أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > سيرفرات المايكروتك, صفحات هوت سبوت

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

17-03-2015, 08:50 PM
sasagogo غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

مشكلة النت والربط بالماك

انا رابط اكتر العملاء عندي بالماك ادريس وفيه عميل حاطط جهاز ارسال عنده فانا حاطط ماك ادريس جهاز الارسال لانه مش ظاهر ماكات واخده من جهاز الارسال فاللي كان بياخد من جهاز الارسال ده اول واحد يخش يشتغل نت والباقي لا المهم عملت للماك اي بي بيندج وخلت الربط by bassed كل اللي يوصل من تحت الاكسس ده يوصل علي طول بس المشكلة بيشتغل ويعدوا السرعة اللي محددها للماك ده ولما اعمل الربط regular برده الاقي اول واحد دخل اللي ياخد السرعة والباقي لا يا ريت لو الاقي طريقة اشغل بيه بس ميعدوش السرعة اللي عاملها لماك الاكسيس ده

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مشكلة الدخول بالماك ادريس sasagogo سيرفرات المايكروتك, صفحات هوت سبوت 3 20-02-2015 04:17 PM
عندي مشكلة بالماك G5 annous08 أنظمة و برامج الماكنتوش Mac OS & Apps 1 18-01-2011 01:13 PM
مشكلة في شبكة النت والسبب النت كت abdododo إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات 4 15-03-2010 04:03 PM
حل مشكلة النت كت netcut, حل مشكلة النت كت فى المايكروتك egy_memo سيرفرات المايكروتك, صفحات هوت سبوت 3 26-11-2009 06:10 PM
مشكلة في رفع الملفات على النت مع إن النت عندي بيكون سريع elkoopra صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 2 21-06-2007 01:58 PM

مشكلة النت والربط بالماك