أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > اسطوانة الويندوز الخاصة > المنتدى العام لتصميم الأسطوانة > المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

13-08-2013, 04:59 AM
صلاح البدرى غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

طلب عاجل ! أرجو من الله ان الاخوه المحترفين يردو على بسرعه (تمت الإجابة )

طلب عاجل أرجو من الله ان الاخوه المحترفين يردو على بسرعه (تمت الإجابة ورحمه الله وبركاته

انا كان ليا طلب

عندى أسطوانه تعريفات صينى اللى هيا فرى سكاى وكنت عاوز ادمجها مع الويندوز

بتاعى مع العلم انو الاسطوانه 200 ميجا وفيها كل تعريفات الاجهزه والويندوز بتاعى 514

ميجا لو سمحتو حد يرد عليا واللى يعرف حل لكده ميبخلش او اللى يعرف مكان موضوع

بردو ميبخلش بوضع الرابط بتاعه لانى والله زهقت من البحث فى المنتدى ومش

موصلنى لحاجه بقالى يجى اسبوع على الحال ده فى أنتظار ردكم يا محترفين دماس

طلب عاجل أرجو من الله ان الاخوه المحترفين يردو على بسرعه (تمت الإجابة ورحمه الله وبركاته

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اريد من الاخوه المحترفين تصميم صوره لمرشح انتخابي waedqossous خلفيات فوتوشوب - فريمات وزخارف للفوتوشوب GFX 17 08-01-2013 11:34 PM
الى الاخوه المشرفين والاعضاء المحترفين فى البرمجه اريد عمل برنامج صيدليه محترف؟ kingchemical لغات البرمجة 12 15-11-2007 04:10 AM
عاجل طلب من الاخوه والمشرف اريد هذا البرنامج فورا lotfy تطوير المواقع 0 06-07-2005 09:10 PM
أرجو الإجابة من متخصص في الـ DVD م.عمرو صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 4 08-03-2005 04:52 PM
13-08-2013, 06:54 AM
DreamWorld غير متصل
الوسـام الماسـي
إعجاب: 396
تلقى 1,691 إعجاب على 173 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2366 موضوع
اخى طريقة الدمج بسيطة اما المشكلة انك تحتاج تخفيف الاسطوانة النسخة حتى لا يتعدى الحجم 700 ميجا
ماذا مسحت من النسخة

" في سبيل الله قمنا ، نبتغي رفع اللواء ، لا لدنيا قد عملنا ، نحن للدين الفداء ، فليعد للدين مجده ،
وليعد للدين عزه ، أو ترق منا الدماء "
" إذا فتحت لكم السجون ، وعلقت لكم أعواد المشانق، اعلموا أن دعوتكم بدأت تثمر "
" لا توجد معركة بين حق و حق لان الحق واحد
ولا تطول معركة بين حق و باطل لأن الباطل دائمآ زهوق
"
" لا تيأسوا فليس اليأس من أخلاق المسلمين وحقائق اليوم أحلام الأمس وأحلام اليوم حقائق الغد ولازال
في الوقت متسع ولازالت عناصر السلامة قوية عظيمة في نفوس شعوبكم المؤمنة رغم طغيان مظاهر
الفساد والضعيف لا يظل ضعيفاً طول حياته
"

13-08-2013, 04:34 PM
صلاح البدرى غير متصل
عضو جديد
شكرا ليك على الرد يا DreamWorld انا مظبط الاسطوانه كويس خالص بالانليت بس انا ضيف خلفيات وثيمات تتعدى ال70 ميجا ممك أخف منهم شويه بس انا عاوز اعرف طريقه الدمج ازاى وعاوز اعمل تشغيل التعريفات فى قائمه السيتب بتاعه الويندوز وكمان سؤال كدا ارجو التوضح هيا شاشه اللوجو سكرين بتحتاج بالته الوان معينه ولا اى صوره لانى كل لما احط صوره وتيجى على اخر خطوه اللى بعد بليز ويت اللى بعد شاشه 39 والويندوز بيطلب باسورد مع العلم انى جربت الكلام ده على كذا ويندوز وكذا خلفيه معينه والمقاسات الصحيحه والصيغه المطلوبه Bmp هودا بقى اللى محيرنى بس ارجو من الاخوه الاعضاء الرد على والف شكر ليك يا اخ دDreamWorld

13-08-2013, 04:55 PM
kilannsa غير متصل
عضو ماسـي
إعجاب: 68
تلقى 289 إعجاب على 54 مشاركة
تلقى دعوات الى: 117 موضوع
اخي الكريم هذا شرح لاخي دريمز بالفيديو للدمج كل شيئ يخص نسخه الويندوز بالتوفيق
شرح دمج جميع التعريفات+ تعريفات الساتا لتجعل نسختك مميزه بمساحه 700 ميجا

14-08-2013, 01:06 AM
صلاح البدرى غير متصل
عضو جديد
انا والله مش عارف اشكركم ازاى لتقدير طلبى والرد كده بكل احترام وزوقيه منكم وانا متشكر ليك خالص يا أخ kilannsa والف الف شكر ليك يا أبو ياسين وربنا يجعل لكم كل اللى بتعملوه فى ميزان حسناتكم أمين يارب

طلب عاجل ! أرجو من الله ان الاخوه المحترفين يردو على بسرعه (تمت الإجابة )

English