أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > شركات السياحة والسفر > السياحة في مصر

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

25-12-2011, 05:10 PM
ياسمين بشار غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 4 إعجاب على 3 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

انا جربت التايم شير

انا رحت وسافرت وقعدت اسبوع كامل وكانت كل الوسائل متاحة كانت الوجبات المتنوعه في الفطار ,الغداء والعشاء وكان في جدول رحلات باصات القرية بدوينها وتجبنا في مواعيد معينة بنروح الشاطىء الصبح وبليل نعمة باي ده غير الحفلات اللي كل ليلة بيخلوكي فعلا مش عايزة تتطلعي من القرية من كتر الترفية اللي هناك ده غير هناك كمان في 2 حمام سباحة وفي واحد للاطفال حلو جدا اولادي انبسطو في كتير وبردو هروح في الصيف وسمعت كتير جداااااا عن الكلام اللي بيتقال عن شركة شبكة العمل الدولية انهم بياخدو الفلوس ومش بتروحي والله يابنات الكلام ده كلو كدب الكلام ده لوفعلا صحيح مكنتش الشركة عليت كده مش كل حاجة نصدقها وبيكون في شركات بتنافس انا كتبت كده لانى والله رحت وشفت بعينيا قد ايه هما مهتمين بالناس واكيد اي قرية سياحية مش هتقبل انها تتهان او ان سمعتها تنزل وعموما ممكن تتاكدو بنفسكو

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تجربتي مع التايم شير ياسمين بشار السياحة في مصر 1 21-12-2011 12:09 PM
مشكل بخصوص الثايم Cha3iR المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 4 11-06-2011 08:29 PM
التايم شير و شركه روجانا sportymohammed مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 06-10-2010 09:28 AM
كيف اعرف ان عقد التايم شير قانونى ؟؟؟ nermy مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 04-05-2010 10:21 PM
نصب التايم شير مؤمن ايمان اسلام مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 14-09-2009 11:15 PM

انا جربت التايم شير

English