أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > مواقع الانترنت > اعلانات لمواقع الانترنت

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

30-08-2013, 04:16 PM
hostquad.com غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

عايز تنفذ مشروع معين ؟ عايز تشتغل عن بعد ؟ عايز تضيف وتعرض جميع اعمالك وعروض شرك

عايز تنفذ مشروع معين عايز
=

اعضاء المنتدي الكرام, من منا لا يعلم ان الانترنت اليوم اصبح من اهم العوامل التي تساعد علي انجاز المشاريع الصغيرة والمتوسطة والكبيرة !!

من منا لا يعلم ان الانترنت اليوم يتم من خلاله صفقات بالالاف والملايين !!

الي جميع اعضاء المنتدي من اصحاب العمل وطالبي العمل نعرض عليكم اليوم الانطلاقة الجديدة في عالم العمل عن بعد..

>> شبكة تاسك ويب - عالم العمل عن بعد >>

Taskatweb.com

>> صفحتنا علي الفيس بوك >>

http://www.facebook.com/Taskatweb

>> سجل عضويتك من هنا >>

تسجيل عضوية جديدة - تاسك ويب

=

لو كنت صاحب عمل وعندك مشروع عايز تنفذه (محتاج مبرمج, محتاج مصمم, محتاج مترجم, محتاج مصور,..الخ)
تقدر تضيف مشروعك علي شبكة تاسك ويب وتعرضه في صورة مناقصة ليتقدم بعد ذلك الكثير من الموظفين المؤهلين لتنفيذ مشروعك وعليك بعد ذلك ان تختار الموظف الانسب من بين كافة العروض المقدمة لك حتى يقوم بتنفيذ مشروعك طبقا للميزانية والمواصفات والمواعيد التي حددتها :)

لو كنت طالب عمل (لو كنت مبرمج, مصمم, مترجم, مصور, رائد اعمال,..الخ) وترغب فالعمل عن بعد لتزيد من دخلك وارباحك تقدر تدخل علي شبكة تاسك ويب لتبحث عن المشاريع المضافة ثم تقدم عرضك علي ما تجده مناسب لك من المشاريع وسيقوم صاحب العمل باختيار عرضك اذا كان الانسب له, لذلك احرص ان تكون مميزا :)

سواء ان كنت صاحب عمل او طالب عمل وتريد عرض جميع اعمالك السابقة والحالية وعرضها علي الزوار بهدف بيعها او تعريفهم باعمالك السابقة فستجد صفحة اعمال مجهزة ومخصصة لك تقدر تضيف جميع اعمالك بها وتقدر تضيف تكلفة كل عمل وعرضه للبيع علي مختلف الزوار والاعاضاء وتقدر تتداول الروابط عبر مختلف المواقع والمنتديات لتجلب لك المزيد من الزوار والعملاء :)

فكرة الموقع باختصار شديد
=

1- شبكة تاسك ويب تقدم خدمة جديدة وهي خدمة العمل عن بعد او ما يسمى بال فري لانسر (freelancer), حيث يتيح الفرصة لاصحاب العمل ان يقوموا باضافة مشاريعهم (الصغيرة والمتوسطة والكبيرة) مثل (برمجة, تصميم, ترجمة, ادارة اعمال, تصوير, مونتاج, والزيد والمزيد من انواع المشاريع المختلفة) وعرضها للتنفيذ عن بعد , بعد ان يقوم صاحب العمل باضافة مشروعه واختيار المواصفات والمؤهلات والتكلفة ومدة العمل المناسبة يتم عرض المشروع علي الموقع في صورة مناقصة.

2- يتقدم الكثير من الموظفين المؤهلين بالدخول للمناقصة ووضع عروضهم لتنفيذ مشروعك, يقوم كل موظف بتحديد التكلفة وفترة التنفيذ وغيره من باقي التافصيل في عرضه المقدم.

3- يختار صاحب العمل العرض الانسب له من بين كافة العروض المقدمة ويقوم بالتواصل مع الموظف المتفق عليه ليتم تنفيذ المشروع من خلاله, ثم تبدء اجرائات تنفيذ وتسليم المشروع بين الطرفين.

# يستطيع كل من اصحاب العمل وطالبي العمل تسجيل جميع اعمالهم وعرضها علي مختلف الزوار والاعضاء عبر صفحة اعمالي المخصصة لهم.

# يستطيع كل من اصحاب العمل وطالب العمل متابعة حالة مشاريعهم الجاري تنفيذها مع الطرف الاخر عبر صفحة الماشريع الجارية المخصصة لهم لمتابعة عملية تنفيذ وتسليم المشروع.

# سجل عضويتك من هنا >>

تسجيل عضوي جديدة - تاسك ويب

=

>> شبكة تاسك ويب - عالم العمل عن بعد >>

Taskatweb.com

>> صفحتنا علي الفيس بوك >>

http://www.facebook.com/Taskatweb

>> سجل عضويتك من هنا >>

تسجيل عضوية جديدة - تاسك ويب

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عايز تدخل عالم العمل عن بعد, عايز تشتغل او تنفذ مشروعك عن بعد - taskatweb.com hostquad.com اعلانات لمواقع الانترنت 0 24-07-2013 05:38 PM
عايز تشتغل وانت فى البيت halol_85 الربح من الانترنت 0 28-07-2011 09:28 PM
عايز حل مشكلة تصريح 111 عايز ارجعوا لتصريح 751 مش عايز يقبل مودى مى 2 تطوير المواقع 1 09-08-2010 12:08 AM
تامر حسني مش عايز يموت وهو مطرب . . الشيخ يعقوب بيسأل انت مش عايز تلتزم ليه؟ وحيـــد المنتدى الاسلامي 0 05-04-2009 06:38 AM
عايز تضيف برامج بسهوله ويسر وكمان تضيف التوك فى نفس الوقت تسطيع فعل ذللك بطريقه سهله kingchemical المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 29 24-08-2008 07:12 PM

عايز تنفذ مشروع معين ؟ عايز تشتغل عن بعد ؟ عايز تضيف وتعرض جميع اعمالك وعروض شرك

English