أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

30-05-2015, 08:53 PM
البرنس المنشاوى غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

هل الهروب من الجيش يؤثر على الميراث أرجو رد الأستاذ جمال

الهروب الجيش يؤثر الميراث أرجو يأستاذ جمال أنا عامل غياب بئالى 3 سنين وأبل ما أعمل غياب كان عليا حكم 6 شهور مع الأيقاف ولسه فاضلى 5 سنين على ما أتم 36 سنه دلوئتى أنا والدى سنو كبير وهو شايل فلوس فى البوسطه فى دفتر بأسمه (بأسم والدى ) وأنا ليه أخين فهل دلوئت لو لا قدر الله والدى حصلوا حاجه هل هعرف أنا واخواتى ناخد الفلوس دى عادى كميراث ولا ممكن موضوع غيابى من الجيش يعملى مشاكل ومعرفش أخد الفلوس دى لحد اما اتم 36 وأخلص موضوع الجيش أرجو الرد من حضرتك لأن الموضوع ده عامل قلق لوالدى

وجزاك الله خيرا

الهروب الجيش يؤثر الميراث أرجو

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هل الهروب من الجيش يؤثر على اجراءات الميراث أرجو الرد من الأستاذ جمال ضرورى لو سمحت البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 25-07-2015 03:43 PM
هل ينفع أجدد البطاقه وأنا عامل غياب من الجيش أرجو رد الأستاذ جمال البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 19-05-2015 07:34 PM
الهروب من الجيش وشهادات العلاج النفسى أرجو الرد من الأستاذ جمال البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 4 15-12-2014 03:44 PM
سؤال ضرورعن الجيش أرجو الرد من الأستاذ جمال البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 1 02-11-2014 04:45 PM
هل موضوع الحكم مع الأيقاف هيأثر عليا ؟ البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 25-10-2014 09:07 PM
31-05-2015, 09:12 AM
new_yasser غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 4
تلقى 3 إعجاب على 2 مشاركة
تلقى دعوات الى: 4 موضوع
هذا يتوقف على بطاقتك الرقم القومى هل سارية أم لا ......ونصيحة روح خلص الجيش بدلا من أن تنتظر كل هذه السنين

هل الهروب من الجيش يؤثر على الميراث أرجو رد الأستاذ جمال

English