أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

16-07-2012, 11:24 PM
aHmEd Diesal غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

الجهاز بيهنج لما اجي احط اسطوانه ويندوز

انا نزلت اسطوانه ويندوز اكس بي جوست بس جت ف نصفها وطلبت مني ملفات تانيه وومكنتش عندي
ف روحت منزل اكس بي عاديه
بس للاسف بيقرأ الاسطوانه وعادي جدا

بس لما يجي يدخل علي شاشه الويندوز بيهنج خالص

ايه العمل !!!!!!!!!!!!

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مالطريقه التى يتم دمج ويندوز 8 و ويندوز 7 مع بعض فى اسطوانه واحده microph صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 0 05-01-2013 11:52 PM
الجهاز بيهنج بعد تصطيب الماك saeedjamica أنظمة و برامج الماكنتوش Mac OS & Apps 2 08-04-2010 12:26 PM
امر غريب قوي بيحصل في اسطوانه عندي علي الجهاز mimoboy المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 8 15-09-2009 06:52 PM
فيرس الفيرس دة بيهنج الجهاز تمام (يوقف الجهاز) الموس مش بتحرك nour_eany صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 1 05-08-2008 06:04 AM
طلب ويندوز 95 وطلب كيف اعمل اسطوانه صيانه زى اسطوانه الهيرنز بوت elsayed seleim صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 4 23-03-2006 07:51 PM

الجهاز بيهنج لما اجي احط اسطوانه ويندوز