أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > مواقع الانترنت > اعلانات لمواقع الانترنت

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

03-08-2013, 10:42 AM
qweldiv غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

استغل وقت فراغك و اربح من النت ما يقارب 30$ يوميا المصدر: استغل وقت فراغك و ارب

سم الله الرحمن الرحيم

انا فى الاول مش عايز اطول عليكم لأن الصراحة انا لوقعدت اشرح فى الموضوع مش هخلص

انا قولت اقولكم على بداية الطريقة ومن الاخر ده مضمون 100% ولو مش مصدقنى انا هعطيك الاثبات

يلا ندخل فى الموضوع اولا الموقع اللى هتربح منه هو نيوبكس افضل موقع للربح وده صدق

اولا التسجيل

http://www.neobux.com/?r=gwer

فى الاول لازم نتفق ان الصبر مفتاح الفرج ولازم تصبر ويكون عندك عزيمة

انتا ممكن تقعد سنة كاملة متكسبش بس هتكون بتظبط حسابك وبعدين تلاقى ربحك وصل ل30$ فى اليوم واكتر كمان

بعد ما هتسجل لازم تشوف الاعلانات

انتا هتضغط على VIEW ADVERTISMENT وبعدين تضغط على الاعلان الملون هتلاقى نقطة لونها احمر ظهرت اضغط عليها واستنا لحد ما الشريط يكمل

ويخضر وبعدين اعمل اعلان تانى مينفعش تعمل اكتر من اعلان فى وقت واحد دى هى المقدمة انتا عايز تبدأ صح اعمل الاعلانات كل يوم وادخل على منتدى الموقع

وهات العربى هتلاقيه تحت خالص وشوف المواضيع دى هتفيدك اوى وبالأخص موضوع اسمه تعلم طريقة ادرة الحساب

انا اسف معرفتش اجيب صور للموضوع عشان مستعجل بس ان شاء الله اللى مش فاهم حاجة يقول وانا هحاول اساعده بحيث انى احاول اكمل شرح كل شئ من خلال

المشاركات وأسئلة الاعضاء

بجد ده موضوع ممتاز واهم حاجة الصبر وارجو الردود

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اربح من النت أكثر من 10$ يوميا eyes.dragone الربح من الانترنت 10 30-07-2015 07:27 AM
يا رمزي الرابط ما اشتغل ولا الصوره وانا مستخدم النت عبر الواير لس حمودي البريكي خلفيات فوتوشوب - فريمات وزخارف للفوتوشوب GFX 1 23-05-2013 01:59 PM
اعمل على ابونتو 12.10 ونزلت الكومبيز بس ما اشتغل abusamra الأنظمة المفتوحة المصدر Open Source OS 1 21-11-2012 09:42 PM
فراغك قبل شغلك محب الصحابه المنتدى الاسلامي 2 29-04-2012 01:27 PM
كيف اشتغل الانترنت على الموبايل DARK~ANGEL برامج والعاب النوكيا سيمبيان Nokia Symbian 1 15-06-2011 12:45 PM
19-01-2017, 01:54 AM
housammi غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 7
تلقى 5 إعجاب على 5 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
بسم الله

حضرتك كسب

فعلا

اعلم ان كل مواقع ptc

نصابة او متعبة بلا طائل

استغل وقت فراغك و اربح من النت ما يقارب 30$ يوميا المصدر: استغل وقت فراغك و ارب