أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

20-10-2012, 11:19 PM
MrTEoOoxX غير متصل
عضـو
إعجاب: 0
تلقى 29 إعجاب على 14 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

نكت ضحك مووووووووت امسك نفسك وانت تقرا

• * مدرس سأل طلاب: اللي يحس إنه غبي يوقف؟ وقف واحد فقاله المدرس: انت حاس إنك غبي؟ قال:لا بس قلت عيب اخليك واقف لوحدك !
  • * غبي سافر لبنان وحضر حفله للفنان رامي عياش ولمن سمع رامي يغني,, ((بحطها عا راسي من فوق) قام ورفع إيده ويصرخ: ((عرفتها عرفتها..الطاقيه))في محشش أذانيه محروقه! سألوه ليش إذنك محروقه؟ ..قال المحشش: كنت بكوي قميصي بتاعتي ورن الموبايل ورديت بالمكواة . قالوا له والثانيه ليش محروقه؟ قال: إبن الكلب رن مرة ثانيه!!!
  • * صعيدي بيتكلم بالسياسه يقول : كويس ان امريكا اتهمت طالبان ما اتهمتش المدرسة كلها
  • * ايه هو المكتوب على قاع زجاجة المياه الغازيه في الصعيد…؟؟؟؟ مكتوب : الفتح من الناحية الأخرى .
  • * فيه واحد شاب لقى عجوز في الشارع وداها ثانوية بنات وقالهم:اصرفوها لي .
  • * واحد تعب من المشى جري
  • * مرة واحد حلاق ابنة نجح ضرب موسين فى الجو
  • كمل بااااااااقي
  • * جحا فتح فرارجى جاله مفتش التموين و سأله بتأكل الفراخ ايه يا جحا ؟ قاله رز قاله المفتش مصيبتك سودا هو حد لاقى الرز غرامه 100 ج تانى يوم بتأكل الفراخ ايه يا جحا ؟ قاله قمح قاله المفتش مصيبتك سودا هو حد لاقى القمح غرامه 100 ج ثالث يوم بتأكل الفراخ ايه يا جحا ؟ قاله دره قاله المفتش مصيبتك سودا هو حد لاقى الدره غرامه 100 ج رابع يوم بتأكل الفراخ ايه يا جحا ؟ قاله بدى كل فرخه جنيه تاكل اللى هى عايزاه
  • * كان في مرة واحد صاحب مزرعة جزر وجانبه واحد صاحب مزرعة ارانب كان كل يوم يجي يلاقى الارانب اكلت الجزر كله وهكذا كل يوم لحد مل زهق قرر انه يروح مزرعة الارانب وجاب شاكوش وكسرلهم كل اسنانهم جه تانى يوم الصبح برده لقى الجزر بتاعه حد اكله راح عند الارانب ومسك واحد منهم وقاله انتوا واديتوه الجزر فين قالوه :عملناه عثير وثربناه
  • كمل شوييية
  • * صاحب محل دخلت عنده واحده حلوه …. وكل شوي تقول له : بكم هذا حجي … بكم هذا حجي …. اخيرا زهق منها قال : شوفي انا ماحجيتش لكن عملت عمرة .. علشان كذا تـقـدري تـقــولي …. ياعــمــري
  • * مره واحد بياع سمك ابوه مات ماشى فى الجنازه يقول كان صاحى وبيلعب .
  • * واحد جناينى اتجوز واحده مقطوعة من شجرة .
  • * مر اتنين دخلوا يسرقوا شقه فطب عليهم صاحبها فا واحد منهم دخل البلكونة فدخل صاحب الشقه وقاله انت بتعمل ايه هنا قالو الحرامي انا كنت بحارب بطيارتي ووقعت فا نطيت بالباراشوت في البلكونة قالوصاحب الشقه ايوه يا بطل في دي الرجولة مش اللي قاعد في البانيو بيقولي ضفاضع بشرية .
  • امسك نفسك التحدي الان
  • * مره واحد فاتح محل انابيب غاز فعاوز يعمل افتتاح للمحل ففنجر انبوبة غاز فى المحل .
  • * مرة واحد بيقول لواحد انت اهلاوى ولا زملكاوى قالوا انا لا ده ولا ده قاله انا من المقاولون قاله وبتحب مين فيها قاله بتوع المحاره .
  • * واحد مستعجل اتجوز واحد ه مستعجله ……….خلفوا ولد مش فاضلهم ..
  • * عمارتين وقعوا على بعض ……بعض مات
  • * سألت امراة زوجة جحا عن سبب حزنها فقالت : ذهب جحا ليبيع حماره و في المساء عاد الحمار و معه النقود .
  • ارجو انكم استمتعتم

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بتنسى نفسك وانت على الكمبيوتر .منبة رائع يفكرك بالمواعيد. almksb برامج 2 21-03-2011 04:35 PM
المجموعة الثالثة من النكت الجامده...بس امسك نفسك شعاع منير صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 4 12-01-2010 12:51 PM
مجموعة نكت ...بس امسك نفسك شعاع منير صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 6 25-12-2009 09:11 AM
امسك نفسك هتموت من الضحك!!!!! toto gaml صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 33 06-09-2008 06:35 AM
ممكن تكون بروحك وانت تقرا ها لرساله زهرة البنفسجH منتدى الشعر العربي والخواطر والنثر 12 10-06-2006 10:26 PM
20-10-2012, 11:58 PM
الباشا شكر غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 372
تلقى 247 إعجاب على 56 مشاركة
تلقى دعوات الى: 486 موضوع
ياريت تظبط الط ده عشان نعرف نقرأ

20-10-2012, 11:59 PM
الباشا شكر غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 372
تلقى 247 إعجاب على 56 مشاركة
تلقى دعوات الى: 486 موضوع
سورى "الخط"

22-10-2012, 02:47 AM
JoE aL RaSsAm غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 656
تلقى 55 إعجاب على 10 مشاركة
تلقى دعوات الى: 144 موضوع
اه ياريت والله الخط بجد قفلني .. وخلاني عاوز اسيب الموضوع واطلع ومبقاش ليا نفس اقرا

نكت ضحك مووووووووت امسك نفسك وانت تقرا

English