أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

30-03-2016, 11:21 PM
lorato غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 2
تلقى 7 إعجاب على 5 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

مشكله في جوجل كروم

مشكله جوجل كروم ورحمه الله وبركاته
انا عندي مشكله عويصه شويه انا مسطب يبرنامج جوجل كروم
وحطيت اضافه عليه اسمها lock pw
علشان اقفل بيها المتصفح بباس ورد
وفعلتها تمام بس جيت ادخل الباسورد مش راضي يفتح لغيت جوجل كروم ورجعت سطبته تاني برضو الاضافه اتسطبت معاه
حولت اخش من علي فايرفوكس ودخلت علي حساب جوجل كروم اللي عليه الاضافه علشان اشلها بس فشلت اني اوصل للاضافه دي فارجو من الاخوه الكرام مساعدتي لاني معود من سنين علي جوجل كروم وهو ممتاز معايا

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مشكلة عند كتابة موضوع في شريط بحث جوجل في متصفح كروم جوجل رفعت عبد الكريم إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات 4 03-01-2016 11:44 PM
جوجل ستُزيل مركز التنبيهات في النسخة القادمة من جوجل كروم Dzhamza اخر الاخبار في العلوم والتكنولوجيا والتقنية 6 24-12-2015 07:56 PM
مشكله بعد تصطيب ويندوز 10 رموز غريبه للغه العربيه على جوجل كروم zoro779 مشاكل وحلول الويندوز, اسئلة واستفسارات وشروحات الويندوز 13 08-09-2015 07:51 AM
مشكله في جوجل كروم شاعرالأحزان صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 9 21-07-2015 06:24 PM
مشكله وحشه فى جوجل كروم dodofula24 صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 1 09-11-2012 05:25 PM

مشكله في جوجل كروم

English