أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

15-01-2014, 12:51 AM
ABU.AMR غير متصل
مشرف عام ( إجازة )
إعجاب: 4,582
تلقى 13,285 إعجاب على 3,417 مشاركة
تلقى دعوات الى: 3732 موضوع

مطلوب برنامج لمراقبة الاتصال بالنت !!!

مطلوب برنامج لمراقبة الاتصال بالنت وبركاته

مطلوب برنامج لمراقبة اتصال النت لدى يعنى يحسب بالملى ما تم رفة وتنزيلة وكل شئ فى النت بالتفصيل الممل لانى تعبت من سرقة شركات المحمول عندنا فى مصر لدى USB VODAFONE و لما اجى انزل مثلا برنامج زى الفوتو شوب مساحتة 325 ميجا لا قيت بعد تنزيلة واخد من الميجات لدى 450 ميجا والميجات لدى بتخلص بسرعة رهية ولا احمل كثير معظم الاستخدام تصفح او العاب على الفيس ومش ممكن الالعاب هتاخد اكثر من 300 ميجا فى الشهر يعنى بشترى الجيجا الواحدة ب 20 جنية فى الشهر بالظبط 3 ايام وبتخلص مع انى بتصفح بس فا اضتطر اشترى جيجا اخرى وهكذا فاقررت ان شاء الله ارفع قضية ضد هذة الشركة النصابة بس بعد ما اتاكد وين بتروح الميجات
مطلوب برنامج لمراقبة الاتصال بالنتمطلوب برنامج لمراقبة الاتصال بالنت
اريد برنامج يراقب كل بايت وكل ميجا فيما استخدمت يجب ان يكون البرنامج دقيق جدا بعد اذنكم؟
واريد اى شئ يخلى برنامج الفوتو شوب لدى Photoshop CS2يدعم اللغة العربية حملت واحدPhotoshop CS2ME
وفى الاخر طلع ما يدعم العربية يعنى اجى اكتب فية يجيب الكلام مثلا كدة

مطلوب برنامج لمراقبة الاتصال بالنت وبركاته

مطلوب برنامج لمراقبة اتصال النت لدى يعنى يحسب بالملى ما تم رفة وتنزيلة وكل شئ فى النت بالتفصيل الممل لانى تعبت من سرقة شركات المحمول عندنا فى مصر لدى USB VODAFONE و لما اجى انزل مثلا برنامج زى الفوتو شوب مساحتة 325 ميجا لا قيت بعد تنزيلة واخد من الميجات لدى 450 ميجا والميجات لدى بتخلص بسرعة رهية ولا احمل كثير معظم الاستخدام تصفح او العاب على الفيس ومش ممكن الالعاب هتاخد اكثر من 300 ميجا فى الشهر يعنى بشترى الجيجا الواحدة ب 20 جنية فى الشهر بالظبط 3 ايام وبتخلص مع انى بتصفح بس فا اضتطر اشترى جيجا اخرى وهكذا فاقررت ان شاء الله ارفع قضية ضد هذة الشركة النصابة بس بعد ما اتاكد وين بتروح الميجات
مطلوب برنامج لمراقبة الاتصال بالنتمطلوب برنامج لمراقبة الاتصال بالنت
اريد برنامج يراقب كل بايت وكل ميجا فيما استخدمت يجب ان يكون البرنامج دقيق جدا بعد اذنكم؟
واريد اى شئ يخلى برنامج الفوتو شوب لدى Photoshop CS2يدعم اللغة العربية حملت واحدPhotoshop CS2ME
وفى الاخر طلع ما يدعم العربية يعنى اجى اكتب فية يجيب الكلام مثلا كدة

مطلوب برنامج لمراقبة الاتصال بالنت

وشاكر ليكم

وشاكر ليكم

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حصريا برنامج TEData Super Support لاصلاح اعطال اتصالك بالنت بدون الاتصال بالدعم الفنى veto10 أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 2 18-05-2010 11:26 PM
مشكلتي الاتصال بالنت roroyoyo صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 0 10-03-2010 11:13 PM
النجدة اريد الاتصال بالنت tibas صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 7 25-09-2009 06:20 PM
برنامج لاصلاح مشاكل الاتصال بالنت NETSpeedBoost Professional Edition v6.0 ابو منصر العمودى برامج 5 17-02-2009 04:09 PM
مشكلة الاتصال بالنت nmfaraj911 صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 4 05-09-2004 01:00 PM
15-01-2014, 01:11 PM
Eng Ahmed غير متصل
الوسـام الماسـي
إعجاب: 2,895
تلقى 734 إعجاب على 141 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2464 موضوع
معلومه بسيطه ممكن تستنتج منه اللى بيحدث معاك
---
يوجد فى خدمه الانترنت ما يسمى بـ ( داونلود - ابلود )
يعنى لو بتحمل ملف حجمه 200 ميجا مثلا ( يكون 200 ميجا داونلود - ومثلا 50 ميجا ابلود ) هذا والله اعلم.

وهذا يحدث معك فى خدمه فودافون او اى خدمه اخرى .. ويظهر معك مع استخدامك لبرامج التورنت :)
--------
من الاخر هذا امر طبيعى اخى الحبيب .. ويمكنك متابعه برنامج خدمه فودافون لمعرفه الاستخدام

وهذا رابط برنامج مميز لاخى ربيع (تنصيب صامت ) .. فيه كل ما تريد
BWMeter 6.5.2 لقياس سرعة النت ( تثبيت وتفعيل صامت )
تحياتى لك اخى ناجى .. بالتوفيق

15-01-2014, 06:16 PM
ABU.AMR غير متصل
مشرف عام ( إجازة )
إعجاب: 4,582
تلقى 13,285 إعجاب على 3,417 مشاركة
تلقى دعوات الى: 3732 موضوع
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng Ahmed 
معلومه بسيطه ممكن تستنتج منه اللى بيحدث معاك
---
يوجد فى خدمه الانترنت ما يسمى بـ ( داونلود - ابلود )
يعنى لو بتحمل ملف حجمه 200 ميجا مثلا ( يكون 200 ميجا داونلود - ومثلا 50 ميجا ابلود ) هذا والله اعلم.

وهذا يحدث معك فى خدمه فودافون او اى خدمه اخرى .. ويظهر معك مع استخدامك لبرامج التورنت :)
--------
من الاخر هذا امر طبيعى اخى الحبيب .. ويمكنك متابعه برنامج خدمه فودافون لمعرفه الاستخدام

وهذا رابط برنامج مميز لاخى ربيع (تنصيب صامت ) .. فيه كل ما تريد
BWMeter 6.5.2 لقياس سرعة النت ( تثبيت وتفعيل صامت )
تحياتى لك اخى ناجى .. بالتوفيق
تسلم يا حاج احمد بس فى مشكلة انا لا استخدم الابلود اطلاقا وغير ذلك انا شحنت مفروض معى 1 جيجا بالظبط واخدت الرابط مباشرة فى برنامج الداون لوود وايضا حدث انة اخذذ اكثر من الحجم الاصلى والبرنامج للى انتا حاطة انا اعرفة لاكن ما جربتة او جربت اصدار اقدم كان لا يعطى النتيجة مظبوطة جارى تجربة هذا الاصدار ان شاء الله

15-01-2014, 06:45 PM
bahgatsalah غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 5
تلقى 29 إعجاب على 14 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
اسمع اخي انا جربت فلاشة فودفون e303وشبكة فودافون ازبل شبكة كل 4 ايام كنت بدفع 20جنيه ومكنتش حمل كنت شغال تصفح

هية ايوة صح سريعة جدا بس نصيحة لوجه الله لاتستخدم فودافون انا اللي معايا ادتها هدية لشخص قريبي

16-01-2014, 02:25 AM
Eng Ahmed غير متصل
الوسـام الماسـي
إعجاب: 2,895
تلقى 734 إعجاب على 141 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2464 موضوع
خاصيه الابلود دى تلقائيه فى الشبكه ممكن تلاحظها فى برنامج الشركه ... مش معناه يعنى انك بترفع حاجه
ده بيبقى نتيجه التصفح والتحميل

مطلوب برنامج لمراقبة الاتصال بالنت !!!

English