أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

26-06-2010, 03:37 AM
ahmedelshair2008 غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

اريد رجل متفقه فى الدين ليدلنى على الطريق الصح ويفهمنى نقطة فى هذا الموضوع

سؤال لرجل متفقه فى الدين

اريد متفقه الدين ليدلنى الطريق
قبل ان ادخل فى الموضوع احب ان اقول لكم هذا الكلام دة والله العظيم حصل معايا فعلا
عشان محدش يقلى انت بتخرف او انت بتهزر المهم
انا فاتح محل صيانة كمبيوتر تمام من وظيفتى ان اى كيسة تدخلى فى المحل لازم اعمل عليها اسكان
وادخل البارتشينات ابحث عن فيروس كدة او كدة تمام
جانى رجل الكيسة عنده فيها عطل ايه هو العطل ؟ العطل انك لما تيجى تحرك الماوس بيعمل حركات غريبة
اول مرة فى حياتى اشوف ها المشكلة نظفت الكيسة من التراب خارج المحل اشتغل الماوس تمام
ظهر تانى مشكلة الصوت مع ان الصوت تعريفاته كاملة وتمام لكن لا يخرج صوت عملت عدة محولات
لحد ما كله اشتغل والحمد لله
سألت هذا الرجل على التصرفات الغريبة الذى تصدر من الجهاز فعرفت من كلامه وافعاله انه رجل
زى ما تقول مصاحب الجن او يعنى بيخلى الجن يرد عليه فى اشياء كدة يعنى المهم كله دة انا مكنتش اعرفه
الا وجائت للحظة وهى ان الرجل دة حاتط فولدر او مجلد على سطح المكتب فيه اشياء بتكلم عن الرقية والسحر
وهكذا المهم الفولدر دة اللى هو على سطح المكتب الرجل قلى لا تدخلوا فأنا قلتله ليه مدخلوش فأجابنى وقال
لا تدخله وخلاص فراح قلى عايز تدخل براحتك فرحت قلتله انا هدخله قلى ادخل . .. بص اللى جاى مهم جدا
والله العظيم يا جماعة انا اول ما دخلت الفولدر فقد التركيز تماما وفقد الوعى تماما وايدى اترعشت وجسمى نمل
وفى الوقت دة لو اى حد قلى انت اسمك ايه والله العظيم ما كنت اعرف اقله ايه فى الوقت دة مش عارف ايه اللى
حاصلى بمجرد دخولى الى الفولدر اثناء فقدان وعيى وتركيزى سألنى هذا الرجل سؤالين عاديين جدا واجبته
والغريبة انه قلى كام معلومة كدة والمعلومة صحيحة
يعنى مثلا انا فى شئ فى جسدى تعبان شوية وهذا الرجل قلى على المكان اللى تعبان عندى بالضبط طيب عرف منين الرجل دة
التعب اللى فيا وفى اى مكان بالضبط
الاهم بقا اللى انا عايزه من حضراتكم تفهمونى ايه اللى حصلى دة اثناء دخولى الى الفولدر لماذا
وهل الرجل دة الحجات اللى عملها دى هل شرعية ام تخالف شرع الله
ملاحظة : الرجل قلى لو عايز تشوف الحلو والوحش اعمل التالى :
قلى اجلس فى غرفة غير مضيئة وغمض عنيك وقل استغفر الله اكثر من 100 مرة والغريبة انه قلى بعد ما تقول هذا هيجيلك حاجة وتعوز تضربك ولكن
لا تخف ولا تفتح عنيك عشان ما تتأذييش
ما معنى هذا الكلام
انا عايز الرد عليا من احد الاخوة الكبار كبار العلم عشان انا عايز المعلومة بالتفصيل
ما هذا الكلام
وهل الرجل دة عدو ليا ولا قاصد خير مع انة لايذكر اسم يخالف الله
مستنى من حضراتكم الرد عليا وبراحتكم فى الرد انا مش مستعجل
عايز اجابة مقنعة من احد شيوخنا الكبار وجزاكم الله خيرا

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
المحفظة التي ربحت 10.000 نقطة في شهر واحد !! نعم عشرة الالف نقطة عاشق الفوركس توصيات مجانية لسوق الفوركس - توصيات الاسهم - تحليل فني - Forex 6 05-06-2013 08:58 PM
حلقات الطريق الصح لـ المعـز مسعـود-متجدد ان شاء الله eng_ama2005 المنتدى الاسلامي 27 10-10-2008 08:58 AM
اليوم يبدأ البرتقالي رحلته ونظام الدين قادم.. ومدرب روماني على الطريق SLIM SHADY رياضة - أندية كرة القدم - بطولات دولية - بطولات عربية 0 06-08-2007 08:58 PM
اريد الـ XP يقلع من السي دي مباشرة المنتدى برامج 11 13-04-2007 01:12 PM
اريد برنامج للاقلاع من السي دي faten_02 برامج 1 07-09-2003 08:57 PM
26-06-2010, 03:39 PM
احب الخير غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 8,249
تلقى 416 إعجاب على 87 مشاركة
تلقى دعوات الى: 484 موضوع
عذرا على النقل .. فليس مكانه هنا

هذه الامور لا تطرح هكذا

الافضل والله اعلم طرحها على احد المشائخ ( المعروف بصلاحه وتقواه وعلمه )

ممن تثق بعلمهم ويكون قريب منك

اريد رجل متفقه فى الدين ليدلنى على الطريق الصح ويفهمنى نقطة فى هذا الموضوع

English