أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > مواقع الانترنت > الربح من الانترنت

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

17-02-2012, 04:12 AM
ahmedrel غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

الربح من على النت (سهل وبسيط فقط محتاج اجتهاد )

1.
الربح من على النت

شركة نيوبوكس Neobux

الشركة المصنفة الأولى عالميا

الشركة تعمل منذ عام 2008 حتى الآن

الدرس الاول
مقدمه.....

اسم الشركه نيوبوكس

الرابط

http://www.neobux.com/m/v/?rh=61686D656472656C
1. كتير مننا ميعرفش ايه موضوع الربح من على النت وحتى لو عرف بيقولك ده هبل وعبط واى كلام بس انا اهو وعن تجربه شخصيه بقولكم الموضوع جميل سهل مش زى ما الناس متخيله مشوق اوى ومش من يوم وليله هتاخد منها بالالوف ولا حتى بمئات الدولارات الموضوع محتاج صبر وفهم كويس والموضوع سهل جدا مش زى ما الناس فاكره بس نفهم الفوله كلها فى الاول ونشوف............
2. هتقولى طيب وانت يا عم يا الحج عملت ايه هقولك الحمد لله انا ماشى كويس وحاليا بقالى فى الشركه ما يقرب من الشهرين
3. نيجى بقى للشرح
4. الشركه دى يا معلم ويا معلمه عبراه عن شركه كبيره متخصصه فى الاعلانات زاى يعنى تيجى شركه لسه صغيره او كبيره عايزه تشهر نفسها او تزود عدد زوراها علشان تكسب فلوس طبعا فا تيجى للشركه اللى هيا شركتنا دى وتقولها انا عايزه اعمل عندك اعلان (بمعنى اصح تصيتينى) وتجبيلى زوار فالشركه بتاعتنا تاخد موقعها وتحطه عندها على هيئه روابط بتخش عليها واحنا كاعضاء فى الشركه بنشوف الاعلانات اللى الشركه بتاعتنا بتدهولنا وبناخد عليها فلوس طبعا الموضوع استثمار فى استثمار دى حاجه
5. بالنسبه للاعلانات فى اعلانات ب001. وب 010. وب 015. وب 020.
6. تانى حاجه انك ممكن تاجر ناسى زىى زيك كده بحيث ان هما يبقوا شغالين عندك يعنى انا دلوقتى اكيد فى واحد ماجرنى وانت لما تدخل اكيد فى حد مأجرك بس الفرق يا معلم ان انت لما بتشوف بتاخد مثلا 001. سنت بس لما الناس اللى انت ماجرهم يشوفو اعلان بتاخد منهم 005. يعنى خمس ضعاف ودى النقله الكبيره اللى هتنقلنا وانت مش ممكن تاجر واحد ولا اتنين ولا حت 100 انت ممكن تاجر لحدددد10000 شخص وطبعا بتديلهم فلوس بس مش بقيمه اللى انت بتاخده منهم دى حاجه
7. وكمان فى حاجه فى حاجه اسمها عضويه جولدن ودى انت ممكن تحول ليها بشروط معينه وبدل ماتاخد من الناسى اللى انت ماجرهم خمس اضعاف هتاخد 10 اضعافهم وامكانيات تانيه بالهبل وبعد الجولدن فى عضويه اسمها التيميت ودى الكبيره اوى اوى فى كل حاجه
8. نيجى لحاجه تانيه انك لما تسجل فى الشركه دى ويمر عليك فتره معينه بتقدر تجيب صاحبك يسجلو فى الشركه وهنا الشركه بتساله انت جاى عن طريق مين فا بيكتب اسمك فى هذه الخانه وطبعا انت بتستفيد منه فى كل ضغطه بيضغطها انت ليك نسبه من اللى بيكسبه بس طبعا مش هيتخصم من رصيده النسبه دى الشركه اللى بتدفعها
9. طيب كويس بس ايه اللي يخيلي الشركه تدفع مرتين مره ليا ومره للمشترك عن طريقي؟

اقولك ده نوع من انواع الدعايه لانها كده بتشجعك انك تعرف اشخاص اكتر بيها وبالتالي يزيد عدد

اللي بيشوفوا الاعلانات فيزيد دخلها وبالتالي يزيد عدد المشتركين وكمان المكسب الذى تكسبه يعتبر لاشيىء بالنسبة للمكسب الذى تكسبه الشركة .
10. فى 2011 شركتنا دفعت 20 مليون دولار لاعضائها طبعا رقم لا يقارن مع الى كسبته
11. واحد يجى ويقولى يعنى انا اقدر اعمل اد ايه فى الشركه دى اقوله انت وشطرتك
12. انت وعدد الناس اللى ماجرهم انت وعدد اصحابك اللى مسجلين عن طريقك
الربح النت (سهل وبسيط محتاج
13. انت وشغلك مجهودك مش عايز اقولكم بجد فى ناس عملت فلوس جامده جدا من المشروع ده بل والله فى ناس بيوتهم مفتوحه منه مش رجاله بس بل ده الاغلبيه من النساء
14. تيجى وتقولى طيب يا تشارلك هولمز زمانك هسحب الفلوس اللى هعملها ازاى
15. هقولك ازى فى بنك فى مصر (فى كل محافظات مصر) اسمه جينرال سوستيه ده سعتك هتروحله وتقوله انا عايز اعمل فيزا عرض الشباب ايوه دى فيزا اسمها كده للناس اللى لسه مكملتش 21 سنه (من 16 الى 21) وهتربطها يا معلم بحسابك وتروح لاى ماكينه صرف وتسحب فلوسك والفيزا سعرخا مش عالى ولا حاجه فقط 52 جنيه ايوه 52 وادخل اتاكد بنفسك او رح اسال طبعا الموضوع سهل فقط يتوقف على مجهودك والتوفيق من الله
16. هتقولى طيب يا معلم فى خلال ما يقرب من الشهرين دول عملت اد ايه هقولك انا فى اول شهرعملت حوالى 5 دولار هتقولى بس قولك ما هو انت مثلا لما تعمل 5 دولار فى اسبوعين يبقى كل اسبوعين هتعمل 5 دولار وطبعا الرقم بيزيد اقسم بالله انا اعرف ناس بتعمل 1000 دولار فى اليوم هتقولى انت دلوقتى بتعمل اد ايه فى اليوم هقولك حوالى نصف دولار وباذن الله فى زياده
1. طيب جميل بس امتي اقدر اسحب فلوسي؟
2. لما توصل للحد الادنى اللى هو 2 دولار تقدر تحول فلوسك
عايز اقولكم حاجه كمان ان الشركه دى فيها قسم للعرب لطرح الاسئله والاستفسارات يعنى مش هنسيبك الا لما تفهم كل حاجه وكل حاجه مش فاهمها هتخش فى القسم بتاع العرب وتطرح سوالك وهتلاقى ملايين الاجابات وطبعا فى موضيع فى القسم جو مثبته علشان تبدا ازاى فى الشركه وتسحب فلوسك ازاى ....يعنى كل حاجه محتاجها هتلاقيها وطبعا انا هنا مش هسيبك اى حاجه هتسيب تعليق وانا هساعدك انشاء الله

http://www.neobux.com/m/v/?rh=61686D656472656C

لمعرفه كل شى عن الشركه وازاى تبدا ادخل هنا كل شى بالصور

http://www.leyakelma.blogspot.com/se...84%D9%86%D8%AA

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تجميعة كتب لتعلم الربح من النت Ok4Ever الربح من الانترنت 7 19-11-2015 09:51 AM
مشروع الربح الوفير من النت ... ارباحك معى 150 % rona.mody الربح من الانترنت 2 02-06-2015 03:06 AM
الربح من النت ما تشتغل الا في المضمون njyitbj الربح من الانترنت 3 20-07-2012 03:15 PM
الشركات الاصدق فى عالم الربح من النت ahmedabdalla توصيات مجانية لسوق الفوركس - توصيات الاسهم - تحليل فني - Forex 1 20-01-2011 11:56 PM
الربح من النت وعمل حساب رابيد شير star 5 أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 3 07-08-2008 06:40 PM

الربح من على النت (سهل وبسيط فقط محتاج اجتهاد )

English