أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > المنتدى العام

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

14-05-2013, 01:20 AM
حسام ابن امين غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

Fine PTC

Fine
Fine PTC
ازاى تكسب 50 $يوميا ولكن الحد الأدنى للدفع عن طريق الشركة هو 10,000$
انا مكنتش مصدق زيكم وانا طبعا هستأذن الادارة انى أطرح الموضوع لتعم الفائده لأن التسجيل مجانى والشركة حقيقية ومنذ سنة 2009
الشركة بتنزلك كل يوم 5 اعلانات مدة الاعلان 60 ثانيه كل اعلان بتاخد عليه 10$
بس مش هتقدر تحول فلوس الا لما توصل ل 10,000$ والتحويل بياخد فتره ما بين 30 و 60 يوم
ضغطة الريفيرال بتاعك اللى بتجيبه ب 5$ يعنى تخيل لو عندك 40 ريفيرال سجلوا عن طريقك وبيدوسوا كل يوم هيبقى كل 10 أيام هتوصل ل 10,000$
والشركة بتدفع عن طريق التحويل ل paypal أو payza ومنهم لحسابك البنكى طبعا paypal و payza بياخدوا نسبه 2.5% علشان يحولك لحسابك البنكى
وياريت الموضوع يعجبكم انا حبيت اقولكم لتعم الفايدة والناس تأخد فلوس وطبعا أنا بس أنا وصلنى أول دفعهFine

أول شئ التسجيل بتسجل عن طريق الرابط ده:-

http://www.fineptc.com/index.php?ref=hosamibnamin
هتلاقى على اليمين create account بتدوس عليها وبتنشأ أكونت مجانا
وبعد كده بتلاقى Account login بتدوس عليها وتدخل
وبعدين بتدخل على view ads من فوق هتلاقى عندك 5 اعلانات هتدوس على أول واحد هيفتح فى صفحة جديدة هتستنى لما يخلص العداد اللى بيعد هيديك 4 أرقام هتختار الرقم الصحيح اللى هو هيقولك عليه وبعدين يخلص تقفل الصفحى وتدخل على الاعلان اللى بعده وهكذا

وربنا ييسرلكم يارب ويباركلكم وأدعولى يا أخواتى

وأرجوا التثبيت من الإدارة لتعم الفائدة

الموضوع: Fine PTC بقسم المنتدى العام

من مواضيعي:
- Fine PTC

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
how to add avi fine in shell 32 ..run and sysdm? ... kamran123 المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 1 27-04-2009 03:44 AM
طلب برنامج ABBYY Fine Reader s@m0 برامج الكتب والمستندات والبوربوينت PDF Editor & PowrPoint software 4 12-02-2009 01:06 AM
Taunton The Best Of Fine Woodworking New Tiger كتب هندسة مدني, معماري, ميكانيك وغيرهم 2 01-10-2007 02:51 PM
FinePrint v5.40 New Tiger برامج الكتب والمستندات والبوربوينت PDF Editor & PowrPoint software 1 24-04-2005 10:45 AM
abbyy fine reader nop_saipot برامج الكتب والمستندات والبوربوينت PDF Editor & PowrPoint software 2 10-03-2004 11:54 PM

Fine PTC

English