أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


27-07-2013, 09:54 PM
شروق الامل غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 412624
تاريخ التسجيل: Feb 2013
الإقامة: فى القلوب الطيبة
المشاركات: 8,569
إعجاب: 111
تلقى 3,635 إعجاب على 1,972 مشاركة
تلقى دعوات الى: 921 موضوع
    #1  

كل عضو يستضيف عضو


يستضيف

الموضوع واضح من العنوان

كل عضو يدخل يستضيف عضو بعده


ويسأله أسئلة أو ياخد رأيه فى شئ أويناقشه فى شئ

من باب التسالى والتعارف

ملحوظة يارت لو دخلتوافى نقاش يكون بعيد عن السياسة لأنه ممنوع

وياريت كل عضو يستضيف عضو يعمل له دعوة للموضوع عشان
يكون عنده علم بلأستضافة
وعادى لو عضو تكررت أستضافته المهم ميكونش من نفس العضو
إللى أستضافه قبل كده

أرجو التفاعل







إن قرأت ما يعجبك و يفيدك منا فاذكر الله و كبره و اذكرنا بدعائك بظهر الغيب،
و إن قرأت ما لا يفيدك و لا يعجبك فسبح الله و استغفره عنا


المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
برشلونة يستضيف ريال في أول كلاسيكو الموسم المقبل ابن ليبيا رياضة - أندية كرة القدم - بطولات دولية - بطولات عربية 2 10-07-2013 01:44 AM
العنابي يستضيف الفراعنة في مواجهة مرتقبة ابوعناد22 رياضة - أندية كرة القدم - بطولات دولية - بطولات عربية 0 15-12-2010 08:18 PM
برشلونة يستضيف سوسييداد في مباراة قوية ابوعناد22 رياضة - أندية كرة القدم - بطولات دولية - بطولات عربية 0 10-12-2010 09:07 PM
اليمن يستضيف خليجى 20والعراق 21 za ziko رياضة - أندية كرة القدم - بطولات دولية - بطولات عربية 0 12-01-2009 10:03 PM
موقع يستضيف الصور بمساحة غير محدودة max_2002eg برامج 9 14-01-2007 04:49 PM
27-07-2013, 10:04 PM
شروق الامل غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 412624
تاريخ التسجيل: Feb 2013
الإقامة: فى القلوب الطيبة
المشاركات: 8,569
إعجاب: 111
تلقى 3,635 إعجاب على 1,972 مشاركة
تلقى دعوات الى: 921 موضوع
    #2  
وهبدأ أنا هستضيف مديرنا العزيز
Damas
ما أكثر المواضيع التى تجذبك لقرائتها؟
وما أكثر شئ يعصبك فى الشخص الذى أمامك ؟
إعتذار لمن تقدمه ؟

27-07-2013, 10:21 PM
سعد الدين غير متصل
المسؤول الفني
رقم العضوية: 3
تاريخ التسجيل: Mar 2003
الإقامة: Türkiye
المشاركات: 40,955
إعجاب: 9,097
تلقى 15,567 إعجاب على 5,204 مشاركة
تلقى دعوات الى: 5098 موضوع
    #3  
اشكرك جزيل الشكر مشرفتنا العزيزة على طرحك للمواضيع التي تجمع بين الاعضاء وتعزز الالفة والمودة والتواصل بين الجميع.

واشكرك كرمك باستضافتي
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شروق الامل 
وهبدأ أنا هستضيف مديرنا العزيز
Damas
ما أكثر المواضيع التى تجذبك لقرائتها؟
وما أكثر شئ يعصبك فى الشخص الذى أمامك ؟
إعتذار لمن تقدمه ؟
ما أكثر المواضيع التى تجذبك لقرائتها؟
اكثر المواضيع التي احبها مواضيع الحوار البعيد عن المجاملات يعني المواضيع الساخنة والسياسية لكن للاسف ممنوعة بالبوابة لاسباب معروفة للجميع. فأنا اعشق الحوار الراقي مهما اختلف الرأي بين المتحاورين.

وما أكثر شئ يعصبك فى الشخص الذى أمامك ؟
عندما يزعل حين اختلف معه بالرأي فيخلط الخلاف بالرأي بالمودة ويصبح الخلاف يفسد الود بيننا.


إعتذار لمن تقدمه ؟
أما الاعتذار فأقدمه للكثيرين من الاهل والاصحاب الذين تركتهم في سوريا بسبب الظروف واعتقد انه كان يتوجب علي البقاء مهما كانت النتائج ولكن الخوف على الاسرة اجبرني على الرحيل.



كل التحية والتقدير


27-07-2013, 10:29 PM
شروق الامل غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 412624
تاريخ التسجيل: Feb 2013
الإقامة: فى القلوب الطيبة
المشاركات: 8,569
إعجاب: 111
تلقى 3,635 إعجاب على 1,972 مشاركة
تلقى دعوات الى: 921 موضوع
    #4  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Damas 
اشكرك جزيل الشكر مشرفتنا العزيزة على طرحك للمواضيع التي تجمع بين الاعضاء وتعزز الالفة والمودة والتواصل بين الجميع.

واشكرك كرمك باستضافتي


ما أكثر المواضيع التى تجذبك لقرائتها؟
اكثر المواضيع التي احبها مواضيع الحوار البعيد عن المجاملات يعني المواضيع الساخنة والسياسية لكن للاسف ممنوعة بالبوابة لاسباب معروفة للجميع. فأنا اعشق الحوار الراقي مهما اختلف الرأي بين المتحاورين.

وما أكثر شئ يعصبك فى الشخص الذى أمامك ؟
عندما يزعل حين اختلف معه بالرأي فيخلط الخلاف بالرأي بالمودة ويصبح الخلاف يفسد الود بيننا.


إعتذار لمن تقدمه ؟
أما الاعتذار فأقدمه للكثيرين من الاهل والاصحاب الذين تركتهم في سوريا بسبب الظروف واعتقد انه كان يتوجب علي البقاء مهما كانت النتائج ولكن الخوف على الاسرة اجبرني على الرحيل.



كل التحية والتقدير
أشكرك على الإجابة
ياريت تستضيف عضو بعدك
عشان الموضوع يستمر

28-07-2013, 07:33 AM
ALAA غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 273625
تاريخ التسجيل: May 2009
الإقامة: Egypt
المشاركات: 6,284
إعجاب: 1,347
تلقى 948 إعجاب على 441 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1512 موضوع
    #6  
موضوع حلو
استضيف الاخ حازم

اكتر اكله تحبها؟؟
بتشجع اهلي ولا زمالك؟؟
المواضيع الي بتجذب انتباهك؟؟

كفايه



28-07-2013, 12:28 PM
سعد الدين غير متصل
المسؤول الفني
رقم العضوية: 3
تاريخ التسجيل: Mar 2003
الإقامة: Türkiye
المشاركات: 40,955
إعجاب: 9,097
تلقى 15,567 إعجاب على 5,204 مشاركة
تلقى دعوات الى: 5098 موضوع
    #7  
ارسلت دعوة لعميد البوابة محمد للاستجواب

هل عندك سوابق ؟ ههههههههههههههههههههههه

لا بمزح معاك يا محمد يا حبيبي

احبك بالله الذي احببتني به يابو حميد والله

عمرك كام سنة ؟
وعملك ايه ؟
ومن أي مدينة ؟
متزوج أم اعزب عشان نفرح بيك لو أعزب يابو حميد يا حبيبنا

28-07-2013, 01:38 PM
Demscio غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 331057
تاريخ التسجيل: Apr 2010
الإقامة: egypt
المشاركات: 3,884
إعجاب: 332
تلقى 5,684 إعجاب على 952 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1765 موضوع
    #8  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Damas 
ارسلت دعوة لعميد البوابة محمد للاستجواب

هل عندك سوابق ؟ ههههههههههههههههههههههه

لا بمزح معاك يا محمد يا حبيبي

احبك بالله الذي احببتني به يابو حميد والله

عمرك كام سنة ؟
وعملك ايه ؟
ومن أي مدينة ؟
متزوج أم اعزب عشان نفرح بيك لو أعزب يابو حميد يا حبيبنا
حبيبي يابو محمد والله

دا اول سؤال اجاوبه
هل عندك سوابق ؟ ههههههههههههههههههههههه
كتير اوي هههههههههههههههههههه

احبك الله الذي احببتني به يابو محمد والله

عمرك كام سنة ؟
30 سنه
وعملك ايه ؟
مصمم جرافيك
ومن أي مدينة ؟
مصري من الصعيد
متزوج أم اعزب عشان نفرح بيك لو أعزب يابو حميد يا حبيبنا ؟
عازب المهر عليك وشوفلي عروسه والشقه عليك يابو محمد





28-07-2013, 01:58 PM
Demscio غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 331057
تاريخ التسجيل: Apr 2010
الإقامة: egypt
المشاركات: 3,884
إعجاب: 332
تلقى 5,684 إعجاب على 952 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1765 موضوع
    #9  
داعيت ابو محمد حبيبي Damas
هعملك كرسي اعتراف
اسمك ؟؟
منين من سوريا الغالية علي القلوب ؟؟
عندك كام سنه ؟؟
هل متزوج وتعول اسرة ؟ ولا ذي حلاتي مقضيها طناش ههههههههههههه ؟

هبداء بقي بكرسي الاعتراف ؟؟

في حاله لو انت مش متجوز خاطب بس وفيه ميعاد مع خطيبتك هتعزمها علي كشري
او حمص الشام وانت نازل من البيت عربية جايه سريعه وفيه حفره فيها مايه
والحفره دي كلها جات عليك المايه كلها والقميص اتوسخ والبنطلون هتعمل ايه ؟؟

سؤال التاني اول قصة حب قضيتها في حياتك وانت عندك كام سنه ؟؟؟

سؤال تاني في لو انت متجوز وماشي انت والمدام وطلع عليك حرام ثبتك قالك طلع اللي معاك هتعمل ايه ؟؟؟

سؤال الاخير برده لو انت خاطب وماشي بليل وطلع عليك 4 رجاله عضلات اللي بيلعبو حديد
وعاكسو خطيبتك انت هتصرف ازاي في الموقف دا ؟؟


29-07-2013, 11:55 AM
سعد الدين غير متصل
المسؤول الفني
رقم العضوية: 3
تاريخ التسجيل: Mar 2003
الإقامة: Türkiye
المشاركات: 40,955
إعجاب: 9,097
تلقى 15,567 إعجاب على 5,204 مشاركة
تلقى دعوات الى: 5098 موضوع
    #10  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr:ma7amad 
داعيت ابو محمد حبيبي Damas
هعملك كرسي اعتراف
اسمك ؟؟
منين من سوريا الغالية علي القلوب ؟؟
عندك كام سنه ؟؟
هل متزوج وتعول اسرة ؟ ولا ذي حلاتي مقضيها طناش ههههههههههههه ؟

هبداء بقي بكرسي الاعتراف ؟؟

في حاله لو انت مش متجوز خاطب بس وفيه ميعاد مع خطيبتك هتعزمها علي كشري
او حمص الشام وانت نازل من البيت عربية جايه سريعه وفيه حفره فيها مايه
والحفره دي كلها جات عليك المايه كلها والقميص اتوسخ والبنطلون هتعمل ايه ؟؟

سؤال التاني اول قصة حب قضيتها في حياتك وانت عندك كام سنه ؟؟؟

سؤال تاني في لو انت متجوز وماشي انت والمدام وطلع عليك حرامي ثبتك قالك طلع اللي معاك هتعمل ايه ؟؟؟

سؤال الاخير برده لو انت خاطب وماشي بليل وطلع عليك 4 رجاله عضلات اللي بيلعبو حديد
وعاكسو خطيبتك انت هتصرف ازاي في الموقف دا ؟؟


يا حبيب قلبي اخوك ابو محمد من سوريا من قلب دمشق ايام ماكان في سوريا وايام مكان في دمشق

حاليا اعيش بالاسكندرية و عندي 47 سنة ياقمر
متزوج بس هتجوز تاني عشان اطبق الشرع


في حاله لو انت مش متجوز خاطب بس وفيه ميعاد مع خطيبتك هتعزمها علي كشري
او حمص الشام وانت نازل من البيت عربية جايه سريعه وفيه حفره فيها مايه
والحفره دي كلها جات عليك المايه كلها والقميص اتوسخ والبنطلون هتعمل ايه ؟؟


لو كانت شامية يبقى اعزمها على الكشري ولو كانت مصرية يبقى اعزمها على الحمص الشامي

هذا طبعا عشان اتفشخر واعملهم دورة سياحية على المأكولات بالوطن العربي ههههههههههههههه

سؤال التاني اول قصة حب قضيتها في حياتك وانت عندك كام سنه ؟؟؟
كان عندي 14 سنة واد صاحب مشاكل ايامهم


سؤال تاني في لو انت متجوز وماشي انت والمدام وطلع عليك حرامي ثبتك قالك طلع اللي معاك هتعمل ايه ؟؟؟

طبعا ساعطيه الي يريده عشان معاي مدام ومش حلوة اني ادخل بمعارك اكل علقه فيها


سؤال الاخير برده لو انت خاطب وماشي بليل وطلع عليك 4 رجاله عضلات اللي بيلعبو حديد
وعاكسو خطيبتك انت هتصرف ازاي في الموقف دا ؟؟


لا بقى هنا راح اكل علقة حتما عشان الموضوع تعدى حكاية الفلوس ويبقى العلقة احسن بكتير

29-07-2013, 05:04 PM
Mr.HaZeM متصل
مشرف منتدى الفضائيات والستلايت
رقم العضوية: 364278
تاريخ التسجيل: Feb 2011
الإقامة: مصر
المشاركات: 3,106
إعجاب: 367
تلقى 1,178 إعجاب على 328 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1847 موضوع
    #11  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Damas 
يا حبيب قلبي اخوك ابو محمد من سوريا من قلب دمشق ايام ماكان في سوريا وايام مكان في دمشق

حاليا اعيش بالاسكندرية و عندي 47 سنة ياقمر
متزوج بس هتجوز تاني عشان اطبق الشرع


في حاله لو انت مش متجوز خاطب بس وفيه ميعاد مع خطيبتك هتعزمها علي كشري
او حمص الشام وانت نازل من البيت عربية جايه سريعه وفيه حفره فيها مايه
والحفره دي كلها جات عليك المايه كلها والقميص اتوسخ والبنطلون هتعمل ايه ؟؟


لو كانت شامية يبقى اعزمها على الكشري ولو كانت مصرية يبقى اعزمها على الحمص الشامي

هذا طبعا عشان اتفشخر واعملهم دورة سياحية على المأكولات بالوطن العربي ههههههههههههههه

سؤال التاني اول قصة حب قضيتها في حياتك وانت عندك كام سنه ؟؟؟
كان عندي 14 سنة واد صاحب مشاكل ايامهم


سؤال تاني في لو انت متجوز وماشي انت والمدام وطلع عليك حرامي ثبتك قالك طلع اللي معاك هتعمل ايه ؟؟؟

طبعا ساعطيه الي يريده عشان معاي مدام ومش حلوة اني ادخل بمعارك اكل علقه فيها


سؤال الاخير برده لو انت خاطب وماشي بليل وطلع عليك 4 رجاله عضلات اللي بيلعبو حديد
وعاكسو خطيبتك انت هتصرف ازاي في الموقف دا ؟؟


لا بقى هنا راح اكل علقة حتما عشان الموضوع تعدى حكاية الفلوس ويبقى العلقة احسن بكتير

اجاباتك جميلة جدا اخى الكريم ههههههههههههههه بجد اضحكتى
فكرتنى بايام شبابى اخى الكريم كانت اياااام بقا

29-07-2013, 06:54 PM
Demscio غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 331057
تاريخ التسجيل: Apr 2010
الإقامة: egypt
المشاركات: 3,884
إعجاب: 332
تلقى 5,684 إعجاب على 952 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1765 موضوع
    #12  
عملت دعوه لصديقي وحبيبي الغالي الي قلبي رجب الكرويتي ؟؟
هسالك كام سؤال وبعد كدا كرسي اعتراف

الاسم ؟
الاقامه ؟
العمر ؟
المهنه ؟
ارتباطك بالبوابة ؟؟
اعز اصاحبك ؟؟ برا وجوا النت ؟؟
اعزب ؟؟ خاطب ؟؟ متزوج وتعول ؟؟ او مطلق احتمال برده هههههههههه؟؟


كرسي الاعتراف

لو انت ماشي مع خطيبتك عمال تغازل فيها
وتقولها انتي اول حب ليا واخر حب عمري معرفت حد غيرك في حياتي
وفاجاءه واحده بتقولك انت هنا وسيبني لوحدي انا وابنك ومين كمان دي
اللي ماشي معها والواد اللي معها يقولك بابا رجب ؟؟ انت هتصرف ازاي ياكبير الدهاشنه ؟؟

-----------------------------------------
سؤال التاني
عازم خطيبتك وخطيبتك جايبه معها اختها واخوها علي اكله في افخم مكان فيكي يا فيوم ؟ الزاوي مثلا ههههههههههه
والاكله دي صرفت 300 جنيه وجيت تدفع يامعلم مش معاك ولا شلن ؟؟ وخطيبتك مش معها اساسا
حق السيرفيس هتعمل ايه وتصرف ازاي ؟؟

-----------------------------------------------------

سؤال الثالث
لو انت عازم خطيبك في بحيره قارون وانت ماشي جامب البحيره
خطيبتك سقطت في البحيره في خطه غويطه - غريقه - وانت مش بتعرف تعوم هتصرف ازاي ؟؟

----------------------------------------------------

جاوب بالصراحه

30-07-2013, 01:12 PM
شروق الامل غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 412624
تاريخ التسجيل: Feb 2013
الإقامة: فى القلوب الطيبة
المشاركات: 8,569
إعجاب: 111
تلقى 3,635 إعجاب على 1,972 مشاركة
تلقى دعوات الى: 921 موضوع
    #13  
أرجو من الأخوة الأعضاء !HAZEM!, الكرويتى يدخلو يجاوبوا على
الأسئلة الموجهة إليهم وياريت إللى يدخل يجاوب يستضيف عضو بعده
عشان الموضوع يستمر وشكرا لكم

30-07-2013, 03:16 PM
الكرويتى غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 412241
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 2,971
إعجاب: 469
تلقى 945 إعجاب على 67 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2387 موضوع
    #14  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خيالووو 
عملت دعوه لصديقي وحبيبي الغالي الي قلبي رجب الكرويتي ؟؟
اشكر صاحبة الموضوع على الموضوع الرائع ..... ونتمنى لها كل التوفيق والسداد

====
وبشكر صديقى العزيز خيالوووووووووووو ( محمد )


الاسم ؟ رجب أحمد
الاقامه ؟ مصر
العمر ؟ فى العشرينات
المهنه ؟ معلم لغة إنجليزية
ارتباطك بالبوابة ؟؟ بيتى الثامن
اعز اصاحبك ؟؟ برا وجوا النت ؟؟

كلكم أصحابى وأصدقائى فى الله داخل الشبكة ، أما برا النت صديق من نفس المهنة

اعزب ؟؟ خاطب ؟؟ متزوج وتعول ؟؟ او مطلق احتمال برده هههههههههه؟؟

أعزب

كرسي الاعتراف

لو انت ماشي مع خطيبتك عمال تغازل فيها
وتقولها انتي اول حب ليا واخر حب عمري معرفت حد غيرك في حياتي
وفاجاءه واحده بتقولك انت هنا وسيبني لوحدي انا وابنك ومين كمان دي
اللي ماشي معها والواد اللي معها يقولك بابا رجب ؟؟ انت هتصرف ازاي ياكبير الدهاشنه ؟؟

هرحب بيهم زيادة الخير خيرين ، وبعدين هقولهم يخلق من الشبه 40 وممكن اغير اسمى من رجب لشعبان أو رمضان

-----------------------------------------
سؤال التاني
عازم خطيبتك وخطيبتك جايبه معها اختها واخوها علي اكله في افخم مكان فيكي يا فيوم ؟ الزاوي مثلا ههههههههههه
والاكله دي صرفت 300 جنيه وجيت تدفع يامعلم مش معاك ولا شلن ؟؟ وخطيبتك مش معها اساسا
حق السيرفيس هتعمل ايه وتصرف ازاي ؟؟

هطلب أكلة أو مشروب ثاني يتسلوا بيه وهستاذن منهم أنى هروح مشوار صغير وهروح لأقرب ماكينة صرف آلى ( بتكون شغالة 24 ساعة ) قريبة منى واسحب منها فلوس
-----------------------------------------------------

سؤال الثالث
لو انت عازم خطيبك في بحيره قارون وانت ماشي جامب البحيره
خطيبتك سقطت في البحيره في خطه غويطه - غريقه - وانت مش بتعرف تعوم هتصرف ازاي ؟؟

ممكن اسقط وراها ونموت مع بعض .... عشان لو غرقت ، ممكن يقولوا انت اللى موتها عشان تشوف واحده غيرها هههههههههههههه وعلى رأى المثل ( يا نعيش عيشه فُل يا نموت احنا الكل )


==

سأستضيف صاحبة الموضوع/ شروق الأمل


1 - الأسم

2 - الجنسيه والمدينة

3 - العمر

4 - الهوايات

5 - المهنه والمؤهلات

6 - الحاله الاجتماعيه

7 - عدد مواضيعك

8 - عدد ردودك

9 - عدد مشاركاتك

10 - من أفضل عضو لديك

11 - ماهى طموحاتك

12 - ما سبب وجودك بالشبكه

13 - من الذى دعاك للشبكه

14 - رشحى خمسه مواضيع مميزه بالنسبه لك

15 - رشحى ثمانيه أعضاء و أهديهم شهاده شكر على ماقدموه

16 - هل لك أقارب بالشبكه

17 - علاقتك مع عائلتك ومن المقربين لك

18 - أذكرى أسم من لا تحبى سماع أسمه بالشبكه

19 - من هو الذى تتمناه أن يكون جزء من حياتك وتفتخر به

20 - باقه ورد حمراء لمن تهديها

21 - سله عطور لمن تهديها

22 - من تتمنى أن تهديه عمرك وحياتك ومستقبلك وحاضرك

23 - أفضل الكتب قرأتيها

24 - هل تقبلين الانتقاد من جميع الاعضاء

25 - من الذى يزعجك بحياتك

26 - شيء يزعجك بحياتك

27 - أين تقضى أوقات فراغك

28 - كلمه أخيره لمن ترسليها

29 - اعطينى نصيحة

30 - حكمة تسيرين ورائها

31 - قصة مضحكة حدثت معكى




30-07-2013, 04:16 PM
Mr.HaZeM متصل
مشرف منتدى الفضائيات والستلايت
رقم العضوية: 364278
تاريخ التسجيل: Feb 2011
الإقامة: مصر
المشاركات: 3,106
إعجاب: 367
تلقى 1,178 إعجاب على 328 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1847 موضوع
    #15  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شروق الامل 
أرجو من الأخوة الأعضاء !HAZEM!, الكرويتى يدخلو يجاوبوا على
الأسئلة الموجهة إليهم وياريت إللى يدخل يجاوب يستضيف عضو بعده
عشان الموضوع يستمر وشكرا لكم

علم وينفذ.........

 


كل عضو يستضيف عضو

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.