أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

15-02-2011, 09:39 PM
my_king_2010 غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 2
تلقى 12 إعجاب على 7 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

مشكلة فى لاب توب سونى فايو ويندوز 7

مشكلة ويندوز اخواتى
انا عندى لاب توب سونى فايو Sony Vaio VPCEB26FA اللاب توب ليه 4 تقريبا شهور عليه
(Windows 7 Home Premium (64-Bit
المشكلة ان هو بعلق كتييير خالص وكمان لما بفتح Internet Explorer
انا الحقيقة شغال عليه كتير شويه ومحافظ عليه و ووضعه فى مكان جيد للتهوية ايه اللى يخليه يعلق كتيير انا حاولت اعمله ريكفرى لكن مش عايز علشان عليه حاجات مهمة واعتقد اذا عملت ريكفرى هيحذف الملفات التى بالجهاز وكمان نظام الريكفرى فى انظمه كتييير خالص ولا اعرف كيف فإذا كان الحل هو الريكفرى فإريد ان اعرف كيف اعمله ريكفرى حتى للنظام الويندوز او الدريف ودى امكانيات جهاز وعليه برنامج انترنت سيكروتى Macfee

مشكلة ويندوز

اسف على الاطاله شكرا جدا سلام فى امان الله

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلب اعدادات كامير سوني فايو waleed_ezzaldeen تعريفات الكمبيوتر - ديسكتوب ولابتوب Drivers for Desktop & Laptop win & mac 0 07-03-2013 10:17 AM
شاشة سوني فايو لا تعمل ملينة البعد صيانه الماذر بورد واللاب توب والهارد ديسك - هاردوير 10 18-12-2012 03:44 AM
مشكلة جهاز سوني فايو AhMaD2008 صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 7 05-09-2011 03:03 PM
كيف اتخلص من الريكفرى مود فى سونى فايو ahlawy_catalony صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 0 27-12-2010 07:54 PM
مشكلة في تعريف جهاز سوني فايو مع الوندوز 7 السماوي تعريفات الكمبيوتر - ديسكتوب ولابتوب Drivers for Desktop & Laptop win & mac 7 31-10-2010 05:46 PM

مشكلة فى لاب توب سونى فايو ويندوز 7