أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

05-11-2010, 06:35 PM
محمد باشا غير متصل
الوسـام الماسـي
إعجاب: 1,497
تلقى 888 إعجاب على 194 مشاركة
تلقى دعوات الى: 31 موضوع

حسابات موقع رابيد شير و مواقع أخرى لكل واحد حساب خاص (( والله مجربه ))

النهارده ياجماعه انا والله جايبلكو موضوع هيغير نظرة الجميع تماما للرابيدشير والمواقع الأخرى وارجو ان يتم تثبيت الموضوع لانه والله العظيم حقيقى ويستحق

الموضوع ببساطه هو اننا هنستخدم الطريقه السهله جدا اللى الامريكان بيستخدموها للحصول على حسابات رابيد شير والمواقع المذكوره في الأعلى مجانيه

الموقع ده ياجماعه مخصص للامريكيين فقط بسى احنا هنخش على اننا امريكيين وهنملى البيانات على اننا امرييكين واضمنو انا مجرب الموضوع ومفيش اى مشاكل

الخطوات :1-اول حاجه هنخش على الموقع ده ببساطه من خلال الرابط ده

http://Free-Premium.Com/index.php?referral=49763

حسابات موقع رابيد مواقع أخرى

طبعا وبصراحه ده الرابط بتاعى على الموقع وانا اكيد هستفيد من كده بسى انتو برضو مترضوش انى مجهودى يروح هدر واعتقد انى دى اقل رد للجميل وعموما انا مش هجبر اى حد على حاجه انا هسيبكو لضميركم

2-اول منخش هيطلب مننا اننا نختار هديتنا اللى احنا عايزينها اما حسابات رابيدشير او ميجاابلود ونختار المده اما شهر او 3اشهر

3-بعد كده هنملى بيانات سهله جدا وبسيطه جدا مش زى المواقع التانيه اللى بياناتها خمسين صفحه

4-وادى البيانات ولازم نركز فيها كويس

حسابات موقع رابيد مواقع أخرى

1- أكتب إيميلك

2-ايميلك اللي حتستقبل فيه رسالة التفعيل

3- أكتب الباسورد مش بتاع الإيميل ( مستحسن )

4-كود التحقق

5-إسمك يا جميل

6-الشارع

7-المدينة

8-الدولة اكتب أمريكا بالإنجليزي

9- الرمز البريدي 10001

بسى ياجميل كده خلص التسجيل شفت سهل ازاى
نيجى بقى لاهم خطوه واللى هتجبلك الحساب الموقع هيدخلك على صفحه فيها الهديه بتاعتك وعشان تاخد الهديه لازم ببساطه تبعت ل6من اصدقائك انهم يخش يسجلو فى الموقع بتهيقلى مفيش احلى من كده سته بس مش زى المواقع التانيه اللى بتحتاج ولا 200واحد وياريتها كمان بتشتغل دا انت ياراجل على الاقل ليك خمسين صاحب مفيش سته منهم على الاقل هيحبو يساعدوك وانت بعدين ابقى اديهم ياسيدى بيانات حسابك عشان ميحقدوش عليك واطمن لو حد فيهم فكر يغير كلمة السر ولا حاجه الموقع بيديلك امكانية اللى انت تسترجع الرقم تانى وبعد كده تربى صاحبك و تقدر تدش موقع تغير الأيبي و تسجعل بعضوية أخرى عن طريق الرابط بتاعك .

طبعا واحد دلوقتى فتك هيقولى وهما بيستفيدو ايه من حاجه زى دى هقولك ياسيدى طبعا انا قلتلك انى الموقع ده مخصص للامريكيين وانت عارف كويس انى الامريكان مبيعرفوش حاجه اسمهامجامله عشان كده موضوع ال6اشخاص دول بالنسبه لهم حاجه صعبه شويه عشان كده فى طريقه تانيه فى نفس الموقع وهى طريقة الاعلانات الموقع بيديلك اسماء مواقع تانيه مجرد انك تخش وتسجل فى 6 منهم تكسب حساب مجانا وانت حر.

كده ياحماعه الموضوع خلص وبيتهيقلى انتو حسيتو انا تعبت فيه اد ايه وربنا عالم انى اننا والله مرضتش اخبى حاجه جامده زى دى عنكو لانى بحبكو

فياريت متبخلوش انكو تخشو على الموقع من الرابط بتاعى

http://Free-Premium.Com/index.php?referral=49763

وياريت كله يخش بس وانا بوعدك انك بمجرد ماهتشوف الهدايا مش هتقدر تمسك نفسك وهتسجل على طول
واخيرا مستنى احلى ردود بعد التسجيل واحلى ردود بعد امتلاك الحساب باذن الله

ومره تانيه ياريت الموضوع يثبت لانه فعلا يستاهل واسف على الاطاله وحسابات موقع رابيد مواقع أخرى

* أرجو من المشرفين و الإداريين عدم حذف الموضوع إلا بعد التجربهحسابات موقع رابيد مواقع أخرى

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مواقع رابيد ليش مجربه حتى 25/5/2011 akbam1974 برامج 12 21-02-2012 09:22 PM
طلب برنامج لتحويل اى موقع رابيد شير او هوت فايل الى مواقع رفع تانية مع الحفظ VALANDINO برامج 15 23-01-2010 07:02 PM
هل يمكن استخدام حساب واحد لاكثر من مستخدم رابيد شير؟ zkyhas برامج 0 13-03-2009 11:58 PM
الحقواااااااا مفاجأه والله حسابات رابيد شير بريميوم وبطريقه شرعيه والشرح بالصور ومجرب ELFAHAM برامج 9 04-09-2007 06:50 AM
والله بجد ضغطه واحد وحمل اللى انته عاوزة من رابيد شار elsayed seleim برامج 13 05-03-2006 07:30 AM
05-11-2010, 07:05 PM
محمد باشا غير متصل
الوسـام الماسـي
إعجاب: 1,497
تلقى 888 إعجاب على 194 مشاركة
تلقى دعوات الى: 31 موضوع

للرفع للرفع للرفع _________ UP UP UP

05-11-2010, 07:07 PM
Ahmed-Under غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 8,087
تلقى 10,351 إعجاب على 884 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2591 موضوع

بعد التجربة مثلة مثل أي موقع كما أن روابط الريفير ممنوعة المسوحة لاغلاق الموضوع !!
لو بدك تضع أكونتات تفضل مشكور مقدماً ياغالي .؛

تحيتي

حسابات موقع رابيد شير و مواقع أخرى لكل واحد حساب خاص (( والله مجربه ))

English