أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > اسطوانة الويندوز الخاصة > المنتدى العام لتصميم الأسطوانة > المرحلة الاولى : إنشاء نسخة مصدرية معدلة

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

01-07-2013, 03:43 PM
عبدالله شريف غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 34
تلقى 67 إعجاب على 11 مشاركة
تلقى دعوات الى: 155 موضوع

مشكله بتعريف الصوت

مشكله بتعريف الصوت انا كان معايه النسخه اللى بعدل فيها يوجد بها عيب ولتصليحه يجب التعديل من جديد على نسخه خام قمت بالتعديل من جديد واتحلت المشكله وجاء مشكله اخرى كان فى النسخه الاولى اللى فيها عيب اول ماتتسطب سواء عرفتها او ماعرفتهاش بلاقى الصوت شغال واعتقد بسبب تعريفات الساتا بعد ماقمت بالتعديل من جديد لقيت الصوت مش شغال ومش متعرف قمت بتعريفه مش عاوز يشتغل بردك ما المشكله واريد حلها
مشكله بتعريف الصوت
وكمان فى النسخه الجديده انا واضع صوره قبل شاشه welcome لم تظهر وانا عاملها تنصيب صامت صح لانها كانت شغاله كمان على الويندوز الاولانى اللى كنت قلت انه فيه عيب وشكرا مقدما

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مساعدة بتعريف كارت الصوت لجهاز ibm mido elmasry تعريفات الكمبيوتر - ديسكتوب ولابتوب Drivers for Desktop & Laptop win & mac 3 31-03-2016 11:58 PM
مشكلة بتعريف الصوت في Windows 7 catone تعريفات الكمبيوتر - ديسكتوب ولابتوب Drivers for Desktop & Laptop win & mac 4 07-12-2010 07:18 PM
مشكلة بتعريف كارت الصوت على ويندوز xp conafa تعريفات الكمبيوتر - ديسكتوب ولابتوب Drivers for Desktop & Laptop win & mac 12 30-07-2009 09:02 AM
مشكلة بتعريف الصوت او كرت الموديم المثـابـر الأنظمة المفتوحة المصدر Open Source OS 7 01-02-2004 07:29 AM
عندي مشكله بتعريف الاسكنر eazy-e صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 3 28-01-2004 11:21 PM
01-07-2013, 05:05 PM
عبدالله شريف غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 34
تلقى 67 إعجاب على 11 مشاركة
تلقى دعوات الى: 155 موضوع
شكرا جدا على ردك ولاكن كلامى واضح انا بعمل ويندوز يعنى التعريفات المفروض لاى جهاز وكمان كانت شغاله قبل كدا وضايف تعريفات الساتا وتعريفات free sky

مشكله بتعريف الصوت

English