أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > الاقسام التجارية > أثاث جديد - بيع وشراء الأثاث والمفروشات والموبيليا

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

24-10-2015, 03:49 PM
chem ahmed غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 5
تلقى 6 إعجاب على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

بامبو ابو العلا

الاول وقبل اى حاجة فيه ناس دلوقتى بتسأل ايه هو البامبو ده
بص ياسيدى
البامبو ده هو نبات ياتى من جنوب شرق اسيا ماليزيا هونج كونج ... الخ ولا يوجد عود بامبو بيتزرع فى مصر الا فقط البامبو الزينة . لانة يحتاج جو معين وهذا الجو مختلف عن جونا. ويتم ارسالة الينا على اشكال مختلفة وكلها سبحان الله من عود واحد يعنى خمات كتير بتكون فى قلب العود الواحد القرشرة والقلب . وده بقى بيعملوا من اثاث بدل الخشب (كراسى وأطقم وسفرة واى اثاث للمنازل والفنادق والمطاعم والقهاوى ). والسؤال دايما هو لية البامبو او ( الخرزان) اغلى من الخشب العادى ؟؟؟ اول حاجة البامبو معمر يعنى يعيش كتييييير وكمان هو الخامة بتعتة مستوردة وكمان كلة بيتعمل يدوى بدون دخول اى مكنة او الة .
اسيبكو بقى مع الصور علشان تتعرفوا عليه اكثر.
بامبو العلا

بامبو العلا

بامبو العلا

بامبو العلا

دى حاجة بقى شغل ايدينا
بامبو العلا
تخيلوا بقى ده بعد ما يتفرش هيبقى عامل ازاى وحاجة زى كده بتعيش العمر مش زى الخشب لو عندك عيلين بيبوظوا الدنيا
لو عايز تعرف اكثر عن البامبو خش على صفحتى على الفيس بوك ولو حابب تشترى او بتدور علشان تشترى
احب اقولك انت لو جيت يبقى انت جيت للمكان الصح ليه بقى؟؟
لان بنعملك حسب طلبك يعنى شوف التصميم مثلا فى اى مكان وابعته لينا وهتاخده مننا ارخص مليون مرة لان انت هتتعامل مع الصنيعى مباشرة دون استغلال المعارض .
طيب ليه احنا بنعمل كده ؟؟؟؟
لان شوفنا استغلال المعارض لينا وللناس وبينهبوا مش بيكسبوا ....
اقولك الزاى ....يعنى انا الصنيعى تمام فيه معرض اتصل بيا وقالى اعمل طقم لزبون وطبعا هوافق
عمك صاحب المعرض مش المفروض يجي ياخد الشغل منى ويعرضه او يبيعه ..لا دا بقى بعتلى الزبون
خده منى وعرفت انه متفق معاه على سعر ضعفين اللى انا ببيعه بيه يعنى بيضحك علينا احنا الاتنين.
طبعا انت بتقول ايه الطلوب منى دلوقتى؟؟؟؟
هقولك حاجة بسيطة خش على الصفحة على الفيس بوك وتابعنا لو حبيت تعرف اكتر او لوعجبك شغلنا او لو حبيت تشترى او حد قلك انه عايز بس مش عارف مكان رخيص .
وده لينك صفحة الفيس بتاعتى : وفيها ارقام التليفونات بتاعتى لو حبيت تتصل بيا

https://www.facebook.com/Bamboo.aboel3la
ومعلش بقى انا عارف انى طولت عليكو
على فكرة انا الجرنال جه صور معايا ....لو مش مصدق خش شوف الصورة على الصفحة

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ساحب ائ بى مختلف عن العلا السير فر okal55555 سيرفرات المايكروتك, صفحات هوت سبوت 0 13-07-2015 04:57 AM
سيارة B.M.W الجديدة – العلا ليموزين تهانى العلا السياحة في مصر 0 17-12-2014 05:35 PM
ايجار ليموزين مصر شركة العلا للسياحة تهانى العلا السياحة في مصر 0 11-12-2014 04:03 PM
هذا الغلا لاهل الغلا الرياض كوم صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 1 05-01-2013 09:04 PM
اسعار اعلانات موقع موج الغلا بيج رنك 3 mojalgala.com تبادل الاعلاني بين المواقع وعروض وطلبات الاعلانات 0 09-06-2010 06:24 AM
28-10-2015, 01:27 PM
chem ahmed غير متصل
عضو مشارك
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
الناس هنا مش مهتم بالبامبو

09-11-2015, 08:59 PM
chem ahmed غير متصل
عضو مشارك