أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

23-07-2012, 06:04 AM
abdostar32 غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

مشكلة في النسخة يا جماعة و ارجو من حضراتكم الحل

مشكلة النسخة جماعة ارجو حضراتكم

اعضاء منتديات بوابة داماس الكرام
انا كنت اشتغلت علي ويندوز اكس بي اصلي بتحديثات اخر الشهر
و الحمد لله النسخة تمام مفهاش اي حاجة
بس واجهتني مشكلة واحدة بعد التسطيب(التنصيب) و هي

مشكلة الويندوز بيقلب علي اي صفحة لما تحط السهم عليها من غير ما ادوس عليها
يعني مثلا لما ببقا فاتح جوجل كروم و صفحة الياهو مفتوحة او البيدج او اي برنامج تاني بجي اقلب عليها مثلا مجرد ما السهم يقف علي اي حاجة في السكة يقلب لوحده و الصفحة نزلت تحت فعايز اعرف سبب المشكلة دي ايه و ايه الملف المسؤؤل عن كدا و يا ريت طريقة حلها ساعدوني ربنا يكرمكم

بعد ازن اعضاء المنتدي الكرام يا ريت حد يساعدني و لو في حد مش فاهم انا اقصد ايه يا ريت يكتبلي في مشاركة و انا هحاول اصورها فيديو
مشكلة النسخة جماعة ارجو حضراتكممشكلة النسخة جماعة ارجو حضراتكممشكلة النسخة جماعة ارجو حضراتكممشكلة النسخة جماعة ارجو حضراتكممشكلة النسخة جماعة ارجو حضراتكم مشكلة النسخة جماعة ارجو حضراتكم

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ارجو المساعده من حضراتكم لدي مشكله في الفلاش ميموري khafaji برامج 2 21-10-2013 11:15 PM
مشكلة يا جماعة في نسختي (ارجو المساعدة ) abdostar32 المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 14 25-07-2012 03:38 PM
ارجو من حضراتكم المساعدة فى جعل هذا البرنامج تنصيب صامت فايف استار المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 6 30-09-2009 12:42 AM
ارجو المساعدة من حضراتكم لشرح كيفية عمل تطابق بين صور مختلفة harby1210 خلفيات فوتوشوب - فريمات وزخارف للفوتوشوب GFX 3 15-04-2009 07:52 PM

مشكلة في النسخة يا جماعة و ارجو من حضراتكم الحل

English