أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > اسطوانة الويندوز الخاصة > ورشة عمل اسطوانات تجميعات البرامج وشروحات ودروس برنامج الاوتوبلاي AutoPlay Media Studio

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

12-02-2016, 11:44 PM
امبراطور الحرية غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 2
تلقى 42 إعجاب على 34 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

استفسار بخصوص اسطوانة برامج صامتة والتعريفات

دلوقتى انا عملت اسطوانة برامج صامتة وكمان عندى اسطوانة التعريفات wan driver 6
جميل دلوقتى دى ملفات الاسطوانة بتاعتى
استفسار بخصوص اسطوانة برامج صامتة
إيلى انا عاوز اعملة .... عاوز أعمل الاسطوانة بتاعت التعريفات والاسطوانة البرامج تعمل من برا مش من داخل النسخه بحيث ان انا اقدر افتح التعريفات من برا واعرف الجهاز من غير ما أخش عليه والاسطوانة نفس الكلام فى تصطيب البرامج ... يعنى اخلي ليهم بوت مش أكتر فا مش عارف هل ليها حل ولا لا وانا جربت ان افتح الملفات من على ويندوز مينى لكن مش جاب قطع الجهاز زى ما بتشغل البرنامج على النسخه من جوا

فى رعاية الله استفسار بخصوص اسطوانة برامج صامتة

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفسار بخصوص تصميم اسطوانة برامج sayedemad ورشة عمل اسطوانات تجميعات البرامج وشروحات ودروس برنامج الاوتوبلاي AutoPlay Media Studio 2 22-03-2015 11:50 AM
انتهى تصميم اسطوانة تثبيت برامج صامتة واحتاج المساعدة في دمجها مع اسطوانة الويندوز ميدوماجيك المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 8 25-01-2013 12:59 PM
اسطوانة معاذ للبرامج والتعريفات 2012 معاذ أبوسعدة أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 1 27-12-2012 11:57 PM
اسطوانة سوبر تك للبرامج والتعريفات القصاص برامج 15 11-03-2011 11:23 AM
اسطوانة برامج 2010 صامتة التنصيب بين يديك ... devoloper اسطوانات برامج 0 16-05-2010 02:37 PM

استفسار بخصوص اسطوانة برامج صامتة والتعريفات

English