استغفر الله العظيم

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج الفيديو, خلفيات فيديو, برامج الصوتيات

14-07-2013, 10:28 PM
kida33 غير متصل
عضو فعال
دُعي الى: 7 موضوع
برامج الفيديو, خلفيات فيديو, برامج الصوتيات

كيفية تشغيل الافلام علي شاشات LED بالترجمة؟؟

كيفية تشغيل الافلام شاشات ورحمه الله وبركاته
اولا يا جماعة انا مش عارف قسم تاني احط فيه السؤال ده بس لقيت القسم الخاص ببرامج الفيديو والافلام من وجهة نظري افضل فاعذروني لو الموضوع في غير مكانه
انا عندي شاشة LED تورنيدو بفتحة USB وبشغل الافلام عليها بس الافلام بتظهر بدون الترجمة بالرغم من اني مسمي الترجمة بنفس الاسم وبأمتداد SRT لكن مش بتشتغل
وجربت كل برامج التحويل وبتقعد مدة طوووووويلة عشان تدمج الترجمة لكن في الاخر بتدمجها بس الصورة بتطلع وحشة اوي

انا بنزل الافلام بالتورنت يعني نسخة نقية جدا ومش عارف اشوفها بالترجمة
يا ريت اي حد عنده حل يساعدني
وكل عام وانتم بخير
وشكراكيفية تشغيل الافلام شاشات

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
برنامج DivX.Pro.v7.2.0 برنامج تشغيل ملفات الفيديو - تشغيل الافلام المضغوطة moamen0010 أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفة 0 08-06-2009 12:57 PM
شاشات بدء تشغيل XP ramy_saied برامج 9 22-10-2004 04:51 AM
كيفية نسخ فيلم بالترجمة على سيدي و لو زمنه 6 ساعات kimo1 برامج الفيديو, خلفيات فيديو, برامج الصوتيات 2 26-09-2004 02:41 AM

16-07-2013, 01:16 AM
Damas متصل
مجموعة الإدارة
دُعي الى: 1219 موضوع
اخي انا استخدم نفس الطريقة المهم يكون ملف الترجمة srt وبنفس اسم الفلم تماما وبتشتغل عندي بدون دمج وبدون اي شي بس يكون ملف الترجمة بنفس المكان مع الفلم

ثانيا

اذا في هالخيار عندك بالشاشة عندما تختار الفلم سيظهر معك ايضا ملف الترجمة ضع عليه علامة صح قبل تشغيل الفلم وبعدها شغل الفلم واختار تحديد اللغة من الخيارات

حتى لا تواجه مشاكل بالتحميل من سرفر البوابة
( لا تحمل اكثر من ملف بنفس اللحظة )

اذا استفدتَ من احد المواضيع لا تنسى ان تساهم بدعم البوابة بالضغط على زر لايك وشير الموجود بأعلى الموضوع فضلاً وتكرماً

rss  rss 2.0  html   xml  sitemap