أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > مواقع الانترنت > الربح من الانترنت

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

01-04-2015, 10:27 AM
ahmedsaad1994 غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

كيف تربح من ptc

تربح

ابتداء من اليوم يمكنك الحصول على راتب شهرى ممتاز من خلال الانترنت وتصبح انت مدير نفسك
يحتوى الانترنت على الكثير جدا جدا من مواقع الربح من الانترنت ولكن ايضا الكثير جدا منهم مجرد اسكام اى انة يقوم باستغلال المشتركين لبعض الوقت ثم يختفى الموقع . ولهذا السبب قمت بعمل هذة المدونة لاعرض بها اضمن وافضل طرق الربح من الانترنت من خلال الشركات الموثوق بها لتصبح اولى خطواتك فى مجال الربح من الانترنت

وهو الربح من خلال شبكة الانترنت
ولكن هذا يريد منك ثلاث اشياء مهمين جدا الكمبيوتر والانترنت وساعه يوميا هذا فقط كل ما يلزمك لكى تبدا فى
بناء مستقبلك والدليل على ان هذا الموضوع ليس نصب : ان هذا الموضوع لا يتطلب منك اى اموال .
انا كنت لا اريد ان اطيل فى شرح تفاصيل هذا الموضوع ولكن بعد قراءة ما يزيد عن 200 موقع يتحدثون حول
هذا الموضوع ولم اجد من هو يشرح الموضوع بكل جوانبه ولذلك قررت ان اشرح هذا الموضوع بالتفصيل بطريقه بسيطه من
كل الجوانب السلبيه والايجابيات
فاستعد واقرأ السطور بتمعن ولا تكن متعجلا فنحن نتكلم هنا عن مستقبلك
فهيا بنا نبدا فى شرح الموضوع عن طريق سؤال وجواب حيث سأقوم بطرح كل الاسئله التى ستدور ببالك او معظمها

الموضوع عباره عن شركات تقدم اعلانات
وعروضا من خلال
مواقعها على الانترنت وتعطي اموالا مقابل مشاهدة هذه
الاعلانات يعني ببساطه واحد عايز يعلن عن موقعه او منتج ليه بيدفع للشركه دي وهي بتعرض اعلانه علي موقعها ده
وعلشان الاعلانات دي تتشاف. الشركه صاحبة الموقع بتتدفع جزء من ارباحها للمشتركين اللي المفروض يشوفوا الاعلانات دى
سؤال : بس ازاي الشركه دي تعرف اني شوفت الاعلان ولا لا؟
اجابه : اقولك الشركه بعد متسجل فيها طبعا بتعرض عدد من الاعلانات بيختلف من شركه لاخري
انت بتضغط علي الاعلان وبعدين يظهرلك عداد علي يمين الشاشه مدته 30 ثانيه بعدها تظهر علامه صح معناها ان
الاعلان ده انت شوفته واتحسب في حسابك
سؤال : طيب انا كده اكون كسبت ايه ؟
اجابه : اقولك كل اعلان بتضغط عليه بيتحسبلك فلوس في حسابك في الشركه يعني نفرض انك شوفت 10 اعلانات
والاعلان ب01. دولار يعني سنت يبقي اتحسبلك عشره سنت
سؤال : بس ده مبلغ بسيط جدا ؟
جواب : انا عارف انه مبلغ صغير جدا بس احنا طبعا مش بنعتمد علي شركه واحده علي الاقل 10 شركات , حسابك
في الشركه الواحده 01. دولارفي اليوم ,يعني ال10شركات 1 دولار يوميا.
سؤال : دولار واحد بس
جواب : طبعا مش دولار واحد دي مجرد بدايتك يعنى انت مش هتعتمد على مجرد الاعلانات فقط . فى حاجه
اسمها الريفيرال
سؤال : ايه الريفيرال ده ؟
جواب : الريفيرال باختصار الاشخاص اللي انت بتدعوهم للاشتراك في الشركه عن طريقك والربح اللي بيخدوه
بيتحسبلك جزء منه بيضاف لحسابك من غير مايقل من حسابهم حاجه وكل ده سأقوم بتوضيحه بالتفصيل
سؤال : ممكن توضح اكتر ؟
الاجابة : يعني الشركه عامله لكل مشترك رابط في حسابه باسمه انت بترسله لاصدقائك وهما لما يضغطوا عليه تفتحلهم صفحه
الاشتراك في الشركه يعني يسجلوا تحتك وكل مشترك عن طريقك بيتسجل في حسابك , وانا هوضح طرق نشر
الريفيرال بتاعك بالتفصيل.

للمزيد في الربح من الاترنت علي هذه الصفحة

https://www.facebook.com/makemonyeasycash

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حين خلوت بربي . كمال بدر المنتدى الاسلامي 18 23-01-2015 07:14 AM
ثقتي بربي.. CuTe Princess JuDy المنتدى العام 2 19-10-2012 07:03 AM
كيف تربح وتعمل من البيت fawzalla الربح من الانترنت 1 10-10-2010 11:35 AM
كيف تربى طفل مســلم ؟! rose المنتدى العام 0 15-06-2003 01:33 PM

كيف تربح من ptc

English