أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

07-01-2016, 08:40 PM
البرنس المنشاوى غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

سؤال ضرورى عن كورس الصيانه أرجو الرد سريعا لو سمحتوا

ضرورى الصيانه سريعا سمحتوا لو سمحتوا عندى سؤال أنا بحب الصيانه جدا بس أنا مش خريج أى معهد كمبيوتر أنا خريج تجاره

وسمعت عن دبلومه صيانه تبع مركز kit فهل لو ان شاء الله درست الدبلومه دى ممكن أتعلم الصيانه وأشتغل فى شركه مثلا

ولا عشان أشتغل فى المجال ده لازم أكون خريج معهد كمبيوتر أو لازم أكون دارس كورسات أكتر من كده (يعنى يكون معايا شهاده a+ مثلا ) وهل فرص العمل فى المجال ده متوفره كويس ولا ممكن واحد يكون معاه شهادات ومىلائيش شغل برده

عايز أعرف هل لو ان شاء الله درست الدبلومه دى ممكن مثلا أروح مول البستان أو اى مول كمبيوتر وأسأل اى شركه انى أتدرب معاهم وأشتغل معاهم ولا ده مينعفش .

أرجو ان حد يوضحلى الموضوع ده ومعلش ع الأطاله وجزاكم الله خيرا ضرورى الصيانه سريعا سمحتواضرورى الصيانه سريعا سمحتواضرورى الصيانه سريعا سمحتوا

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هل الهروب من الجيش يؤثر على اجراءات الميراث أرجو الرد من الأستاذ جمال ضرورى لو سمحت البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 25-07-2015 03:43 PM
سؤال ضرورى بخصوص الجيش أرجو الرد من الأستاذ جمال البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 25-10-2014 09:07 PM
استفسار بخصوص التجنيد أرجو الرد ضرورى من الأستاذ جمال البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 21-10-2014 11:47 PM
أرجو الرد ضرورى فى التوريث eeess12 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 28-10-2013 11:35 PM
استفسار عن التخلف من التجنيد , أرجو الرد ضرورى ؟؟؟ Mohamed Amr مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 7 30-01-2013 03:23 PM

سؤال ضرورى عن كورس الصيانه أرجو الرد سريعا لو سمحتوا