعمل الفيش الجنائي عشان انهي موقف التخلف من التجنيد و قلقان...
هل انا كدة عليا قضية؟ و هل بتظهر فى الفيش الجنائي؟ و لو لاقدر الله كانت قضية اية اللي ممكن يكون حصل فيها و اذاي اتصرف فى القسم لو واجهوني بيها؟

شكرا مقدما و اسف على الاطالة.

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
إلزامية صحيفة الحالة الجنائية deyamag مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 10-03-2015 01:47 PM
سؤال بخصوص انقضاء الدعوي الجنائية ؟؟؟؟ شريف الخولي مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 21-08-2012 02:50 PM
هل تذكر اي حاجة تخص هذا الموضوع في صحيفة الحالة الجنائية ؟ mina4511 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 11 04-09-2011 09:00 PM
صحيفة الحالة الجنائية بالسعودية سماتش مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 8 01-10-2010 12:04 AM
لي بعض الاسئلة للاستاذ جمال -هل احكام الجنح تمنعني من السفر للخارج وهل صحيفة الحالة الجنائ alnada1973 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 1 27-11-2009 05:37 PM
18-04-2016, 06:43 AM
Amr486 غير متصل
عضو مشارك
فى حاجة نسيت اقولها.. لما المصنفات خدوني انا فاكر ان مخدوش معايا اجهزة من المحل. خدوني انا بس بالرغم ان فى ناس تانية كانوا متاخدين معاهم اجهزة من محلاتهم.. هل دى حاجة تطمن ولا مش حتفرق كتير؟

20-04-2016, 12:29 PM
Amr486 غير متصل
عضو مشارك
عشان لو حد كان عنده نفس السؤال... انا رحت عملت الفيش الجنائي و الحمد لله مكانش فيه اى حاجة.

English