أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

05-11-2015, 04:39 AM
Pottter غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

هل في مشكلة في لجان المرور العادية داخل القاهرة ؟

انا عندي 24 سنة وعندي موقف ملخبط شويه عن التجنيد انا كنت مسجل في سنة رابعة في الجامعة بعد بداية السنة و بالتحديد في منتصف سبتمبر سحبت الملف لعدم قدرتي علي دفع المصاريف و طلبت افادة من الجامعة اني كنت مسجل فيها طلعت اول شهر اكتوبر كانت الجامعات كلها بدأت

حاليا هل انا ممكن اقدم في جامعة تانية انا مش عايز ادخل بمؤهل متوسط و الدفعة الحاليا مؤهل متوسط لكن تاريخ ميلادي مش معاهم

انا حاليا اتصرف ازاي و هل في مشكلة في لجان المرور العادية داخل القاهرة و هل بالكشف علي البطاقة بيظهر اي حاجة ارجوكم ساعدوني

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أداة Windows Expert Tool الرهيبهـ لإستيراد وحفظ كلمات المرور داخل النظام ΛHMЄĐ برامج استعادة الباسوردات المفقودة Password Recovery 12 03-01-2015 04:17 AM
شركة القاهرة للاوناش انقاذ السيارات داخل و خارج القاهرة وووونش القسم الاعلاني المنوع 0 27-03-2014 01:12 PM
ممكن شرح طريقة دمج DriverPacks يدويا لانها تسبب لي مشكلة بالطريقة العادية rinoum123456 المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 4 20-12-2013 01:46 AM
مشكلة عند تجربة النسخة تم تشغيل شاشة التنصيب العادية eng momo المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 9 17-05-2012 06:08 PM
مشكلة حطيت جميع تعريفات الساتا ومعظم تعريقات الأجهزة العادية FiRe*StoRm المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 7 07-06-2010 06:39 PM
09-11-2015, 03:34 AM
Hany Adel غير متصل
محامى ومستشار قانوني
إعجاب: 2
تلقى 92 إعجاب على 58 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1251 موضوع
يمكنك التقديم لجامعة ثانية وعليك معرفة تأجيلهم من عدمة معهم
وعليك الاسراع في الامر

بالنسبة للجان والشرطة
لا مشكلة .. انت مش مجرم يا اخي الفاضل

تحياتي

هـــانــــى عــــادل
محام ومستشار قانوني بمحكمة الاستئناف المصرية العليا
ماجستير في القانون وباحث بدرجة الدكتوراه

hany.a.legalcounsel@gmail.com

هل في مشكلة في لجان المرور العادية داخل القاهرة ؟

English