أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

07-04-2010, 03:29 AM
زيزو الساحر غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 5
تلقى 3 إعجاب على 2 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

مطلوب مساعدة فتح بورت روتر tedata او tp-link الاتنين سوفت واحد

مطلوب مساعدة tedata tp-link يا جماعه انا محتاج مساعدة ضرورى فى فتح بورت فى رورت tedata بتاع العرض ومش عارف

انا معلش بقالى فترة مفتحتش لكن ده علشان مشغول جدا بس وقولت بعون الله مفيش غير داماس اللى هيحللى المشكلة دى

مطلوب مساعدة tedata tp-link

انا لقيت واحد شارح وبيقولى حد البورتات اللى انت عايزها بس مش عارف احطها فين ولا اازاى ولا فى انهى خانات

انا بالصدفة خلال تصفحى لقيت موقع اجنبى شارح الخطوات كلها صحيحة لكن مش عارف اطبقها ازاى ياريت حد يقولى والموقع اهوه

اضغط هنا لرؤية الرابط

اعذر يا جماعه لو كان الموقع مخالف انى انزله فى الموضوع ولا حاجه بس ده موقع اجنبى ومفهوش اى مشكلة وامنى حد يفيدنى من الاعضاء او المشرفيين

أخى الحبيب اذا عجبك موضوع لي او مشاركة طيبة صنعتها لك أو رد طيب أرجوك ان تدعوى لى بالهداية والتوفيق من عند الله
------------------------------------------
عن أبي هريرة ـ رضي الله عنه ـ قال : قال رسول الله صلي الله عليه وسلم : (( قال الله: أعددت لعبادي الصالحين ما لا عين رأت، ولا أذن سمعت، ولا خطر على قلب بشر، فأقرؤوا إن شئتم: (فَلا تَعْلَمُ نَفْسٌ مَا أُخْفِيَ لَهُمْ مِنْ قُرَّةِ أَعْيُنٍ)(السجدة: 17)

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مشكلة فى روتر TP-LINK واى فاى محمد مصطفى محمود صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 8 25-01-2016 03:42 PM
طلب شرح فتح بورت لروتر خلف روتر maxxx_84 إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات 2 17-03-2014 12:05 AM
ممكن طريقة فتح بورت للتورنت فى روتر T-Link amr25000 إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات 1 05-12-2009 02:49 PM
صوت معنا ....TEdata or LINK shicosoft صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 2 11-01-2009 11:52 AM

مطلوب مساعدة فتح بورت روتر tedata او tp-link الاتنين سوفت واحد