أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


18-02-2010, 11:06 PM
Magic-M غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 213304
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: EGYPT
المشاركات: 3,396
إعجاب: 1,365
تلقى 670 إعجاب على 101 مشاركة
تلقى دعوات الى: 517 موضوع
    #1  

مقلب ..لو شطار تعرفوا مين صاحبه ( هو أحد أعضاء المنتدى .. ومعروف جداً )



بدون مقدمة .. هسيبكم مع صاحبة الموقف
وهى تحكي الموقف بطريقتها ..
بدون زعل .. هو من ذكر الموقف سابقاً
مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه

ولقد أختارت للموقف أسم وهو .. مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه

من حفر حفرة لاخيه وقع فيها

مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه

تقول ..

أنا تزوجت صغيره يعني كده عمري كان تقريبا 17 سنه
المهم كنا أنا وزوجي بزيارة عند أهلي وكنت متزوجه حديثاً فخطر لي أن أعمل مقلب مع زوجي

اتفقت مع والديا(أبي وأمي) بأنهم إذا سمعوا جرس الباب يرن يجعلونه هو اللذي يفتح الباب مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه
ثم دخلت وتنكرت بملابس كثيره أي جعلت حجمي مضاعفا وغطيت رأسي بغطاء كبير أخفي فيه ملامحي

المهم خرجت من البيت وأغلقت الباب ورائي ورننت الجرس


المقلب الاول ( المشكلة ) اللذي حصل معي
تأخره بفتح الباب وكان أحد الجيران ينزل الدرج
وعندما فتح الباب زوجي دفعت الباب بقوه لكي أدخل كي لا يراني الجيران وأنا أقول له أعطنى من مال الله

فما كان منه إلا ان دفعني بقوه من هول المفاجئه والحمد لله أنه كان هنالك مقعد قريب مني اتكأت عليه
وإلا لكنت قدتحطمت وهويقول( الله يخرب بيتك هيك الشحاده)


وعاد والتقطني من كتفي يحاول دفعي خارجا مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه
فجاءا أبي وأمي أخيرا وهم يضحكون ويقولون له إتركها إنها زوجتك
فقال بتعجب (زوجتي!!!)
والله ما عرفتك
فأجبته نعيماً مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه

وهيك بكون إفتريت على حالي بعلقه سخنه قوووووووووي مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه

مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه

يعني زيي ما بيقول المثل

وعلى الباغي تدور الدوائر

===
مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه يا ترى عرفتو مين العضو صاحب الموقف ده مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه
===

مقلب ..لو شطار تعرفوا صاحبه

منتظر ردودكم
( وأرجو من العضو اللى أكيد عرف نفسة ألا يستخدم سلطته فى حذف الموضوع )





المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تحيه طيبة من القلب لان المنتدى جداً رائع هذا ليس مدح بل بالفعل الصراحة انه شدني جداً من مواضيع جميلة KH.COM المنتدى العام 7 24-11-2007 07:46 PM
خبر عاجل .. وفاة احد أعضاء المنتدى ......... بدر الرياض المنتدى الاسلامي 8 30-12-2003 04:57 PM
18-02-2010, 11:27 PM
Magic-M غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 213304
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: EGYPT
المشاركات: 3,396
إعجاب: 1,365
تلقى 670 إعجاب على 101 مشاركة
تلقى دعوات الى: 517 موضوع
    #3  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة That's Me 
قمر الشام ...,,,
مش هقولك الاجابة دلوقتى

18-02-2010, 11:48 PM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #4  
يا عبده هيا دي الاجابة
العضو هو
المشرفة قمر الشام
انا مذاكر كويس
ومعايا مذكرات كل اعضاء المنتدي
بالامارة في واحد ايميله اتسرق النهاردة من واحد تاني بلاش اقول اسمه
ههههههههههههههههههههههه

18-02-2010, 11:57 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #5  
بسيطه يا ماجيك نردهالك بالفرح ان شاء الله


وانت يا احمد يا سالم طلعت مذاكر كويس برده


19-02-2010, 12:55 AM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #7  
ههههههههههههههههههههههههههه
دي هيكون فيا أكشن كتير
وكمان قولي بدها موسيقا تصويريه

19-02-2010, 08:35 AM
PrinceOfPersia غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 60620
تاريخ التسجيل: Dec 2006
الإقامة: الكويت
المشاركات: 3,276
إعجاب: 812
تلقى 1,261 إعجاب على 177 مشاركة
تلقى دعوات الى: 931 موضوع
    #8  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
ههههههههههههههههههههههههههه
دي هيكون فيا أكشن كتير
وكمان قولي بدها موسيقا تصويريه
يسعد صباحك ممكن يطلع منه هيك حركات..
بس أنا المدير المالي... أفهم إني أقبض وبالعملة الصعبة

19-02-2010, 03:36 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #9  
إنت إدعي أنو ما يشوفها يسعد صباحك وكل شي سهل بعدها
مدير مالي
مدير علاقات عامه
مخرج
لكن لو الإنتاج ليسعد صباحك هيكون هناك فيلم هيكسرني ويكسر الدنيا



19-02-2010, 03:42 PM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #10  
انا ماليش دعوة يا جماعة

والله الفضول بس خلاني ارد علي الاخ ماجيك

وبعدين انا جاوبت صح
مش دا الموقف بتاعك يا قمر الشام ولا ايه
وبعدين التوبة تجب ما قبلها

19-02-2010, 04:37 PM
Magic-M غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 213304
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: EGYPT
المشاركات: 3,396
إعجاب: 1,365
تلقى 670 إعجاب على 101 مشاركة
تلقى دعوات الى: 517 موضوع
    #11  

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة That's Me 
يا عبده هيا دي الاجابةالعضو هوالمشرفة قمر الشام
قولت ليه انا كنت عايز الموضوع يسخن شوية
والناس اللى مش عارفة تحاول تعرف مين اللى ممكن يعمل كدة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
بسيطه يا ماجيك نردهالك ان شاء الله
وماله .. بس مش هتلاقي
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PrinceOfPersia 
معقووووووووووووووووووووووولة؟
ممكن تصوير فيديو ؟
ولا يهمك ممكن اعمله ليكم جرافيك ..
و الموسيقي التصويرية بالكامل كمان من عندى .. ولا يهمك ..
مانتوا عارفين .. ( فاكرة الإعدام ) انا متعدد المواهب و الحمد لله
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
لكن لو الإنتاج ليسعد صباحك هيكون هناك فيلم هيكسرني ويكسر الدنيا
مش فاهم !! ... اشمعنى ؟
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة That's Me 
انا ماليش دعوة يا جماعة .. انا جاوبت صح .. مش دا الموقف بتاعك يا قمر الشام ولا ايه
تمام انتا جاوبت صح وملكش دعوى .. وليس عليك اى مساءلة قانونية ..
أنا هتحمل المسئولية و سوف أضع نفسي تحت طائلة القانون .. وربنا يستر





ههههههههههههههههههه

19-02-2010, 05:38 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #12  
ماجيك بتقول اشمعنى
بعد معلقت صاحبك على حبل المشنقه
اما انت ياThat's Meلاتخا ف من شي
انت جوابك صح وربنا ستر وما جاوبتش خطأ وإلا كان مصيرك زيي مصير صاحبو لماجيك


بذمتك بص للطفوله البريئه الي حاططها ما جيك دي أكيد أختو بص كده تلاقيها مرعوبه منه وهو بيصورها مش كده ولا ايه!!!!


يبقى يسعد صباحك في الاخراج والتصوير اهون منك بكتييييييييييييييير

19-02-2010, 05:42 PM
Magic-M غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 213304
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: EGYPT
المشاركات: 3,396
إعجاب: 1,365
تلقى 670 إعجاب على 101 مشاركة
تلقى دعوات الى: 517 موضوع
    #13  
بص للطفوله البريئه الي حاططها ما جيك دي أكيد أختو بص كده تلاقيها مرعوبه منه وهو بيصورها مش كده ولا ايه!!!!
لأ .. دى بنت أختى .. انا فعلاً كنت بخوفها مخصوص علشان المشاركة دى

هههههههههههههه

..................
الحقيقة والله البنت دى أنا معرفهاش .. أنا نقلتها من توقيع لشخص ما .. بمنتدى ما

19-02-2010, 05:53 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #14  
[QUOTE=Magic-M;1378718]
.. دى بنت أختى .. انا فعلاً كنت بخوفها مخصوص

هههههههههههههه

QUOTE]
ماليش دعوى ده اعتراف واضح وصريح حتى توقيعك موجود عليه
انا ما جبتش حاجه من عندي
هع هع هع هع

19-02-2010, 09:30 PM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #15  

بص يا بني البنات بقي
ودي بنت جوز اختي فعلا ً بقي

تم الحذف


 


مقلب ..لو شطار تعرفوا مين صاحبه ( هو أحد أعضاء المنتدى .. ومعروف جداً )

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.