أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > منتدى الشعر العربي والخواطر والنثر

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

17-11-2010, 06:05 PM
خالد الأحزان غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى إعجاب 1 على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

هكون شاهد

هكون شاهد ياللي بكيت ياما وخسرت دمعي عليك ياللي جرحت وضحكتك باينه ف عينيك كسرت قلبي والزمن عليك هيدور تحصد خيانة وغدر زرعتهم بأيديك اللي أنت فاكره هيتنسي بينك وبيني بقي صورة ثابتة وكل يوم بتشوفها عيني مستني لحظة ماالزمن يكويك بناره يمكن ساعتها النار ف قلبك دي تواسيني صورتك معايا شايلها لسة جوه جيبي لو حد شافها بقوله آه صورة حبيبي صورة اللي قال عايش حياته عشان حبيبه وف لحظة باعني وقاللي قلبك مش نصيبي صورتك معايا دفنت فيها ذكرياتي دايماً بشوف فيها أسود أيام حياتي هحرقها يوم ماهيتكسر قلبك عليا يوم ما الزمان هيدوقك جرحي وآهاتي زي أما خنت وبعت قبلي عملت فيا لا بجد شاطر .. كنت بطل المسرحيه بشكر خيانتك .. آه عشان حرمتني منك دي بجد من قلبك أكيد أجمل هديه حتي أما بعت لعبت دور انسان برئ قولتلي عاشقك بس دي نهاية الطريق بتحب تبقي قصاد عيون الناس ملاك وجوه قلبك بحر نار جواه غريق لو سبت حب بيبقي ليك مليون بديل يديك مشاعر كدب بس شعور جميل وأهو كله عندك زي بعض وكل مره تبدأ بحب وتنتهي القصة برحيل من دا ل دا والحب عندك كلمتين تسمع كلام وهتفرق ايه بتحب مين اسهل ماعندك تترمي ف حضن النهارده وتكون لغيره بعدها لو فات يومين لو إنت فاكر أن قلبك قلب طيب خليني أقولك جرح قلبي سنين ياطيب جرحتني وقتلت احساسي وهذّلك ويوم عشانك بحسبه وأكيد قريّب أنا نفسي أشوفك جوه نار علشان تدوق وتحس باللي عملته يمكن يوم تفوق خلاص قساوتك حررت احساسي منك مبقاش هواك ولا لحظه ولا دمعة وشوق من كتر ما قسيت بينا مبقاش فيه عتاب ولا حب نحلم نبقي بيه فوق السحاب أخترت غيري وبكره لازم يوم هتندم علي حب غالي بعته بشوية تراب أنا مش هدمر دنيتك مع إني قادر ولا يوم هكون زيك أنا كداب وغادر أنا بس سايبك للزمن ولحكم ربي وف وقت إعدامك هكون شاهد وحاضر ف وقت إعدامك هكون شاهد وحاضر

من مواضيعي:
- هكون شاهد

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الآن شاهد صورك من خلال طريقة عرض 3d وعمل ألبوم مدهش .. شاهد الصور المها سووفت أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 3 16-08-2012 06:23 PM
شاهد فضيحة العرب التي ابكت اكثر من 3 مليون شخص شاهد هذا الفيديو ........... محزن جدأ السل Muhammed 2005 أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 0 06-06-2010 01:36 AM
شاهد و اضحك ahmdatef صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 6 16-02-2010 08:34 AM
شاهد من أهله العربي الحر المنتدى العام 1 09-04-2005 02:02 PM

هكون شاهد

English