أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

16-02-2013, 01:37 PM
شروق الامل غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 111
تلقى 3,635 إعجاب على 1,972 مشاركة
تلقى دعوات الى: 921 موضوع

احلي نكت محششين ههههههههههههههه

محشش حلق شنبه دخل على أهله وهو بيضحك قال: تصدقوا والله ما عرفتكم

محشش ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوقاحلي محششين ههههههههههههههه
اتنين محششين طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع .. يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع أتاريه محشش اكتر منهم المهم وقفوه و قالوا : له احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها..
فيه واحد محشش دخل البيت متاخر فتحتله اخته الباب قام وضربها قالها ليه متاخره …
محشش بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش، قاله غريبه أنا عندي معرفش إلا خمسهاحلي محششين ههههههههههههههه

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نكت محششين pkhkhpl] صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 6 04-04-2010 10:04 PM
كراكتير عن محششين أدخل و شوف moseba صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 3 02-01-2010 02:14 AM
غزل محششين مدوخني صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 3 16-02-2008 07:45 AM
محششين.......؟؟؟ عبيد المهاجر صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 0 12-06-2007 09:49 AM
نكت محششين على كيفكم loool صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 7 03-04-2004 04:51 AM
16-02-2013, 05:01 PM
Mo7med JO غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 303
تلقى 526 إعجاب على 143 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1107 موضوع
ههههههههههههههههه
حلوة وجميلة
بس مشايف ان اسم الموضوع مش مناسب او مش لطيف شويه
ده راى والله عايز تاخد بيه خد مش عايز انته حر

--انظر الى الحياة نظرة مختلفه فالياس كالمرض الخبيث فاحظر منه--
--ســـــأل يهــــــودي طـفـــل فلـــسطـــــيني وقــــــال له غريب حالكم
--
--ايهـا المسلـمون لماذا تدفـنون موتـــــاكم بينــما نحــرق نـــحن--
--موتانا ؟ فرد عليه الطفل وقال له اليس من الطبيعي ان--
--تـــــدفــــن الــكنوز بينــما تـــحرق القـمـــامـــــه--
--عند كتابة ان شاء الله لاتكتب هكذا انشاء الله هذه الطريقة الصحيحة ان شاء الله--

احلي نكت محششين ههههههههههههههه

English