أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > مواقع الانترنت > القسم الاعلاني المنوع

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

31-03-2014, 05:26 PM
repantentheart غير متصل
موقوف
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

بشرى لكل اللى عاوز يعمل مشروع ومش عارف يجيب مستلزماته منين

بشرى اللى عاوز يعمل مشروع
عندك مشروع معين ومش عارف تشترى السلع او المنتجات الخاصة بيه نظرا لغلاء الاسعار فى مصر ؟؟
طيب بتفكر تستورد من بره بس مش عارف تستورد ازاى ومنين ومين اللى يجيبلك الحاجة دى ؟؟؟

باختصار وبوضوح ...
انا وسيط لشركة استيراد وتصدير فى المقطم .. بتستورد اى حاجة تخطر على بالك
لو حابب تعرف تفاصيل اكتر رد ع الموضوع ونتكلم خاص او ممكن ابعتلك رقم موبايلى

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ياجماعة يا مشرفين انا عاوز ارفع شرح ومش عارف AHMED_NABIL خلفيات فوتوشوب - فريمات وزخارف للفوتوشوب GFX 6 11-04-2012 07:21 PM
عاوز اضيف باتش للنسخة ومش عارف hatemzzx المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 0 27-02-2012 04:19 AM
عاوز اسطب ماك علي جهازي لاب توب ديل 1737 ومش عارف طمبل أنظمة و برامج الماك MacOSX & Apps 1 03-09-2010 10:50 PM
مشكله فى الابديت عايز مساحه مش عارف اجبها منين engfire الأنظمة المفتوحة المصدر Open Source OS 3 01-08-2010 06:46 PM
يا عمالقة المنتدى الملفات دية ناقصة من الويندوز ومش عارف اجيبها منين jawa المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 6 04-08-2007 07:05 PM

بشرى لكل اللى عاوز يعمل مشروع ومش عارف يجيب مستلزماته منين

English