أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

27-11-2010, 06:42 PM
mahmoud11 غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

حساسية فى صدرى وعامل زايدة وفتاء وفى 15 غرزة فى جبهتى هل آخذ اعفاء؟

انا كنت كاتب الموضوع ده قبل كده ودورت علية عشان اضيف فية ومعملش كذا موضوع ملقتش انا كنت كات قبل كدان انى عندى حساسية فى صدرى وعامل زايدة وفتاء وفى 15 غرزة فى جبهتى نتيجة حادثة فعايز اعرف للى دخله التجنيد هلى الحاجات دى ممكن تطلع كشف طبى والبنسبة لحساسية الصدر هى مش علطول بتبقى ظاهرة اعمل اية عشان اثبتلهم فى الجيش انى تعبان لان حساسية الصدر دى بتزيد فى التراب او الساقعه كدة يعنى ممكن اجيب كشف طبى واثبت ان عندى حساسية دة اولا
ثانيا بالنسبة لسفؤى لو جالى عقد عمل انا مكتوب فى الشهادة انى معاف لغاية ما اخويا يكمل 21 سنة او انا اجيب سن ال 29 واخويا حيجيب 21 سنة وهو فى اخر سنة رابعة حيكون لسه فى اخر السنة ولسة امتحاناته مجتش فعايز اعرف انا ممكن اسافر ولا لا يعنى ينغع اطلع تصريح سفر يعنى فى حد ادنى عشان اطلع التصريح دة ارجو التفكير فى السؤال ده
ثالثا انا عايز اعرف لما ااقدم الجيش انا ليا ارجا وكشف طبى ولا لا عشان سمعت انى حتجند فورى ما مش فاهم الجملة بتاعت حتجند فورى يعنى ليا ارجا ولا لا
ارجو الاجابة على التلات اسلة بتوعى لان الموضوع قرب شهر 6 الى جاى المفروض حقدم

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
داعية معروفة تلفـظ أنفاسها وهي ساجدة على جبل الصفا فجر الخميس في شهر شعبان ! abcman المنتدى الاسلامي 4 08-11-2014 12:27 AM
علاج فعال لحساسية الغبار,علاج حساسية الغبار,طرق الوقايه من حساسية الغبار,افضل ال وردة البستان الطب البشري - العلاج بالأدوية و الأعشاب الطبية 0 07-03-2013 03:57 PM
قصة عريس ليلة عرسة max@max صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 4 22-04-2010 10:29 PM
لقد عاد الاسد الى عرشة :- حصرياً البرنامج الاروع فى ازالة الخلفيات من الصور .. Fluid Mask3 Dr.MoHaMeD5910 برامج 20 14-07-2009 08:47 PM
صورة صخرة ساجدة لله [سبحان الخالق] الهاشمي صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 11 26-07-2004 10:17 AM
27-11-2010, 11:50 PM
gamal gamal غير متصل
محامى ومستشار قانوني
إعجاب: 1,042
تلقى 429 إعجاب على 67 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1330 موضوع

اذا قدمت فى ميعادك بدون تخلف فسيكون
لك كل حقوقك العادية للمجند .. أما اذا
تخلفت عن موعدك فستلبس على الفور
بدون أى حقوق ......................

مسألة الأمراض التى تعانيها اجتهد أن تبينها
لمن سيوقع عليك الكشف الطبى ...
والكلمة كلمتهم فى ذلك ..............

وتصريح السفر ممكن تحصل عليه ما دام أن
السبب قائم عندك وبشرط قبل موعد انتهاؤه
بستة أشهر على الأقل ..........

السـيد الـجمـل
المحامى
بـالنقض والإدارية والدستورية العليا
30 ش عنتر من ش الإنتاج من ش كريستال عصفور عزبة عثمان شبرا الخيمة
الإستشارات المجانية في المنتدى فقط !!
ت / 18303730 010
المعلومات القانونية في هذا المنتدى ملكية فكرية لبوابة داماس فقط فاعلم

حساسية فى صدرى وعامل زايدة وفتاء وفى 15 غرزة فى جبهتى هل آخذ اعفاء؟

English