أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

09-08-2011, 11:16 AM
amar_2010 غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

عندى مشكلة فى سى دى اسوس ساتا

دلوقتى انا بركب سى دى اسوس هو دى فى دى ساتا تمام بركبها على مازر بورد اسمها msi 661 كان برضوه نفس مشكلة تجيب نتزل نسخة اكس بى يقولك محتاج تعريف ساتا عشان تنزل نسخة عليها تمام دى انا عملتها قبل كده اشتغلت معايا شوفت شرح بس انا كان نفسى شرح تانى هو بتاع تعريف ساتا ماشى المهم اجى اركب سى دى داتا تشتغل معايا زى فل هو بيقرا من على ست اب اصلا هو داتا وساتا برضوه اتنين تمام اجى اجيب اسطوانة بوط عشان اعمل فورمات على سى مش عاوز يقرا هو سى دى ساتا تمام مع ذلك انو بيقرا من على ست اب سى دى كمان شغالة تمام مفيش اى مشكلة جربتها على جهاز تانى شغالة اجى اركب داتا تشتغل معايا زى فل بوط يتشتغل معايا كويس طب ايه فرق بقه داتا و ساتا عاوز اعرف ليه ساتا بيعمل مشكلة فى مارز بورد اشمعنا قبله داتا تشتغل يعنى ممكن اعرف حضرتكم

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مشكلة في هارد و بيوس لاب توب اسوس arbic صيانه الماذر بورد واللاب توب والهارد ديسك - هاردوير 0 01-03-2015 11:04 AM
ايها الاخوة عندي هاردسك ساتا مش رضي يقبل الفورمات على السي بقبل على البارتشنات الاخرى بس م يوسف المحامي صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 3 18-03-2010 06:10 PM
ينفع اركب هارد ساتا 640 جيجا على بوردة مفهاش ساتا باستخدام converter mtmwwf صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 12 19-07-2009 06:44 PM
مشكلة فى بيوس لاب توب اسوس omimaxz صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 8 23-02-2009 05:09 PM
نا عندي هارد ساتا جديد 160 جيجا قمت بفرمتته وحدث معي خطا ما و كنت استعمل بارتشن ماجك 8.5 والان كلما zuhair.k.m صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 10 20-12-2008 10:02 PM

عندى مشكلة فى سى دى اسوس ساتا