أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

14-04-2011, 09:41 PM
ahmedkamal79 غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

فيزا مبرمج حاسب آلي

انا حاصل على بكالوريوس الهندسة الالكترونية عملت من قبل ف السعوديه ومهنة الاقامة كانت "مبرمج حاسب آلي" حاليا هروح ع شركة تانيه بفيزا مبرمج حاسب آلي هل هتواجهني اي مشاكل انا مشيت من السعوديه بخروج نهائي ومعايا عدم ممانعه وشهاده خبرة من هناك مصدقة من غرفة التجارة ومعايا طبعا شهادات certifications من شركات زي HP-CISCO-MICROSOFT-BENTLEY.....
هل هتواجهني اي مشكلة ف استخراج الفيزا المرة اللي فاتت الشركة عملت ليا كل حاجه المرة ده انا اللي هطلعها مع نفسي عن طريق مكتب
ملحوظة : المهنة في جواز السفر :حاصل على بكالوريوس الهندسة الالكترونية والبطاقه أيضا وسافرت قبل كده بيهم والفيزا كانت مبرمج حاسب ألي ومعايا الجواز القديم اللي كان عليه التاشيرة القديمة بتاعت 2006
شاكر لكم ،،،،،،،،

من مواضيعي:
- فيزا مبرمج حاسب آلي

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مطلوب استشارة فى فيزا مبرمج حاسب و محلل نظم من المملكة العربية السعودية DAHISH مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 5 19-02-2011 05:16 PM
فيزا الكترون - تصميم PrinceOfPersia خلفيات فوتوشوب - فريمات وزخارف للفوتوشوب GFX 13 07-05-2010 01:14 PM
أحصل على فيزا كارد (فيزا كارت) مجانا. بطاقة visa card tamerdawod أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 2 27-10-2009 06:44 AM
حجوزات طيران وفنادق - رحلات سياحية - هني مون - فيزا وتأشيرة باسعار خاصة للاعضاء جولدن تورز طنطا السياحة في مصر 0 06-08-2009 03:10 PM
15-04-2011, 04:03 AM
سعد الدين غير متصل
المسؤول الفني
إعجاب: 9,097
تلقى 15,567 إعجاب على 5,204 مشاركة
تلقى دعوات الى: 5098 موضوع

عن واقع تجربة

المهنة التي ستكون على الاقامة هي نفس المهنة المسجلة على جواز السفر الجديد وبموجب التأشيرة الجديدة التي وصلتك ولا علاقة للقديم بها تماما

ولا اعتقد انك ستواجه اي مشاكل فانا حصل معي نفس الشي خروج نهائي وعدت منذ مدة بتأشيرة جديدة ولم اواجه اي مشاكل تستحق الذكر

وربما لدى الاخوة بالمنتدى اي معلومات اخرى قد تفيدك اكثر

15-04-2011, 10:42 AM
ahmedkamal79 غير متصل
عضو جديد

شاكر لحضرتك على الرد وجزاك الله خير
لكني سألت هل فيه مهنة تكتب في البطاقة مبرمج حاسب آلي فعرفت ان اللي موجود اخصائي حاسب آلي اما مبرمج فلا تكتب في البطاقة لاأعلم هذا ماذكر وكنت بتكلم ان قبل كده القنصلية طلعت لي التأشيرة مبرمج حاسب آلي ولم اضطر الى تغييرالمهنة في البطاقة او جواز السفر .عموما ربنا يسهل وأشوف لان المهنة ده المتاحه لما أشوف يمكن المكتب يقدر يعمل حاجه

23-04-2011, 11:19 AM
MohamedSaaad غير متصل
عضو جديد

أ/احمد استفسار بعد اذنك هل الفيزا دي حرة ولا تبع الشركه اللي انت هتيجي عليها لان انا كمان نازل نهائي وبدور على فيزا تانية
انا مبرمج دوت نت يا ريت لو عندك عناوين شركات برمجه ترسلها ليه
مع خالص الشكر وربنا يوفقك مع الشركة الجديدة

فيزا مبرمج حاسب آلي

English