أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

25-02-2013, 08:17 PM
faroukahmed غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 1
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

تغييىر البطاقه للمتخلف عن الجيش

سؤال مهم بخصوص تغير البطاقه انا البطاقه بتاعتى مكتوب فيها طالب وانا دلوقتى اتفصلت من الكليه المهم اما جيت اعمل تجديد ليها بنفس البيانات قالى املى الاستماره انا دلوقتى لو كتبت فيها طالب هيقولى هات اثبات ولا ايه ثانيا الاستماره مكتوب فيها الموقف من التجنيد هل اسيبه فااضى ومحدش هيسأل عنها ولا ايه

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هل ينفع أجدد البطاقه وأنا عامل غياب من الجيش أرجو رد الأستاذ جمال البرنس المنشاوى مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 19-05-2015 07:34 PM
تجديد البطاقه للمتخلف عن التجنيد faroukahmed مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 1 09-10-2013 06:09 PM
كيف الحصول على الرقم الثلاثى من البطاقه القديمه. و سؤال عن استخراج الفيش للمتخلف ياسر عبد الله مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 3 14-01-2013 01:10 AM
بالنسبه للمتخلف عن الجنيد لو عايز تغير البطاقه faroukahmed مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 7 14-01-2013 12:15 AM
كيفيه تغييير الامتداد MiNOoOoON صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 1 18-02-2004 02:48 PM
25-02-2013, 09:34 PM
كورابيكآ غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 6 إعجاب على 4 مشاركة
سلام عليكم اخى العزيز

تعرضت لموقفك وروحت اجدد البطاقه وكنت خايف من موضوع التجنيد

اللى هتعمله هتكتب اخر مؤهل حاصل عليه يعنى لو معاك ثانويه قدمها هيكتبولك حاصل على الثانويه وبخصوص الجيش مش بيطلبو موقفك سيب الخانه بتاعه موقفك مش تكتب بيها حاجه وانصحك تعملها بدل تالف ومش تخاف من شىء انا كنت مثلك وخايف وطلعت البطاقه بدل تالف ومش كان معايا موقفى من التجنيد عشان كنت متخلف عن الجيش

ارجو ان اكون افدتك وبالك ارتاح شويه من القلق وشكر ا

25-02-2013, 09:38 PM
كورابيكآ غير متصل
عضو جديد
سلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخى العزيز مش تخاف لانى كنت مثلك وكنت متخلف عن التجنيد ولازم اجدد البطاقه وكنت خايف

شوف اللى هتعمله كالاتى هتطلع مستخرج من شهاده الثانويه العامه من اداره موجوده بشارع القصر العينى

هترفق الشهاده بورق البطاقه وتكتب حاصل على ثانويه عامه او لو مش عايز اكتب الوظيفه بدون عمل وتوكل على الله

لكن سيب خانه الجيش مش تكتب فيها شىء انا عملت نفس الاجرائات وطلعتها بدل تالف ومش كتبت شىء فى الجيش وهم مش طلبو اى شىء بخصوص التجنيد يعنى مش تخاف وتوكل على الله

اتمنى اكون افدتك وشيلت القلق اللى عندك وربنا يوفقك ويعينك

وان شاء الله مشرفينا الاعزاء مش هيبخلو بالنصيحه ولو كلامى فيه غلط يصححوه

25-02-2013, 10:08 PM
faroukahmed غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 1
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورابيكآ 

اخى العزيز مش تخاف لانى كنت مثلك وكنت متخلف عن التجنيد ولازم اجدد البطاقه وكنت خايف

شوف اللى هتعمله كالاتى هتطلع مستخرج من شهاده الثانويه العامه من اداره موجوده بشارع القصر العينى

هترفق الشهاده بورق البطاقه وتكتب حاصل على ثانويه عامه او لو مش عايز اكتب الوظيفه بدون عمل وتوكل على الله

لكن سيب خانه الجيش مش تكتب فيها شىء انا عملت نفس الاجرائات وطلعتها بدل تالف ومش كتبت شىء فى الجيش وهم مش طلبو اى شىء بخصوص التجنيد يعنى مش تخاف وتوكل على الله

جزاك الله كل خير ..
بس عندى استفسار هى الخانه بتاعت المؤهل دى لتكتب فيها المؤهل لتكتب الوظيفه صح كدا ...مااينفعش اجددها بنفس بيانتها كدا عالطول ؟؟؟؟

25-02-2013, 10:24 PM
كورابيكآ غير متصل
عضو جديد
لا مش ينفع لانك لو كتبت اى تغيير هيطلبو الاوراق اللى بتثبت صحه كلامك فآنصحك تخليها زى ماهى لو قلت انك شغال فى مكان معيين هيطلبو اثبات فآنصحك تكتب حاصل على ثانويه عامه او بدون وظيفه ولو موظف هات اللى يثبت مختوم من جهه عملك سواء عام او خاص...

وان شاء الله يجى احد مشرفينا ويآكد على كلامى او ينفيه

04-03-2013, 05:21 AM
potter1991 غير متصل
عضو جديد
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كورابيكآ 

عندي سؤال ليك ربنا يكرمك انا حالتي زيه كده ينفع اروح اكتب لا اعمل و اجددها و يكتبولي لا اعمل في البطاقة

25-09-2013, 01:56 AM
TigerKing3 غير متصل
عضو جديد
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
عملت ايه فى تجديد البطاقة ،، اقدرت تجددها

تغييىر البطاقه للمتخلف عن الجيش

English