أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > مواقع الانترنت > الربح من الانترنت


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


05-12-2010, 05:10 PM
mahammmed غير متصل
موقوف
رقم العضوية: 356832
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 51
إعجاب: 0
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #1  

موضوع شامل عن كيفية الربح من الانترنت


موضوع شامل كيفية الربح الانترنت

أقسم بالله العلي العظيم بأن هذا الموضوع صادق ولا يحوي أي نوع من انواع الغش او التظليل او النصب والاحتيال والله علي ما اقول شهيد .
مرحبا شباب ..
حبيت ان ابدأ موضوعي هذا بالقسم المؤكد والذي يجعلك تمضي في قراءة الموضوع هذا حتى النهاية ( وارجوا من الادارة التثبيت ) وفي حالة طلبت منك أي فلس أو رقم حسابك البنكي لا تقرأ بقية الموضع واعرف اني نصاب .
طيب لو ما صدقت اليمين المغلظة هذة انا لا الومك لأن قد تفكر باني انسان كافر ( والعياذ بالله ) واليمين لا تعني شيئاً لي !!! اذا كان هذا هو تفكيرك فدعني اقنعك بالمنطق مش تقول هذا نصب وتغلق الموضوع وتحلى بالصبر فان الصبر فضيلة ويمكن ان يفتح لك هذا ابواب الرزق الوفير فزمن الشقى والتعب وعرق الجبين ولى واصبح زمن العقول النيرة ، وحتى يتسهل لكم فهم الموضوع سوف اصيغة على شكل سؤال وجواب حتى يسهل الموضوع ..
س : ماذا تريد مني بالضبط ؟
جـ : أريد ان اجعلك تربح من استخدامك للانترنت ، ومش راح اقول لك انك باتربح آلالاف الدولارات واكذب عليك بل ستحصل كمرحلة اولى على ثلاثين الى اربعين دولار شهرياً لمدة شهرين ( أجعلها مثلاً تغطي تكاليف اشتراكك بالانترنت اقل حاجة او اسحبها لتستفيد منها )
س : يا عم خمسين دولار قليلة ( تحاول المغالطة ) وما تكلف وجع الراس اللي انت مسببة لي ؟ وبعدين ايش اللي بتستفيدة انت من دعوتك لي بالاشتراك ؟
جـ : يا سيدي انا قلت لك ثلاثين الى اربعين دولار في اول شهرين والربح قابل للزيادة كله حسب مجهودك زي أي عمل تجاري في الواقع يبدأ بمبلغ صغير ثم يتوسع ، وانا مستفيد اني اذا دعوتك للاشتراك في هذة الشركة ساحصل على مقابل مادي كنوع من الدعاية للموقع ( زي عمولات الشركات بالضبط ، اذا بعت لهم منتج لك عمولتك الخاصة ) ولكن بدون ان تخصم من ارباحك أي مبلغ .. العمولة مقدمة من الشركة
س : انا مش فاضي ومافي معي الوقت الكافي ؟ ( عشان تغلق عليا الموضوع )
جـ : كل اللي انا طالبة منك عشر دقايق يومياً ويمكن اقل لانك باتفتح الاعلان ومش ضروري تشاهدة نزل الصفحة لاسفل ومارس بقية نشاطك في الانترنت من تصفح ودردشة وغيرة .. ( فتحت لك الموضوع من ثاني صح )
س : طيب ايش نوع هذة الشركات وليش باتدفع لي ولك اصلاً ؟؟ ( انت شكلك كذاب ) طبعاً هذة الجملة الاخيرة باتقولها في سرك ..
جـ : انا اقول لك يا سيدي ،، الشركات هذة باتدفع لك ولي مقابل انك تشوف اعلانات عن مواقع بالانترنت ، نفس شركة الكوكا كولا مش بتروح للتلفزيون وتدفع فلوس عشان الناس يتفرجوا اعلاناتها ؟؟ الفكرة نفس الفكرة بس هذة عن طريق الأنترنت .
س : يا عم انا مش مقتنع اشتي تضرب لي مثال ؟
جـ : ولا يهمك .. انا نفسي اخذت فترة حتى اقتنعت .. اكيد انك شفت المنتديات الكبيرة التي انتشرت في الانترنت ومواقع تحميل الافلام والاغاني وغيرها ، انت بتزورها لاجل المتعة او الثقافة اوغيرها ولكن هل فكرت لماذا اصحابها ينشئوها اصلاً ويتعبوا كل هذا التعب ؟؟؟ عشان الارباح تجيهم من عدة طرق واهمها مشاهدة زوار المنتديات لأعلانتهم والا ليش بايكلفوا خاطرهم ويتعبوا انفسهم ويعملوا منتديات ؟
س : يا أخي انا مش عايز اعمل منتدى ولا عندي منتدى اصلاً فكيف باربح ؟
جـ : يا باشا هذا مجرد مثل عشان تقتنع ان الربح حقيقة في الانترنت انما انت لك طريقة اخرى لكي تربح بدون ما تعمل أي منتدى ..
س : طيب كيف باربح وكيف باتوصلني الفلوس ؟
جـ : حلووووو جداً .. اذا وصلت في قراءتك لهذة النقطة فاهنيك فانت على مشارف الربح أجابة السؤال الأول النيوبوكس والون بوكس وكاشيوم .. واجابة السوال الثاني اليرت باي .
س : ايش هذا ؟؟ شكلك تحولت الى مشعوذ بتقرأ عليا تعاويذ سحرية حتى تنصب عليا ؟
جـ : هاهاها لا والله ياعم ، هذة اسماء الشركات التي بتشترك فيها والاخيرة اسم البنك اللي بتفتح فيه حساب مجاني ( زي الياهو والجيميل ) .. حلو الكلام ؟
س : لا مش حلو ؟؟ انت ما فهمتني كيف باتوصلني فلوسي؟؟
جـ : صبرك عليا بس يا باشا .. البنك الالكتروني دة بنك مضمون ومقرة في كندا .. بعدما تربح الفلوس من الشركات باتحولك الفلوس الى هذا البنك .. والذي تقدر تسحب فلوسك منه بعدة طرق
ـ تحويل مباشر لحسابك البنكي في البنك اللي في بلدك .
ـ تقدر تشتري أي حاجة من الانترنت عن طريق هذا البنك .
ـ عن طريق أي وسيط يرسل لك الاموال عبر الويسترن يونيون وهذة متوفرة في كل البلدان .. والوسيط مثل شركة دهب أو غيرها اعمل بحث بالجوجل عن وسيط اليرت باي وستحصل الآلاف .
ـ لو معك فيزا كارد او ماستر كارد تتحول مباشرة اليها وتسحبها من اقرب صراف آلي .
س : اوكي ، طيب انا مش فاهم انجليزي كويس هل يؤثر هذا في امكانية الربح ؟
جـ : ولا تحتاجها في أي حاجة .. انا باكون معاك خطوة بخطوة حتى تصل الفلوس الى يدك باذن الله
س : ايش قال المثل ( خليك وراء الكذاب لحد باب الدار ) وانا باجرب وباشوف ما دام مش باخسر الا عشر دقايق زي ما بتقول ؟ أبدا الشرح يا عم محدش واخذ منها حاجة ..
جـ : في البداية قول توكلت على الله حسبي الله ونعم الوكيل ( ومن توكل على الله فهو حسبة ) وباذن الله سوف تكون بدايتك للربح الوفير باذن الله
سيكون الشرح على جزئين :
ـ شرح التسجيل في البنك .
ـ شرح التسجيل في الشركات الربحية ( نيوبوكس ، كاشيوم ، ون بوكس )


أولاً : شرح التسجيل في البنك :


للتسجيل أضغط هنا
ستظهر لكم هذة الصفحة وهي الصفحة الرئيسية للبنك .. تابع التعليمات






















خلاص الف مبروووك حسابك البنك اصبح جاهز الآن وبامكانك البدء بالعمل بالشركات الربحية


ثانياً : شرح التسجيل في شركات الربح :


( ملاحظة ) معظم شركات الربح متشابهة ولو فهمت العمل في هذة الشركة القادمة باتفهم العمل في بقية الشركات
وقبل البدء في الشرح يجب توضيح نقاط مهمة وهي :
1 ـ لاتقم بعمل اكثر من حساب من خلال جهازك لان الشركة ستقوم بغلق حسابك نهائياً بما فيه من رصيد متبقى
2 ـ لا تشترك مرتين بنفس الموقع لان الشركة سوف تكتشف انك غشاش وبالتالي توقف حسابك
3 ـ لا تقوم بفتح اكثر من اعلان بنفس الوقت لانه لن يحتسب لك .. بل شاهد الآعلان الاول حتى نهايتة ثم ابدا بالثاني وهكذا .
4 ـ اعمل ملف نصي بالورد او الاكسل واكتب اسم الملف الاول حساباتي في شركات الربح والثاني اكتب حسابي في البنك وسجل بداخلة اسمك المستعار اليوسر نيم مع الباسورد الخاص بها
مثال
1ـ شركة النيو بوكس
الرابط

www.neobux.com
اليوسر نيم : mahammmed
الباسورد : parchlona
وهكذا الشركة الثانية
ويجب ان تحفظ الملف هذا لانك ستندم لونسيت الباسورد الخاص بك . وايضاً يسهل عليك الدخول في في الموقع مباشرة بمجرد الضغط على الرابط


1 ـ التسجيل في شركة نيوبوكس العملاقة والآولى في مجال الربح





للتسجيل اضغط هنا
او اضغط على البانر ( الصورة )















ثم تابع مع الصور


*****
**

*****
**


*****
**

*****
**
للدخول الى الشركة

*****




*****
بعد تسجيل الدخول وابدأ بضغط الاعلانات والبدأ فى الربح

**



**
***
**



علامة النجمة المضيئة تدل على أنك لم تقم بضغط الإعلان
عندما تنتهى من ضغط الإعلان تتحول علامة النجمة إلى اللون الباهت

بعد ضغطك على الإعلان يظهر أعلى صفحة الإعلان موقت العد




يجب أن تنتظر حتى يكتمل العد




وتظهر هذه الصورة لتدل على اتمامك لضغط الإعلان بنجاح وحصولك على واحد سنت



بعد ضغطك للإعلانات الأربعة ستلاحظ زيادة رصيدك جنب اسمك أعلى الصفحة

أى استفسارات لا تترددوا

وهذه بعض التوضيحات عن بعض الأشياء فى حسابك فى الشركة فى الصورة الآتية











وحتى تحصل على ريفيرال اضغط فوق Banners في شمال صفحة حسابك ستظهر الصفحة كالتالي


ولطلب السحب عند بلوغك 2 دولار اضغط فوق Your payment


بعد الضغط تظهر لك هذه الصفحة



كدة المبلغ وصل حسابك فى اقل من ثوانى







اثباتات الدفع الشخصية



اثبات الدفع الاول السخصى








اظن يا شباب بعد الاثبات دة مفيش شك فى الشركة

الشركة صادقة وعلى ضمنانتى






توضيحات أخرى عن الشركة

يمكنك زيادة أرباحك من الشركة بزيادة عدد الريفيرال
الريفيرال: هم الأشخاص الذين يشتركون فى الشركة من خلالك وذلك عن طريق الرابط الخاص بك والذى ستجده بعد الضغط على كلمة Banner من داخل حسابك فى الشركة

لا يمكنك بدأ جمع الريفيرال إلا بعد مرور شهر واحد على إشتراكك

وخلى هدفك فى الأول جمع 10 ريفيرال فقط وبكده هيكون مكسبك فى الشهر 7.2 دولار (يعنى 36 جنيه مصرى فى الشهر)
يعنى ممكن تدفع حق فاتورة النت وزياده كمان
وهذا فى مقابل 5 دقائق فقط من وقتك يوميا لضغط الإعلانات

وطبعا ممكن تزود عدد الريفيرال زى ما تحب بعد كده وانت ومهارتك فى جمع الريفيرال وبالتالى تضاعف مكسبك عدة مرات

منتظر ايه؟ ابدأ من دلوقتى واشترك حالا



ملحوظة لا يمكنك الإشتراك بأكثر من حساب واحد على جهازك

أى استفسارات لا تترددوا

رابط التسجيل مرة اخرى

للتسجيل اضغط هنا
او اضغط على البانر ( الصورة )






















التسجيل في شركة اون بوكس العملاقة والثانية في مجال الربح

اولا
اضغط هنا

او اضغط على البانر ( الصورة )

ثم اتبع الصور

ثم اكتب البيانات

بعد انهاء التسجيل

اذهب الان الى الايميل الخاص بك وابحث عن رسالة التفعيل من ONBUX ستجدها في صندوق الوارد او البريد غير الهام هكذا:











دى يا صاحبى اثباتات الدفع الخاصة بى والتى تثبت ان الشركة صاادقة

اثبات الدفع الاول

اثبات الدفع الثانى الشخصى

اثبات الدفع الثالث الشخصى







اثبات الدفع الشخصى الرابع






اظن يا شباب بعد الاثباتات دى مفيش شك فى الشركة

الشركة صادقة وعلى ضمنانتى
ولدعوة اصدقائك للاشتراك بالموقع اضغط فوق Bannersفي صفحة الحساب الخاصة بك ستظهر لك هذة الصفحة :





فى المرحلة دى هيكون شرح طريقة السحب من شركة اون بكس




















كدة انتهى شرح كيفية السحب من الشركة





كدة انتهى شرح شركة اون بوكس



3 ـ التسجيل في شركة كاشيوم العملاقة والثالثة في مجال الربح




للتسجيل اضغط هنا

او اضغط على البانر






ثم اتبع الشرح كما بالصور

الشرح بالصور
















بعد تفعيل حسابك اعمل دخول لحسابك وبدأ بضغط الاعلانات وابدأ فى الربح
































اثباتات الدفع الشخصية


اثبات الدفع الشخصى الاول







اثبات الدفع الشخصى الثانى


وصل ياشباب بعد اربع ايام من طلب السحب










اظن يا شباب بعد الاثباتات الشخصية دى مفيش شك فى الشركة

الشركة صادقة وعلى ضمنانتى


فى المرحلة التالية شرح ازاى تسحب ارباحك من الشركة


دى اهم خطوة بالنسبة ليك وانت منتظر اليوم اللى هتعمل فى الخطوات دى بفارغ الصبر

اتبع الصور خطوة خطوة فهى على الاثبات الشخصى الثانى
















وهكذا يبقى خلصنا شرح الثلاثة الشركات العملاقة للربح مع الاشتراك في البنك





يتبقى لدينا موضوع هام جداً وهو كيف أزيد من ارباحي ؟
طبعاً المردود لعدد الضغطات الخاص بك قليل جداً فكيف تزيدة ؟
الشركات في هذا المجال كنوع من التشجيع حتى تنتشر عاملة نظام اسمته الريفيرال
س : ما هو الريفيرال .. ورجعنا للاسئلة مرة ثانية بعدما قلت اني خلاص صرت فاهم ؟
جـ : ولا يهمك انا باشرح لك بطريقة مبسطة عن الريفيرال
انا اول ما اشترك في النيو بوكس مثلاً بايعطوني رابط خاص بي علشان ادعوا اصحابي الى الاشتراك بالموقع عن طريقي .
بمجرد ما انشر هذا الرابط في المنتديات او ارسله لاصحابي يشتركوا عن طريقي اول ما يشترك شخص يبقى معي ريفيرال واحد واذا اشترك اثنين يبقى معي 2 ريفيرال وهكذا
س : طيب ايش باستفيد من الريفيرال هذا ؟
جـ : باتستفيد من ضغطاتهم للاعلانات .. يعني اول ما يضغط صديقك اللي اشترك عن طريقك على الاعلان بايحقق ربح 1 سنت زي ما قلنا والمفأجاه انت با يكون لك سنت ايضاً .. شفت الحلاوة
س : يعني اذا دعيت عشرين شخص للاشتراك في الثلاث الشركات كم با يكون ربحي ؟
جـ : تعال نحسبها .. 20شخص × 4سنت × 3 شركات اعلانية = 240سنت يعني 2.4 في اليوم يعني 72 دولار في الشهر
هذا لعشرين شخص فقط فما بالك بمئات الاشخاص واترك الحسبة لك كم با يكون دخلك في الشهر بس احذر من الشركات النصابة واعتمد في شغلك على الثلاث الشركات فقط ولا تغلط غلطتي وتشترك بعدة شركات وتطلع نصابة في الاخير وما تعطيك فلوسك .
الشركات النصاابة دى تعرفها بمميزاتها الخيالية يعنى تقول لك الضغط ب نصف ولا واحد دولار و500ولا 600 اعلان ومثل هذه المميزات يقع فيها كل من هو جديد بموضوح الربح
س : انا ما معي عشرين صاحب وبعض اصحابي ما بتعجبهم الفكرة فكيف اعمل ؟
بسيطة يا عم .. خذ موضوعي هذا وانسخة باي منتدى " اى منتدى!!!!
لا بل تكتب فى جوجل (منتديات الربح من الانترنت) هيجيبلك جوجل منتديات كتيرة " سجل فيها وانسخ الموضوع واستبدل رابط الأشتراك الخاص بي برابط الاشتراك الخاص بك ... مع ان الموضوع حصري وممنوع النقل لكن ولا يهمك
خذه وانسخة وانشرة في المنتديات واتوكل على الله وشوف كم باتجيلك من ريفيرالات نشطة
واي خدمة او استفسار عن أي حاجة في أي وقت انا جاهز وتحت امركم راسلوني على ايميلي الخاص
earnmony22@yahoo.com
تحياتي وامنياتي بالتوفيق لكم جميعا





المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
شرح مفصل عن كيفية الربح من الانترنت و افضل 3 شركات ربح على الاطلاق موثوق بها alieldin الربح من الانترنت 12 09-01-2016 12:23 PM
هل موضوع الربح من الانترنت حقيقي ام خيال ؟ khaled hammad الربح من الانترنت 2 25-04-2015 02:48 PM
Paidvertsشرح شامل للموقع و طرق الربح منه najib11 الربح من الانترنت 0 15-02-2015 06:23 AM
مرة تانية مشكلة بردو ميحلهاش إلا عتاولة داماس عن كيفية تحقيق الربح المادى من الانترنت محمد عبد القادر برامج 1 15-09-2009 05:10 PM
الفيتامينات... موضوع شامل عبير الطب البشري - العلاج بالأدوية و الأعشاب الطبية 2 27-11-2004 01:34 PM
09-01-2011, 12:23 AM
mahammmed غير متصل
موقوف
رقم العضوية: 356832
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 51
إعجاب: 0
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #2  



أقسم بالله العلي العظيم بأن هذا الموضوع صادق ولا يحوي أي نوع من انواع الغش او التظليل او النصب والاحتيال والله علي ما اقول شهيد .
مرحبا شباب ..
حبيت ان ابدأ موضوعي هذا بالقسم المؤكد والذي يجعلك تمضي في قراءة الموضوع هذا حتى النهاية ( وارجوا من الادارة التثبيت ) وفي حالة طلبت منك أي فلس أو رقم حسابك البنكي لا تقرأ بقية الموضع واعرف اني نصاب .
طيب لو ما صدقت اليمين المغلظة هذة انا لا الومك لأن قد تفكر باني انسان كافر ( والعياذ بالله ) واليمين لا تعني شيئاً لي !!! اذا كان هذا هو تفكيرك فدعني اقنعك بالمنطق مش تقول هذا نصب وتغلق الموضوع وتحلى بالصبر فان الصبر فضيلة ويمكن ان يفتح لك هذا ابواب الرزق الوفير فزمن الشقى والتعب وعرق الجبين ولى واصبح زمن العقول النيرة ، وحتى يتسهل لكم فهم الموضوع سوف اصيغة على شكل سؤال وجواب حتى يسهل الموضوع ..
س : ماذا تريد مني بالضبط ؟
جـ : أريد ان اجعلك تربح من استخدامك للانترنت ، ومش راح اقول لك انك باتربح آلالاف الدولارات واكذب عليك بل ستحصل كمرحلة اولى على ثلاثين الى اربعين دولار شهرياً لمدة شهرين ( أجعلها مثلاً تغطي تكاليف اشتراكك بالانترنت اقل حاجة او اسحبها لتستفيد منها )
س : يا عم خمسين دولار قليلة ( تحاول المغالطة ) وما تكلف وجع الراس اللي انت مسببة لي ؟ وبعدين ايش اللي بتستفيدة انت من دعوتك لي بالاشتراك ؟
جـ : يا سيدي انا قلت لك ثلاثين الى اربعين دولار في اول شهرين والربح قابل للزيادة كله حسب مجهودك زي أي عمل تجاري في الواقع يبدأ بمبلغ صغير ثم يتوسع ، وانا مستفيد اني اذا دعوتك للاشتراك في هذة الشركة ساحصل على مقابل مادي كنوع من الدعاية للموقع ( زي عمولات الشركات بالضبط ، اذا بعت لهم منتج لك عمولتك الخاصة ) ولكن بدون ان تخصم من ارباحك أي مبلغ .. العمولة مقدمة من الشركة
س : انا مش فاضي ومافي معي الوقت الكافي ؟ ( عشان تغلق عليا الموضوع )
جـ : كل اللي انا طالبة منك عشر دقايق يومياً ويمكن اقل لانك باتفتح الاعلان ومش ضروري تشاهدة نزل الصفحة لاسفل ومارس بقية نشاطك في الانترنت من تصفح ودردشة وغيرة .. ( فتحت لك الموضوع من ثاني صح )
س : طيب ايش نوع هذة الشركات وليش باتدفع لي ولك اصلاً ؟؟ ( انت شكلك كذاب ) طبعاً هذة الجملة الاخيرة باتقولها في سرك ..
جـ : انا اقول لك يا سيدي ،، الشركات هذة باتدفع لك ولي مقابل انك تشوف اعلانات عن مواقع بالانترنت ، نفس شركة الكوكا كولا مش بتروح للتلفزيون وتدفع فلوس عشان الناس يتفرجوا اعلاناتها ؟؟ الفكرة نفس الفكرة بس هذة عن طريق الأنترنت .
س : يا عم انا مش مقتنع اشتي تضرب لي مثال ؟
جـ : ولا يهمك .. انا نفسي اخذت فترة حتى اقتنعت .. اكيد انك شفت المنتديات الكبيرة التي انتشرت في الانترنت ومواقع تحميل الافلام والاغاني وغيرها ، انت بتزورها لاجل المتعة او الثقافة اوغيرها ولكن هل فكرت لماذا اصحابها ينشئوها اصلاً ويتعبوا كل هذا التعب ؟؟؟ عشان الارباح تجيهم من عدة طرق واهمها مشاهدة زوار المنتديات لأعلانتهم والا ليش بايكلفوا خاطرهم ويتعبوا انفسهم ويعملوا منتديات ؟
س : يا أخي انا مش عايز اعمل منتدى ولا عندي منتدى اصلاً فكيف باربح ؟
جـ : يا باشا هذا مجرد مثل عشان تقتنع ان الربح حقيقة في الانترنت انما انت لك طريقة اخرى لكي تربح بدون ما تعمل أي منتدى ..
س : طيب كيف باربح وكيف باتوصلني الفلوس ؟
جـ : حلووووو جداً .. اذا وصلت في قراءتك لهذة النقطة فاهنيك فانت على مشارف الربح أجابة السؤال الأول النيوبوكس والون بوكس وكاشيوم .. واجابة السوال الثاني اليرت باي .
س : ايش هذا ؟؟ شكلك تحولت الى مشعوذ بتقرأ عليا تعاويذ سحرية حتى تنصب عليا ؟
جـ : هاهاها لا والله ياعم ، هذة اسماء الشركات التي بتشترك فيها والاخيرة اسم البنك اللي بتفتح فيه حساب مجاني ( زي الياهو والهوت ميل ) .. حلو الكلام ؟
س : لا مش حلو ؟؟ انت ما فهمتني كيف باتوصلني فلوسي؟؟
جـ : صبرك عليا بس يا باشا .. البنك الالكتروني دة بنك مضمون ومقرة في كندا .. بعدما تربح الفلوس من الشركات باتحولك الفلوس الى هذا البنك .. والذي تقدر تسحب فلوسك منه بعدة طرق
ـ تحويل مباشر لحسابك البنكي في البنك اللي في بلدك .
ـ تقدر تشتري أي حاجة من الانترنت عن طريق هذا البنك .
ـ عن طريق أي وسيط يرسل لك الاموال عبر الويسترن يونيون وهذة متوفرة في كل البلدان .. والوسيط مثل شركة دهب أو غيرها اعمل بحث بالجوجل عن وسيط اليرت باي وستحصل الآلاف .
ـ لو معك فيزا كارد او ماستر كارد تتحول مباشرة اليها وتسحبها من اقرب صراف آلي

(هنـــــــــــــــــــا طريقة عمل فيزا سهلة التكاليف . سيبك من الفيزا دلوئتى ونكمل الشرح وبعد كدا ارجعلها لو حبيت تطلع فيزا )


س : اوكي ، طيب انا مش فاهم انجليزي كويس هل يؤثر هذا في امكانية الربح ؟
جـ : ولا تحتاجها في أي حاجة .. انا باكون معاك خطوة بخطوة حتى تصل الفلوس الى يدك باذن الله
س : ايش قال المثل ( خليك وراء الكذاب لحد باب الدار ) وانا باجرب وباشوف ما دام مش باخسر الا عشر دقايق زي ما بتقول ؟ أبدا الشرح يا عم محدش واخذ منها حاجة ..
جـ : في البداية قول توكلت على الله حسبي الله ونعم الوكيل ( ومن توكل على الله فهو حسبة ) وباذن الله سوف تكون بدايتك للربح الوفير باذن الله
سيكون الشرح على جزئين :
ـ شرح التسجيل في البنك .
ـ شرح التسجيل في الشركات الربحية ( نيوبوكس ، كاشيوم ، ون بوكس )


أولاً : شرح التسجيل في البنك :

للتسجيل أضغط هنا
ستظهر لكم هذة الصفحة وهي الصفحة الرئيسية للبنك .. تابع التعليمات






















خلاص الف مبروووك حسابك البنك اصبح جاهز الآن وبامكانك البدء بالعمل بالشركات الربحية

ثانياً : شرح التسجيل في شركات الربح :
( ملاحظة ) معظم شركات الربح متشابهة ولو فهمت العمل في هذة الشركة القادمة باتفهم العمل في بقية الشركات
وقبل البدء في الشرح يجب توضيح نقاط مهمة وهي :
1 ـ لاتقم بعمل اكثر من حساب من خلال جهازك لان الشركة ستقوم بغلق حسابك نهائياً بما فيه من رصيد متبقى
2 ـ لا تشترك مرتين بنفس الموقع لان الشركة سوف تكتشف انك غشاش وبالتالي توقف حسابك
3 ـ لا تقوم بفتح اكثر من اعلان بنفس الوقت لانه لن يحتسب لك .. بل شاهد الآعلان الاول حتى نهايتة ثم ابدا بالثاني وهكذا .
4 ـ اعمل ملف نصي بالورد او الاكسل واكتب اسم الملف الاول حساباتي في شركات الربح والثاني اكتب حسابي في البنك وسجل بداخلة اسمك المستعار اليوسر نيم مع الباسورد الخاص بها
مثال
1ـ شركة النيو بوكس
الرابط

www.neobux.com
اليوسر نيم : mahammmed
الباسورد : parchlona
وهكذا الشركة الثانية
ويجب ان تحفظ الملف هذا لانك ستندم لونسيت الباسورد الخاص بك . وايضاً يسهل عليك الدخول في في الموقع مباشرة بمجرد الضغط على الرابط


1 ـ التسجيل في شركة نيوبوكس العملاقة والآولى في مجال الربح



للتسجيل اضغط هنا
او اضغط على البانر ( الصورة )















ثم تابع مع الصور


*****
**

*****
**


*****
**

*****
**
للدخول الى الشركة

*****



*****
بعد تسجيل الدخول وابدأ بضغط الاعلانات والبدأ فى الربح
**



**
***
**



علامة النجمة المضيئة تدل على أنك لم تقم بضغط الإعلان
عندما تنتهى من ضغط الإعلان تتحول علامة النجمة إلى اللون الباهت

بعد ضغطك على الإعلان يظهر أعلى صفحة الإعلان موقت العد




يجب أن تنتظر حتى يكتمل العد




وتظهر هذه الصورة لتدل على اتمامك لضغط الإعلان بنجاح وحصولك على واحد سنت



بعد ضغطك للإعلانات الأربعة ستلاحظ زيادة رصيدك جنب اسمك أعلى الصفحة

أى استفسارات لا تترددوا

وهذه بعض التوضيحات عن بعض الأشياء فى حسابك فى الشركة فى الصورة الآتية












وحتى تحصل على ريفيرال اضغط فوق Banners في شمال صفحة حسابك ستظهر الصفحة كالتالي








ولطلب السحب عند بلوغك 2 دولار اضغط فوق Your payment




بعد الضغط تظهر لك هذه الصفحة




كدة المبلغ وصل حسابك فى اقل من ثوانى







اثباتات الدفع الشخصية



اثبات الدفع الاول الشخصى





الاثبات الشخصى الثانى






الاثبات الشخصى الثالث




اظن يا شباب بعد الاثباتات دى مفيش شك فى الشركة

الشركة صادقة وهى الاولى عالميا وعلى ضمانتى






توضيحات أخرى عن الشركة

يمكنك زيادة أرباحك من الشركة بزيادة عدد الريفيرال
الريفيرال: هم الأشخاص الذين يشتركون فى الشركة من خلالك وذلك عن طريق الرابط الخاص بك والذى ستجده بعد الضغط على كلمة Banner من داخل حسابك فى الشركة

لا يمكنك بدأ جمع الريفيرال إلا بعد مرور شهر واحد على إشتراكك

وخلى هدفك فى الأول جمع 10 ريفيرال فقط وبكده هيكون مكسبك فى الشهر 7.2 دولار (يعنى 36 جنيه مصرى فى الشهر)
يعنى ممكن تدفع حق فاتورة النت وزياده كمان
وهذا فى مقابل 5 دقائق فقط من وقتك يوميا لضغط الإعلانات

وطبعا ممكن تزود عدد الريفيرال زى ما تحب بعد كده وانت ومهارتك فى جمع الريفيرال وبالتالى تضاعف مكسبك عدة مرات

منتظر ايه؟ ابدأ من دلوقتى واشترك حالا



ملحوظة لا يمكنك الإشتراك بأكثر من حساب واحد على جهازك

أى استفسارات لا تترددوا

رابط التسجيل مرة اخرى


للتسجيل اضغط هنا
او اضغط على البانر ( الصورة )




















التسجيل في شركة اون بوكس العملاقة والثانية في مجال الربح

اولا
اضغط هنا

او اضغط على البانر ( الصورة )

ثم اتبع الصور





ثم اكتب البيانات



بعد انهاء التسجيل

اذهب الان الى الايميل الخاص بك وابحث عن رسالة التفعيل من ONBUX ستجدها في صندوق الوارد او البريد غير الهام هكذا:















دى يا صاحبى اثباتات الدفع الخاصة بى والتى تثبت ان الشركة صاادقة


اثبات الدفع الاول

اثبات الدفع الثانى الشخصى

اثبات الدفع الثالث الشخصى






اثبات الدفع الشخصى الرابع







الاثبات الشخصى الخامس


الاثبات الشخصى السادس





الاثبات الشخصى السابع



اظن يا شباب بعد الاثباتات دى مفيش شك فى الشركة

الشركة صادقة وعلى ضمنانتى
ولدعوة اصدقائك للاشتراك بالموقع اضغط فوق Bannersفي صفحة الحساب الخاصة بك ستظهر لك هذة الصفحة :












فى المرحلة دى هيكون شرح طريقة السحب من شركة اون بكس























كدة انتهى شرح كيفية السحب من الشركة





كدة انتهى شرح شركة اون بوكس



3 ـ التسجيل في شركة "ان كريز بوكس" العملاقة والثالثة في مجال الربح




للتسجيل اضغط هنا

او اضغط على البانر











مميزات الشركة هى




5_6 اعلانات يوميا


الحد الادنى 2 دولار


الضغطة 0.007 دولار


ضغطة الريفيرال 0.004 دولار


الدفع على الرت باى & باى بال


الدفع ياصاحبى : ( علشان نكون صريحين مع بعض الدفع بعد شهر من طلب السحب بالنسبة للعضوية العادية لكن اذا رقيت لعضوية "Verified"
ب 3.5 دولار لمدة سنة كاملة فالدفع هيكون فوووووورى و3.5 دولار فى السنة مش حكاية دة مبلغ بسيط مقابل مميزات اعلى من العضوية العادية )


مميزات كل العضويات
مع كيفية الترقية







بعد الضغط على المربع اسفل الصورة السابقة تابع كما بالصورة التالية










للتجسيل اضغط هنا


او اضغط على البانر









الشرح بالصور


بعد الضغط على الرابط املاء البيانات كما بالصورة





















بعد الدخول اضغط الاعلانات وابدأ فى الرابح




اثبات الدفع لاول الشخصى


حكاية الاثبات دة


بعد ما وصلت للحد الادنى 2 دولار
انا طلبت دفع 2.25 دولار ظل المبلغ معلق لاكتر من 25 يوم وفى الفترة اللى ظلها المبلغ معلق انا جمعت 4 دولار تانى غير ال2.25 المعلقين فيا شباب الشركة شدتنى انى ارقى واشوف ان ممكن ندفع 3.50 دولار ونرقى عضويتى لمدة سنة كاملة فانا قلت ممكن تكون نصابة لان مفيش شركة بتقول انك ممكن ترقى عضويتك ب 3.50 دولار وكمان لمدة سنة كاملة فانا مصدقتش وحبت نرجب وكمان اغامر ب 3.50 وارقى عضويتى فى الشركة شدتنى وفى النهاية رقيت وبعد ما رقيت بنظر للمبلغ المعلق لقيته لسة قاعد فرحت ضغطت الغاء السحب فرجع 2.25 $ المعلقين لرصيدى الاساسى وانا قلت انى جمعت 4$ غيرهم فى الفترة اللى قعدها المبلغ معلق يعنى اصبح رصيدى الاساسى 6 دولار فرحت طلبت سحب 6 دولار مرة وحدة وبالفعل كان الدفع فورى يعنى بعد ما طلبت السحب فتحت حسابى بالبنك لقيت ال 6 دولار وصلوا يعنى انا تأكدتلكم من مصداقية الشركة والحمد لله طلعت صااااااادقة وانا يا شباب ادعوكم انكم تسجلوا فيها وانا انصحكم بالترقية


وفى النهااااااااااااية دا الاثبات


وبعد الاثبات محدش يقدر يقول انها نصااااااابة



رابط الاثبات هناااااا






الاثبات تانى من غير الدوشة المكتوبة عليه ولاى واحد عايز ينقله




الاثبات الشخصى الثانى




اظن يا شباب بعد الاثباتات دى مفيش شك فى الشركة فى مثال للصدق من 2008 وهو مدة طويلة اه بعد شهر

لكن صاادقة وبتدفع انت لو عايز تقبض فوررى رقى عضويتك ب 3.5 دولار فقط لمدة سنة وهى مضمونة وصادقة وشغالة من 2008 ولو عايزة تنصب كان نصبت من زمان


دى صورة لحسابى بعد الترقية






كدة انتهى الشرح وبالتوفيق واتمنالك ربح وفير مع هذه الشركة العملاقة


وفى النهاية اتمنى انك تسجل عن طريقى


والله الموفق





يتبقى لدينا موضوع هام جداً وهو كيف أزيد من ارباحي ؟
طبعاً المردود لعدد الضغطات الخاص بك قليل جداً فكيف تزيدة ؟
الشركات في هذا المجال كنوع من التشجيع حتى تنتشر عاملة نظام اسمته الريفيرال
س : ما هو الريفيرال .. ورجعنا للاسئلة مرة ثانية بعدما قلت اني خلاص صرت فاهم ؟
جـ : ولا يهمك انا باشرح لك بطريقة مبسطة عن الريفيرال
انا اول ما اشترك في النيو بوكس مثلاً بايعطوني رابط خاص بي علشان ادعوا اصحابي الى الاشتراك بالموقع عن طريقي .
بمجرد ما انشر هذا الرابط في المنتديات او ارسله لاصحابي يشتركوا عن طريقي اول ما يشترك شخص يبقى معي ريفيرال واحد واذا اشترك اثنين يبقى معي 2 ريفيرال وهكذا
س : طيب ايش باستفيد من الريفيرال هذا ؟
جـ : باتستفيد من ضغطاتهم للاعلانات .. يعني اول ما يضغط صديقك اللي اشترك عن طريقك على الاعلان بايحقق ربح 1 سنت زي ما قلنا والمفأجاه انت با يكون لك سنت ايضاً .. شفت الحلاوة
س : يعني اذا دعيت عشرين شخص للاشتراك في الثلاث الشركات كم با يكون ربحي ؟
جـ : تعال نحسبها .. 20شخص × 4سنت × 3 شركات اعلانية = 240سنت يعني 2.4 في اليوم يعني 72 دولار في الشهر
هذا لعشرين شخص فقط فما بالك بمئات الاشخاص واترك الحسبة لك كم با يكون دخلك في الشهر بس احذر من الشركات النصابة واعتمد في شغلك على الثلاث الشركات فقط ولا تغلط غلطتي وتشترك بعدة شركات وتطلع نصابة في الاخير وما تعطيك فلوسك .
الشركات النصاابة دى تعرفها بمميزاتها الخيالية يعنى تقول لك الضغط ب نصف ولا واحد دولار و500ولا 600 اعلان ومثل هذه المميزات يقع فيها كل من هو جديد بموضوح الربح
س : انا ما معي عشرين صاحب وبعض اصحابي ما بتعجبهم الفكرة فكيف اعمل ؟
بسيطة يا عم .. خذ موضوعي هذا وانسخة باي منتدى " اى منتدى!!!!
لا بل تكتب فى جوجل (منتديات الربح من الانترنت) هيجيبلك جوجل منتديات كتيرة " سجل فيها وانسخ الموضوع واستبدل رابط الأشتراك الخاص بي برابط الاشتراك الخاص بك ... مع ان الموضوع حصري وممنوع النقل لكن ولا يهمك
خذه وانسخة وانشرة في المنتديات واتوكل على الله وشوف كم باتجيلك من ريفيرالات نشطة
واي خدمة او استفسار عن أي حاجة في أي وقت انا جاهز وتحت امرك راسلنى على ايميلي الخاص
earnmony22@yahoo.com

تحياتي وامنياتي بالتوفيق لكم جميعا








لشركات مجربة مع اثباتات الدفع الخاصة بى مع الشرح الكامل اضغط هنااااااااا
ادخل ولن تندم واتفرج وقول رأيك


وفى النهاية السلام خير ختام

 


موضوع شامل عن كيفية الربح من الانترنت

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.