أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

26-05-2011, 10:33 PM
amar_2010 غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

عاوز اسال سؤال ايه فرق اكسس بونيت وفرق كارت الوايرلس

بصوا ياجماعة انا دلوقتى هجيب رواتر الوايرلس هو اسموا tp-link بقوله دى احسن ماركه فى سوق دلوقتى طب انا دلوقتى هجيب خط ليا 512 من شركة تى داتا تمام بس مشكلة ان 512 مش عجبنى خالص عشان انا بقه عاوز احمل حاجة من على النت تمام ف انا قولت مش مشكلة هل كارت الوايرلس ده يجيب اقوه اشارة فى منطقة كل حتى زى لاب توب بس انا كنت بفكر اجيب الوايرلس يو اس بى بس مهندس قالى كارت احسلك تمام يعنى بمعنى انا عاوز اشغل خطين سواق انا موصل من شركة تانيه عشان يكون سرعة عالية جدا زى مثلا 2 ميجا بس الوايرلس ياريت يكون فى برنامج حماية الوايرلس عشان ممكن الناس تفك الشفرات وكده

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اكسس بوينت عاوز احوله الى استقبال من الراوتر وارسال الى المحمول بدون سلك Ma77moud برامج 5 07-03-2015 12:13 AM
اعدادت كارت الوايرلس للبث mmhs_m سيرفرات المايكروتك, صفحات هوت سبوت 5 04-10-2014 10:18 PM
مهم جدا ارجو السؤال انا لي جيش عاوز اسال هل ممكن اكون العائل الوحيد newbaby مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 07-01-2010 02:03 AM
يالا ادخل اسال سؤال غير منطقى . و اطلع بسرعة! bent maser صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 173 27-09-2009 03:13 PM
بدي اسال سؤال للشباب الصريحين واتمني تجاوبوني بصراحة ....... abu_nada المنتدى العام 11 08-08-2008 08:19 PM

عاوز اسال سؤال ايه فرق اكسس بونيت وفرق كارت الوايرلس