أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

10-06-2015, 07:49 PM
alexh غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

اتمام ال 30 بعد سنه وشهر .

استاذ جمال هل هذا الكلام صحيح
مع العلم اني انا سوف اخالف من الاعفاء المؤقت لاخي لانه في نفس السنه اللي هيخلص فيها الكليه انا هتم ال 30 سنه
وانا مقيم بالسعوديه .وباقي علي اتمام ال 30 سنه . سنه وشهر .
هل بالفعل يوجد لجان عسكريه بتيجي السعوديه وبتسووي للمخالفين هنا ؟
وشكرا

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
في مرحله انشاء ملف Iso فضلت اتمام انهاء العمليه fouadlaz123 المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 6 06-02-2011 10:32 PM
لا اريد ان يعمل البرنامج بعد اتمام تثبيته jin kazama المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 6 03-08-2008 02:21 AM
هل تريد كلمات سر او كيفية اتمام مرحلة ما تفضل الى هنا باسلthe legend العاب كمبيوتر PC Games 0 28-06-2007 09:56 PM
فضل عاشوراء وشهر الله المحرّم Egy_7aker المنتدى الاسلامي 2 28-01-2007 02:07 AM
11-06-2015, 12:11 PM
Mahmoud Morsy غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 3
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
, فعلا في لجان عسكرية بتنزل تخلص للي معدين سن ال 30 فقط مش اقل, وبالفعل كان في لجنة ألاسبوعين اللي فاتوا في السعودية والامارات والكويت والأردن وحاليا في اوروبا وامريكا, هو عادة اللجان بتنزل كل سنتين واللجنة دى كان المفروض تنزل سنة 2014 بس حصل تأخير ونزلت السنة الحالية يعني بتكون علي حسب عدد الحالات اللي الملحق العسكري في الدولة المعنية بيتواصل مع وزارة الدفاع في مصر وبناءا عليه بينزلوا اللجان.
بس انت متحطش في دماغك موضوع اللجنة وبس اول ما تعدي سن ال30 انزل خلص ورقك في مصر بكل بساطة واعمل حسابك علي شهر ونص في اعلي تقدير.( بس ان شاء الله ما يغيروش القوانين لحد ما توصل للسن 30).

محمود مرسي

اتمام ال 30 بعد سنه وشهر .

English