أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

04-12-2014, 04:43 PM
Mohamed ElmnSy غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

ارجو الدخول عندى ويندوز جديد حطو على الفلاشة للاقلاع بس لمه بينزل بيغير حرف البرتاشن

الدخول ويندوز الفلاشة للاقلاع

ارجو الدخول عندى ويندوز جديد حطو على الفلاشة للاقلاع بس لمه بينزل بيغير حرف البرتاشن
ازاى اخلى ينزل بى الحرف الى انا عوزو بدال مثلان بيغير البرتاشن بيخلى بدل السى d و النسخة التانيه بتخلى البرتاشن السى بردو بتخلى x انا عوز اخش اعدلهم من على الفلاشه عشان لمه اعمل ويندوز ينزل بى الحرف الى انا عوزو يعنى اخش على الويندوز الى على الفلاشه قبل ما اعمل ويندوز على الجهاز و غير الحروف الى بتغير البرتاشن
الله يحفظكوم

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حرق كل اصدارات الويندوز مع الاسطوانات القابلة للاقلاع على الفلاشة Bilal Unattended Windows Seven , Eight And Vista ويندوز 7 -8 و ويندوز فيستا 24 06-03-2016 08:22 AM
هومفيش حد بينزل ولا بيعمل ويندوز جوست ولا ايه ؟ medo_islam_egy جديد عالم الويندوز, اسئلة وحلول واستفسارات ودروس وشروحات الويندوز 14 18-05-2012 10:33 PM
عندي ملف ويندوس اكس بي xp.wim كيف اجعله قابل للاقلاع جوهر1966 المرحلة الرابعة : Multiboot عمل اسطوانه متعددة الانظمه ذاتية الاقلاع 1 25-08-2011 02:49 AM
عايز افرد نسخة ghost من على الفلاشة قابلة للاقلاع ما هى الطريقة لذلك فلسطين فى القلب برامج 0 23-03-2010 09:57 PM
عندي اسطوانة هيرن بوت كيف احط نسخة الاكس بي فيها ارجو الدخول بسرعة مقحمش المرحلة الرابعة : Multiboot عمل اسطوانه متعددة الانظمه ذاتية الاقلاع 3 15-09-2009 10:15 PM