أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


16-04-2011, 01:55 PM
أشرف بيبو متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 354168
تاريخ التسجيل: Nov 2010
الإقامة: مصر قصاد الكومبيوتر
المشاركات: 1,106
إعجاب: 2,382
تلقى 3,057 إعجاب على 738 مشاركة
تلقى دعوات الى: 230 موضوع
    #1  

الحقونى الداتا اللى على الجهاز طارت


الحقونى الداتا اللى على الجهاز طارت
ازاى ارجعها وانا مستخدم نظام الاوبنتو10.10





المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بارتيشن يطلب الفورمات ومحتاج الداتا اللى علية eyadlove22 برامج 7 03-10-2012 12:11 AM
الحقوني الجهاز لا يتعرف على الهارديسك؟؟؟؟ هزيم الرعد صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 4 24-07-2011 06:24 PM
الحقونى!!!! تحويل الهارد الى بارتشن واحد ومسح الداتا جميعا MAHMOED صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 15 10-04-2011 11:17 PM
الحقونى يا جماعة بعد التعب وكل حاجه وبعد تجربتها على الجهاز الوهمى acadimia المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 6 21-02-2008 12:59 AM
الحقونى عايز اسطب نظام links مش عارف الحقونى HANY_GHOST الأنظمة المفتوحة المصدر Open Source OS 2 19-08-2007 05:36 PM
16-04-2011, 03:16 PM
أشرف بيبو متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 354168
تاريخ التسجيل: Nov 2010
الإقامة: مصر قصاد الكومبيوتر
المشاركات: 1,106
إعجاب: 2,382
تلقى 3,057 إعجاب على 738 مشاركة
تلقى دعوات الى: 230 موضوع
    #3  

اما سطبط الاوبتو على الهارد بالكامل اتحذفت الداتا ازاي ارجعها
حاجات مهمه

16-04-2011, 04:49 PM
شبكة فلسطين غير متصل
عضو جديد
رقم العضوية: 367789
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 15
إعجاب: 2
تلقى 3 إعجاب على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #4  

إستخدم برنامج Recover My Files

لسه امس اتحذفت من عندي 500 غيغا


16-04-2011, 05:06 PM
mzar720 غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 17255
تاريخ التسجيل: Jan 2005
الإقامة: Kuwait
المشاركات: 4,135
إعجاب: 1,632
تلقى 398 إعجاب على 51 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
    #5  

حاول تستخدم برنامج زي Acronis Disk Director فيه خاصية استعادة البارتيشن المفقود جربها , و عندك برضه فيه برنامج TestDisk اللى كوجود فى اسطوانة الهيرن
اما سطبط الاوبتو على الهارد بالكامل اتحذفت الداتا ازاي ارجعها
حاجات مهمه
و بعدين قبل ما تنزل حاجة زي اللينكس فيه الـ VirualBox تجرب عليه الاول نظام التقسيم .... يلا الحمد لله ع كل شيء و المثل بيقول ما يوقع الا الشاطر

 


الحقونى الداتا اللى على الجهاز طارت

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.