أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > المنتدى العام

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

21-04-2011, 11:48 PM
MEDO LOVER غير متصل
عضو ماسـي
إعجاب: 124
تلقى 79 إعجاب على 33 مشاركة
تلقى دعوات الى: 8 موضوع

رسال من محمد علاء مبارك الي والدته ووالده وباقي العائله ...

ازيك يامامي وحشتيني قوي انتي وبابي واخويا الصغير وجدو وتيتة وعمو جمال وكل اصحابي . مصر كلها وحشتني

...يامامي يوم 25 يناير صحابي في الجنة نادولي وقالولي تعالي بسرعة يامحمد في ناس من بلدك دخلو الجنة قولتلهم مصريين! قالو ايوة دول ......شهداء كمان يامحمد...

جريت بسرعه معاهم اشوف الشهداء اللي من بلدي واسلم عليهم وافتخر بيهم و...كل يوم بيجي شهداء تانيين ولما كثرو قوي يامامي وذادوا ووصلوا اكتر من 300 شهيد قلت لصحابي وانا فرحان عارفين دا اكيد جدو بيقود مصر في حرب تانية علي اسرائيل او اعدء تانيين

روحت يامامي وقعدت معاهم علشان يحكولي عن جدو القائد واللي بيعملة واسمع بطولاتهم ولما سألتهم هي مصر بتحارب مين وانتو استشهدتواازاي وفين ؟؟؟؟ وجدو كرمكم قبل ماتيجوا الجنة !!! بصوا لبعض ومحدش رد !!!

سألت تاني ردوا عليا مين قتلكوا ؟؟؟؟؟

واتقتلتوا برصاص اسرائيل ولا مين ؟؟؟؟؟

وجدو عمل اية في اللي قتلكوا! ولما بكيت لاول مرة لان الجنة مافيهاش حزين قالولي لا مش اسرائيل دة رصاص مصري يامحمد حراس جدك يامحمد هما اللي قتلونا

لقتني مش فاهم حاجة صرخت وقلت مش عاوز اسمع حاجة وجريت ورحت قعدت لوحدي لكن الشهداء جم وقالولي متبكيش يامحمد انت ملكش ذنب وخدوني في حضنهم وطبطبوا عليا حسيت بدفا حضنك يامامي وهما بيضموني في صدرهم

رفعت راسي وقلتلهم انتو طيبين قوي.... قالولي مش احنا بس اللي طيبين دة كل المصرين طيبين

يامامي انا مش هاسأل حصل اية ولا عاوز اسمع حاجة لكن قولي لجدو انا مش اغلي من اي واحد منهم عند ممتو وزي ماحسيتي يوم ما انا مت اوصفيلة كل ام حاسة بأية دلوقت وقوليلة انتي لاني انا مخاصمة.... ازاي هان علية كل الناس دي ومعملش حاجة لللي قتلهم

قوليلة لازم يبرد قلوب الامهات والابهات دا الابن غالي وانتي عارفة يامامي ويابابي قولو لجدو انة خلاص مبقاش ينفع يبقي رئيسها بعد اللي حصل

جدو لازم يرتاح في بيتة ويسيب مصر لولادها هما اولي بيها وانا هادعيلة ربنا يغفرلة

وقبل ما اخلص كلام يامامي اهم حاجة والكلام دة لبابي وعمو جمال وجدو قبل ماتسبوها لولادها يديروها اوي يكون يابابي في مالك انت وعمو جمال وجدو حق لمصر وللمصرين وخدتة

اوعو يابابي.... انا بحبكو ومقدرش اشوفكوا شايلين زنب زي دة اوعوا يابابي مال الشعب الطيب الغلبان الشقيان تاخدوة معاكوا تصرفوا وتعيشوا منة بقيت حياتكوا .

اوعي يابابي اخويا الصغير ياكل ويعيش ويتربي بمال مش من حقة وفية مصرين كتير مش لاقيين.

ساعتها تبقي كتبت عليا افارق اخويا دنيا واخرة لانة لازم يتربي بمال حلال عشان اقابلة يوم في الجنةوقول لجدو وتيتة وعمو جمال وطنط خديجة ان الجنة حلوة قوي احلي من اي حاجة ولا اي مليارات مش حلال تستاهل يضحوا بالجنة عشانها دا ربنا بيسأل عن كل جنية كسبتة ازاي وصرفتة في ايه

ورسال محمد علاء مبارك والدته ياعيلتي اللي بحبها

رسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدته
رسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدته:lov e:رسال محمد علاء مبارك والدته
رسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدته
رسال محمد علاء مبارك والدتهرسال محمد علاء مبارك والدته
رسال محمد علاء مبارك والدته

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مبارك من الاشراف من ذرية سيدنا محمد Dreams صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 17 26-10-2011 02:53 PM
وفاة الرئيس الراحل محمد حسنى مبارك .. فيديو Magic-M صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 27 14-10-2010 05:49 PM
بابا محمد حسني مبارك فتاة الاسلام المنتدى العام 52 03-08-2008 10:33 PM
نداء إلى محمد حسنى مبارك همسة عربية المنتدى العام 4 22-12-2007 07:31 AM
قصه غلام والحجاج بن يوسف الثقفــي / د. محمد عبد الرحمن يونس Gypsy المنتدى العام 11 10-03-2004 05:02 PM
22-04-2011, 12:20 AM
جهاد ع غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 1,304
تلقى 767 إعجاب على 287 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1248 موضوع

جزاك الله خيرا اخي الكريم
ذكرني هذا الاسلوب بقصة لتوفيق الحكيم بعنوان عمر يظهر في المدينة

المشكلة اخي اننا ننفخ في قربة مخرومة والكرسي يعمي الشخص عن الرؤية للواقع الصحيح

سلامة القلوب بتقوى الله

22-04-2011, 01:43 AM
MEDO LOVER غير متصل
عضو ماسـي
إعجاب: 124
تلقى 79 إعجاب على 33 مشاركة
تلقى دعوات الى: 8 موضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جهاد ع 
جزاك الله خيرا اخي الكريم
ذكرني هذا الاسلوب بقصة لتوفيق الحكيم بعنوان عمر يظهر في المدينة

المشكلة اخي اننا ننفخ في قربة مخرومة والكرسي يعمي الشخص عن الرؤية للواقع الصحيح
مشكور اخي الكريم علي المرور الرائع

22-04-2011, 01:50 AM
MAHMOED غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 1,515
تلقى 2,132 إعجاب على 501 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1744 موضوع

رحمه الله وجعل مثواه الجنه

ما دامت اراده الله فى قلوب الشعب العربى
سياتى التغيير رغما عن انف الحاقدين

=====================
........................................ ..
................................
...............
....
.

22-04-2011, 03:45 AM
ommarime غير متصل
مجهودات عظيمة فى الركن العام والصور
إعجاب: 998
تلقى 2,463 إعجاب على 543 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

لا قول غير حسبى الله ونعم الوكيل فى كل ظالم

23-04-2011, 11:15 PM
يزن الاسكندرانى غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

الله معك ومع المصريين السارقين

رسال من محمد علاء مبارك الي والدته ووالده وباقي العائله ...

English